*

Porsaan sisäfile, ohjeita
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 7. Osumia 7

Ketju: Porsaan sisäfile, ohjeita

Porsaan sisäfile, ohjeita

mulla on tuollainen pötkylä, maustamaton, ruskistanko ja haudutan uunissa, mites maustaminen, soijakastiketta ei löydy, ihan tav. mausteet hyllystä... jelppiä kokkikolmoset!!

laita rypsiöljyä ja mausteita maun mukaan. Anna maustua esim. pakastepussissa muutama tunti...

ei kerkee maustua.... viideltä pitää olla valmis
    muita ideoita??

tavan äippä vaan
    Vierailija
    Mä oon tehny niin, et leikkaan n. 1cm paksuja pihvejä, niitä sitten litistelen joko nuijalla tai nyrkillä. Pannulle voita ja mausteet (suola, pippureita, lihamauste yms) pintaan. Paistan molemmilta puolilta KUUMALLA paistinpannulla pari-kolme minuuttia ja sit laitan pannulle ruokakermaa, jossa hauduttelen pihvejä vielä n. 20min. pienellä lämmöllä.
    Enempi kermaa, niin on samassa myös kastike. Sopii kuin nenä päähän kermaperunoiden tai ihan keitettyjenkin kanssa, nam!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tavan äippä vaan
    Mä oon tehny niin, et leikkaan n. 1cm paksuja pihvejä, niitä sitten litistelen joko nuijalla tai nyrkillä. Pannulle voita ja mausteet (suola, pippureita, lihamauste yms) pintaan. Paistan molemmilta puolilta KUUMALLA paistinpannulla pari-kolme minuuttia ja sit laitan pannulle ruokakermaa, jossa hauduttelen pihvejä vielä n. 20min. pienellä lämmöllä.
    Enempi kermaa, niin on samassa myös kastike. Sopii kuin nenä päähän kermaperunoiden tai ihan keitettyjenkin kanssa, nam!
    näin

näin teenkin!!! kiitoksia!

tavan äippä vaan
    Vierailija
    Ole hyvä, kiva että oli apua

nuori pariskunta
    Vierailija

Kiitti!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tavan äippä vaan
    Kiitos vinkistä! Näin me tehdään.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu