*

parfyymejä netistä????
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 18. Osumia 18

Ketju: parfyymejä netistä????

parfyymejä netistä????

oisko jossaki myytävänä parfyymeja?? www.parfyymi.fi sielä on kyllä, mut ku ei oo luottokorttia ja sinne ei muu käy... joten ehdotuksia???

Parfyymejä netistä

Osoitteesta www.shopping4net.fi olen itse tilannut tuoksuja tosi edullisesti. Valikoima vaan ei ole kovin laaja. Sieltä voi tilata niin, että paketin mukana on lasku.

vieras
    Vierailija
    strawberry.net siellä on varmaan kaikki mahdolliset tuoksut ja postikulut ilmaiseksi kaikkialle.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    strawberry.net siellä on varmaan kaikki mahdolliset tuoksut ja postikulut ilmaiseksi kaikkialle.
    toi oli saksaksi ja en ymmärtäny!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja odin
    Osoitteesta www.shopping4net.fi olen itse tilannut tuoksuja tosi edullisesti. Valikoima vaan ei ole kovin laaja. Sieltä voi tilata niin, että paketin mukana on lasku.
    Onhan tuolla sivustolla kaikkia mahdollisia merkkejä kun valitsee tuotemerkin..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE
    niin on mut mulla tuli kirjautumis ongelmia. herjaa puhelinnumeroitten kans vaikka on oikein kaikki. harmi ja ku ilman kirjautumista ei voi tilata ainaski niin ymmärsin.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja jossu84
    sori, se olikin strawberrynet.com!!

muuten jees mut maksutapoina oli taas se luottokortti ja ku mulla ei sitä oo... harmi taas!!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE
    Joo on tuotemerkkejä mutta ei kaikkia tuoksuja. Nyt on ehkä vähän valikoima laajentunut, kun jokin aika sitten.

eu
    Vierailija

tuoksut

muuten jees mut maksutapoina oli taas se luottokortti ja ku mulla ei sitä oo... harmi taas!!
    sanokaa minkalaista tuoksu tarvite niin semmosta löytyy ja ei tarvii luotto kortti

Malle71
    Vierailija

Shopping4net myy piraattituoksuja!

Liike myy halvalla, muttei aitoja parfyymeja!
    Tuotteet tulevat yleensä nopeasti, mutta esim. jos paketti katoaa matkalla, veloittavat he kuitenkin sen hinnan!
    Tuotteiden palauttaminen ei onnistu!
    Heidän postituslistaltaan on mahdotonta päästä pois (kokeiltu on suoraa lopeta tilaus linkkiä, että suoraa meiliä, ei vaikutusta, paitsi että alkoi e-mail laatikkoon tulla muutakin roskapostia samoihin aikoihin kun liityin Shopping4net "jäseneksi")!

Varokaa liikettä!

tuulia
    Vierailija

Tilaa Oriflamelta, niin lähin jälleenmyyjä kiikuttaa sulle tuoksut ovelle!! www.oriflame.fi

JLo
    Vierailija

Muutamia parfyymejä....

...www.mojos.fi

Sashha
    Vierailija

Suomalainen verkkokauppa

Ite oon tilannu www.oranssikauppa.fi.. Suomalainen firma ja voi tilata laskulla tai maksaa verkkopankilla...

Ihanat tuoksut
    Vierailija

Sokokselta

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Sashha Näytä viesti
    Ite oon tilannu Oranssikauppa.fi - Tuoksut, Hajuvedet, Parfyymit, Kosmetiikka, Ihonhoito, Parranajo.. Suomalainen firma ja voi tilata laskulla tai maksaa verkkopankilla...
    Jos laatu ja tunnetut tuoksut kinnostavat, valitsisin Sokoksen valikoimasta jonkin hyvän tuoksun.

Katso lisää tuoksuja.

hilla79
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja jossu84 Näytä viesti
    oisko jossaki myytävänä parfyymeja?? Parfyymi.fi - Meikit, tuoksut, ihonhoito sielä on kyllä, mut ku ei oo luottokorttia ja sinne ei muu käy... joten ehdotuksia???
    Ainakin täällä oli monta kymmentä nettikauppaa listattuna:
    Tuoksut netistä - parfyymit ja muu kosmetiikka verkosta edullisesti

nosto
    Vierailija

tietääkö kukaan feel uniquesta???

toimittaako esim. tuoksuja suomeen??? kun noissa on ollut jotain epäselvyyksiä mulle joskus, että mitä saa tilata ja mitä ei? ponnekaasuja ei vissiin toimiteta?

"Tiina"
    Vierailija

Täältä löytyy, ja vieläpä kotimaassa tehtyjä v. 2013!

Pikavastaus Pikavastaus