*

Lindexiltä haettava Libero-paketti - koko?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 36

Ketju: Lindexiltä haettava Libero-paketti - koko?

Felix D.
    Vierailija

Lindexiltä haettava Libero-paketti - koko?

Moi,

minkä kokoinen/kokoisia vaatteita mahtaa olla Libero-kerhon Lindexiltä haettavassa lahjapaketissa? Löysin lapun tänää siivotessani tuolta paperikasojen kätköistä... Onkohan käynyt niin kuin lapussa varoitellaan eli poika on kasvanut jo ohi. Meillä nyt 74 koot käytössä. Eli kantsiikohan enää hakea?

Ei ainakaan siinä paketissa jonka mä sieltä hain, ollut mitään vaatteita.
    Elleivät sitten ole juuri kehitelleet jotain uudenlaista pakettia...

ei siellä vaatteita ollu, tai olisko ollu sukat. Mut siitä koosta puhutaan kai sen takia, kun siinä paketissa on vaippanäytteitä.

ai
    Vierailija
    kyllä mulla vaan oli vaatteita

öhöm
    Vierailija
    ainoastaan ainun sukat oli mun laatikossa

mikämikä+
    Vierailija
    mikä tämä Libero-kerhon paketti on? kuulutaan myös ko kerhoon, mut ei meille ole mitään paketti tullut..

Ap
    Vierailija
    Ahaa, kiitti, ilmeisesti niitä on siis erilaisia. Mut outoa, jos ei ole vaatteita paketissa kun kerran Lindexiltä haetaan? No, pitää järjestää itsensä kaupunkiin vielä ennen jussia.

No mulla ei ollu edes niitä sukkia!! Housuvaippoja kokoa 7-11kg, kertisruokalappuja, puhd.liinoja, käsinukke ja pikkarinsuojia. Siinä mun saldo. Ai niin ja kirja. Vähän pettynyt olen. Ja kuponki jolla saa sukat KUN ostaa Lindexistä vauvanvaatteita

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mikämikä+
    mikä tämä Libero-kerhon paketti on? kuulutaan myös ko kerhoon, mut ei meille ole mitään paketti tullut..
    Kuponki lahjaa varten tulee kun vauva n 6kk.

no ainakin meitin paketissa oli body koko 56 ja liberon sukat tosin ne taitaa sopia noin vuoden vanhalle.mut onhan siellä pallo housuvaippoja jne että kyllä hakisin sinuna pois.

mikämikä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mikämikä+
    Kuponki lahjaa varten tulee kun vauva n 6kk.
    Ahaa, no odotellaan sit vielä hetki ja katsotaan sit mitä se pitää sisällään.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja virpia
    no ainakin meitin paketissa oli body koko 56 ja liberon sukat tosin ne taitaa sopia noin vuoden vanhalle.mut onhan siellä pallo housuvaippoja jne että kyllä hakisin sinuna pois.
    Aika jännä muuten, miksi 6kk tarkotetussa paketissa on 56 cm body...?

...
    Vierailija
    Täl hetkel kerhosivujen mukaan siel olis housuvaippoja, siteitä, sukat, 2 kirjaa ja pallo..

no se onkin mysteeri noin puolivuotiaan koko kun on ainakin meillä 74

lissu
    Vierailija
    Mä hain paketin just pari päivää sitten, siellä oli vaippoja, siteitä, 1 kirja, 1 pallo, kylpyvaahto-näytepullo ja se sukkakuponki.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ...
    Täl hetkel kerhosivujen mukaan siel olis housuvaippoja, siteitä, sukat, 2 kirjaa ja pallo..
    Pitäsköhän johonkin oikein taas valittaa kun ei ollut noita. Ei edes sitä palloa vaan se pölö käsinukke joita meillä jo muutenkin 2
    Muokkailen:
    Mitä Up&Go-paketti sisältää?

Up&Go-paketti sisältää erilaisia hyödyllisiä tuotteita, joista on iloa sekä lapselle että sinulle. Paketin sisältö vaihtelee, sillä kehitämme sitä kaiken aikaa.
    Tämä teksti oli sivulla...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lissu
    Mä hain paketin just pari päivää sitten, siellä oli vaippoja, siteitä, 1 kirja, 1 pallo, kylpyvaahto-näytepullo ja se sukkakuponki.
    Mää hain täs pari viikoa sitten ja noitten lisäksi siellä oli sellasia liberon kertakäyttösiä ruokalappuja ja sitten oli puhdistuspyyhkeitä.

mIE
    Vierailija
    Pari viikkoo sitte hain paketin, siellä oli
    -pallo
    -kirja
    -siteitä
    -housuvaippoja koko 7-11kg
    -kertakäyttöruokalappuja
    -kylpyvaahtonäytepullo
    -sukkakuponki

meillä oli 2 kirjaa, sukat, vaippoja mamalle ja tytölle pallo, ruokalappuja, puhdistuspyyhkeitä, oli muutakin mut ei muista. sukkakuponkia ei ollu eikä kylpyvaahtoa

lissu
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja chromo
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lissu
    Mää hain täs pari viikoa sitten ja noitten lisäksi siellä oli sellasia liberon kertakäyttösiä ruokalappuja ja sitten oli puhdistuspyyhkeitä.
    Jaa joo, meilläkin oli noita ruokalappuja, mutta ei kosteuspyyhkeitä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mIE
    Pari viikkoo sitte hain paketin, siellä oli
    -pallo
    -kirja
    -siteitä
    -housuvaippoja koko 7-11kg
    -kertakäyttöruokalappuja
    -kylpyvaahtonäytepullo
    -sukkakuponki
    Muuten sama muttei sukkakuponkia/vaatetta.

Pinkpossu
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ap
    Ahaa, kiitti, ilmeisesti niitä on siis erilaisia. Mut outoa, jos ei ole vaatteita paketissa kun kerran Lindexiltä haetaan? No, pitää järjestää itsensä kaupunkiin vielä ennen jussia.
    Meillä oli Lindexin body (koko 56 tai 62, en muista) ja sukat. Lisäksi pieni jalkapallo, josta tuli tytön suosikkilelu Oli siellä vielä jotain mainossälääkin...

no
    Vierailija
    Meillä oli body ja potkarit kokoa 74. sukat, pallo, 2 kirjaa, 1 helistinlelu, ruokalappuja, suihkuöljy, erilaisia vaippoja (kutakin noin 10 kpl), siteitä.
    Ei kai muuta...?

ei meidänkään paketissa ollut palloa vaan toi käsinukke.. ja viime lauantaina hain paketin..

Mites
    Vierailija
    Mites tollasen paketin saa?? Meillä olis kaksoset, jos liittyisin niin oliskohan mahd saada??

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus