*

silli ja raskaus?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 10. Osumia 10

Ketju: silli ja raskaus?

?
    Vierailija

silli ja raskaus?

Niin, tekis mieli keittää huomenna uusia perunoita ja syödä Abban silliä, mut oliko siinä joku rajoitus raskausaikana? Kun esim. graavilohta pitäis välttää (vakuumipakattua...), tuoretta graavilohta kai voi syödä

No suolaisuuden takia en paljoo söis, mut vähä voi tietty maistella.

Sillissä ei listeria viihdy, eli siinä sitä tuskin on.
    Mutta itse kuitenkin välttelen... :/

Syö pois
    Vierailija
    kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa

puss

vieras
    Vierailija
    Mulle sanoi neuvolantäti, että ei siellä suolassa mikää elä... Tarkoitti siis listeriaa. Suola ei tietnkään ole hyväksi liiallisesti.

Itse aion syödä silliä ja uusiapottuja jussina. Nam!

moi
    Vierailija
    itse en söisi

moi
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja moi
    itse en söisi
    mutta en kyllä muutenkaan niin erityisesti sillistä pidä joten ehkä siksi mun ei ole sitä pakko saada..

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Syö pois
    kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa

puss
    NÄIN!!!

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras

puss
    NÄIN!!!
    Nimenomaan!

ap
    Vierailija

puss
    NÄIN!!!
    Nimenomaan!
    Joo, kiitos kommenteista. oon tietoinen kans noista petokalojen syöntirajoituksista yms., mut mietin vain tota silliä, että kun on kumminkin "graavi"kala siinä liemessään. Sitä ihmettelin, et jos toi suolaisuus tekis siitä vaarattoman, niin eikö vakuumigraavilohessakin oo paljon suolaa... Mut summa summarum, uskallan maistaa varmaan silliä huomenna pari palaa, nami

Pikavastaus Pikavastaus