Väärin kuultuja laulujen sanoja...

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Tyttären sairastaessa olen usein ihmetellyt, kun mies laulaa lapselle: karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme...

Viimeksi sitten kysyin siitä, ja hän on tosiaan luullut, että noin se laulu meneel. Kuuluuhan käärme lääkintäalan symboliikkaankin, ja mies on ajatellut, että karhunpojalla on käärme-kaveri.
:LOL: Ihan paras!!

Kaverini oli pitkään siinä käsityksessä että maijalla oli karitsa -biisissä kun laulettiin "minne Maija menikin, menikin, menikin se seuras mukana". Niin se laulettiin Minne-Maija menikin..." Eli siis kyseessä Minne-Maija niminen tyttö.

 
entinen työkaverini (puutarhuri) kertoi että kun hän oli muuttanut aikoinaan saksasta suomeen, oli hän ihmetellyt että minkälainen puulaji täällä suomessa kasvaa kun hän ei ollut ikinä kuullut puulujia KAI.. ja se siis tuli laulusta "kaipuuta polttavaa, olen tuntenut näinä öinä..." (tai jotenkin niin... ) :LOL:
 
niit on mielettömästi :ashamed:

mies lauloi että,hame,siili ja koira...kuustosen biisi.Abessiinien koirat

tyttö taas Jenni vartijaista:eek:let kaunis niin kuin aina.sinun korkeissa korviiiiisssa...korkeista koroista lauletaan kuitenkin!!

minä taas (en tiedä laulun nimeä) mut vedin tähän malliin:Mä toivon tätä sulle kuole kuole.navastani kusta nuole nuole...ja moklotin viel siskolle et miten tälläsiä sanoja joku tekeekin...hän sit oikaisi et ne laulaa kyllä tyyliin:haavoistani tuska nuole nuole...



dingoa:jotja katselee vieraisiin pöytiin.mietin vaan et mikä ihmeen jotja,,,ja laulu menee siis:juot ja katselet

jos vastaan tulee näätä niin pakoon täytttä päätä,sen hampaat on niin terävät ja paksut niin kuin jäätä.kuulemma lauletaan,et KATSE niin kuin jäätä.


:eek:
 
Niiskunen
Tuttu kuunteli Laura Voutilaisen Vaarallista Yllätystä ja ihmetteli et miks se laulaa:"mutta mörkö tää kauniit kukat nää", kun se kohta menee että: mutta myrkyttää kauniit kukat nää...
Vitsi et mä repesin...
 
Eppu Normaalin: Luistelen tylsillä luistimilla ja sinua muistelen. Oikeesti menee: Muistini tylsillä luistimilla luoksesi luistelen
Sit muistu mieleen, mut ei tää oo biisi, kun olin pieni niin radiosta tuli niitä jumppa juttuja, kun sanovat jousto, ni mä aina ihmettelin, että miksi ne aina sanoo juusto
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin.. :whistle: :xmas:
No miten se oikeasti menee?! Noin minäkin laulan...

Anoppi lapsena lauloi jotain Oi kallis Suomenmaa-laulua: Helma-Hassun poika kun se oikeasti menee ..suo helmahas sun poikasi..

 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin.. :whistle: :xmas:
No miten se oikeasti menee?! Noin minäkin laulan...

Anoppi lapsena lauloi jotain Oi kallis Suomenmaa-laulua: Helma-Hassun poika kun se oikeasti menee ..suo helmahas sun poikasi..
http://lirama.net/song/89253
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin.. :whistle: :xmas:
No miten se oikeasti menee?! Noin minäkin laulan...

Anoppi lapsena lauloi jotain Oi kallis Suomenmaa-laulua: Helma-Hassun poika kun se oikeasti menee ..suo helmahas sun poikasi..
http://lirama.net/song/89253
Ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin. Kiitti!


 

Yhteistyössä