Väärin kuultuja laulujen sanoja...

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Kun olin teini ja kuuntelin Apulantaa, biisissä Päivästä toiseen laulettiin "Sä kaadoit beibi mut kuin kypsää viljaa"..minä luulin että siinä laulettiin että "sä kaadoit beibi mutskun, kypsää viljaa...itekseni vaan ihmettelin että mitähän se tarkottaa ja tulin siihen tulokseen että on ne jätkät vaan niin viksuja että mä en ees tajuu niiden sanotuksia :xmas:

Ja joitakin vuosia sitten tuli Samuli Edelmanilta laulu missä laulettiin Ihanasta valosta...
mun äiti sitä lauleskeli mökillä että: "Lihava kana, sinun nimesi kaunis" jne. ja naureskeli että hassu mies tuo Samuli kun laulaa lihavasta kanasta :D
 
Annuska
Tyttären sairastaessa olen usein ihmetellyt, kun mies laulaa lapselle: karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme...

Viimeksi sitten kysyin siitä, ja hän on tosiaan luullut, että noin se laulu meneel. Kuuluuhan käärme lääkintäalan symboliikkaankin, ja mies on ajatellut, että karhunpojalla on käärme-kaveri.
 
siskon puolesta
Yön Joutsenlaulussa(?) lauletaan, että "et ehkä sääliäni kaipaa", pikkusiskoni lauloi sitä alle kouluikäisenä, että "et ehkä SÄÄRIÄNI kaipaa"...

Ja jossain pikkusiskoni ruma ankanpoikainen elokuvassa laulettiin, että "..laulu tää sun huolesi hälventää", siskoni lauloi sitä aina, että: "laulu tää sun SUOLESI hälventä.."

On siskon kuulo sitten iän myötä parantunut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kun olin teini ja kuuntelin Apulantaa, biisissä Päivästä toiseen laulettiin "Sä kaadoit beibi mut kuin kypsää viljaa"..minä luulin että siinä laulettiin että "sä kaadoit beibi mutskun, kypsää viljaa...itekseni vaan ihmettelin että mitähän se tarkottaa ja tulin siihen tulokseen että on ne jätkät vaan niin viksuja että mä en ees tajuu niiden sanotuksia :xmas:

Ja joitakin vuosia sitten tuli Samuli Edelmanilta laulu missä laulettiin Ihanasta valosta...
mun äiti sitä lauleskeli mökillä että: "Lihava kana, sinun nimesi kaunis" jne. ja naureskeli että hassu mies tuo Samuli kun laulaa lihavasta kanasta :D
:LOL: :LOL: Lihava kana :LOL: Nelly Furtadon biisissä come along sanotaan oikeasti että ´come along with me and i easy your pain ja mun exä hoilas että ´aome along with me and i eat your brain´ :whistle:
 
siskon puolesta
Vielä tuli mieleen, että pikkuveljeni kanssa laulettiin lapsena sitä Kolme Varista ja siinähän lauletaan jotenkin "sili vati seilaa"...tai jotain vastaavaa, niin me lauloimme sitä, että "SILLIVATI SEILAA..."
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja siskon puolesta:
Vielä tuli mieleen, että pikkuveljeni kanssa laulettiin lapsena sitä Kolme Varista ja siinähän lauletaan jotenkin "sili vati seilaa"...tai jotain vastaavaa, niin me lauloimme sitä, että "SILLIVATI SEILAA..."
Me on aina laulettu sillivati seilaa..oon luullut et se on oikein :snotty: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kun olin teini ja kuuntelin Apulantaa, biisissä Päivästä toiseen laulettiin "Sä kaadoit beibi mut kuin kypsää viljaa"..minä luulin että siinä laulettiin että "sä kaadoit beibi mutskun, kypsää viljaa...itekseni vaan ihmettelin että mitähän se tarkottaa ja tulin siihen tulokseen että on ne jätkät vaan niin viksuja että mä en ees tajuu niiden sanotuksia :xmas:

Ja joitakin vuosia sitten tuli Samuli Edelmanilta laulu missä laulettiin Ihanasta valosta...
mun äiti sitä lauleskeli mökillä että: "Lihava kana, sinun nimesi kaunis" jne. ja naureskeli että hassu mies tuo Samuli kun laulaa lihavasta kanasta :D
:LOL: :LOL: Lihava kana :LOL: Nelly Furtadon biisissä come along sanotaan oikeasti että ´come along with me and i easy your pain ja mun exä hoilas että ´aome along with me and i eat your brain´ :whistle:
Onks toi Come along muka Nelly Furtadon biisi? Eiks se oo Titiyo tai joku vast. joka sen esittää?


 
Alkuperäinen kirjoittaja siskon puolesta:
Vielä tuli mieleen, että pikkuveljeni kanssa laulettiin lapsena sitä Kolme Varista ja siinähän lauletaan jotenkin "sili vati seilaa"...tai jotain vastaavaa, niin me lauloimme sitä, että "SILLIVATI SEILAA..."
Sillivati seilaa! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kun olin teini ja kuuntelin Apulantaa, biisissä Päivästä toiseen laulettiin "Sä kaadoit beibi mut kuin kypsää viljaa"..minä luulin että siinä laulettiin että "sä kaadoit beibi mutskun, kypsää viljaa...itekseni vaan ihmettelin että mitähän se tarkottaa ja tulin siihen tulokseen että on ne jätkät vaan niin viksuja että mä en ees tajuu niiden sanotuksia :xmas:
Mä kuulin sen ihan samalla tavalla väärin :xmas:
Ja sit tuo white flag, (en muista kenen biisi...) miehen kanssa kuultiin aika metsään...
"I will go down with this shit. I will burb my self up, and surrender..."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kun olin teini ja kuuntelin Apulantaa, biisissä Päivästä toiseen laulettiin "Sä kaadoit beibi mut kuin kypsää viljaa"..minä luulin että siinä laulettiin että "sä kaadoit beibi mutskun, kypsää viljaa...itekseni vaan ihmettelin että mitähän se tarkottaa ja tulin siihen tulokseen että on ne jätkät vaan niin viksuja että mä en ees tajuu niiden sanotuksia :xmas:
Mä kuulin sen ihan samalla tavalla väärin :xmas:
Ja sit tuo white flag, (en muista kenen biisi...) miehen kanssa kuultiin aika metsään...
"I will go down with this shit. I will burb my self up, and surrender..."
Didon biisi. Minäkin kuullu se alussa juuri nuin, siis toi shit osa :wave:
 
Don Huonojen Riidankylväjästä ...mä tuun sun päälles (oikeasti: tee jotain tolle sun päälles )ja se kohta kun siellä taustalta huudetaan riidankylväjä, riidänkylväjä niin mä kuulin sen aina et aiai-aijaijai..aiai-aijaijai.. :whistle:
 
vieras
lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta...
ihmettelin pienenä, että enkeli joutui sampi-tuuleen...ihmettelin, että mikä se sampi tuuli on...

Movetronin romeo ja julia: "puutarhaan, veronaan..." Kuulin: "puutarhaan perunaan"
 
Kippuravarvas
Niin juu ja mun sisko pienenä..noh ei se ollut laulu...mutta Babe-urhea possu elokuvassa oli se runo vai mikä se nyt oli...että Bää, lammas, uuhi jne..ja mun pikkusisko lallatteli et Pää on niin suuri :LOL:
 

Yhteistyössä