*

mitä h*lvettiä mun jalalle tapahtuu? *kuva*
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 26 - 40. Osumia 40

Ketju: mitä h*lvettiä mun jalalle tapahtuu? *kuva*

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    meillä ainakin on kaikilla tommoset kun ikä alkaa mennä yli kolmenkymmenen. ite luulin et monoista, mutta kun kahelle siskollekin tuli niin ja ne ei käytä pitkiä kenkiä niin, niin sitten alettiin pähkäileen, et vanhuus, joka ei ikävä kyllä tuu yksin. Toinen sisko rasvailee ja sillä ei näy niin
    mä oon 24...
    ei se ikää katso kun vaivat alkaa

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Malai
    meillä ainakin on kaikilla tommoset kun ikä alkaa mennä yli kolmenkymmenen. ite luulin et monoista, mutta kun kahelle siskollekin tuli niin ja ne ei käytä pitkiä kenkiä niin, niin sitten alettiin pähkäileen, et vanhuus, joka ei ikävä kyllä tuu yksin. Toinen sisko rasvailee ja sillä ei näy niin
    mä oon 24...
    ei se ikää katso kun vaivat alkaa
    ei tietenkään välttämättä...

miiuli
    Vierailija
    vois olla jotain verenkiertohäiriötä. mutta se mistä johtuu, pitäis selvittää... mites nivuset, onkos turvonneita imusolmukkeita siellä?

Kaiza80
    Vierailija
    Ihan kun olis mun jalasta tuo kuva. Lääkärissä käyty (ihan muiden syiden takia) ja samalla kysyin tuota. Sanoi, että ihan selvä kuivunut alue, ei muuta. Ja mulla kans kummassakin jalassa, eikä ainakaan suoranaisesti mitkään kengät hankaa. Ja kas, kun kunnolla rasvaa, se menee pikkuhiljaa pois. Tosin, siitä puutumisesta ei mulla oo mitään hajua. Toivottavasti sulle selviää mikä se on.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja miiuli
    vois olla jotain verenkiertohäiriötä. mutta se mistä johtuu, pitäis selvittää... mites nivuset, onkos turvonneita imusolmukkeita siellä?
    missä kohti ne tuntuu? en ainakaan huomannu mitään poikkeavaa kun kokeilin...

sss
    Vierailija
    osteoporoosi ja sen aiheuttamat pigmenttimuutokset...

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kaiza80
    Ihan kun olis mun jalasta tuo kuva. Lääkärissä käyty (ihan muiden syiden takia) ja samalla kysyin tuota. Sanoi, että ihan selvä kuivunut alue, ei muuta. Ja mulla kans kummassakin jalassa, eikä ainakaan suoranaisesti mitkään kengät hankaa. Ja kas, kun kunnolla rasvaa, se menee pikkuhiljaa pois. Tosin, siitä puutumisesta ei mulla oo mitään hajua. Toivottavasti sulle selviää mikä se on.
    kuvassa ei näy tosiaan se kellertävä alue joka on noiden ympärillä, ikäänkuin ois valtava mustelma jalkapöydässä... kuivettumaksi luulin minäkin sillon pari viikkoa sitten kun tuo eka ilmestyi mutta nyt en usko siihen kun on tullu toinen ja tosiaan se "mustelma"....

miiuli
    Vierailija
    no nivusissa siinä missä jalka alkaa, se taitekohta.

ap
    Vierailija
    no nivusissa siinä missä jalka alkaa, se taitekohta.
    oikealla puolella tuntuu isompi pallura kun vasemmalla...

Arvailija
    Vierailija
    Entäs jos sun jalkas ei tykkää niistä balleriinoista, kun niissä on niin matalat pohjat, kävele kengillä, joissa on hieman korkoa....

minä
    Vierailija
    Tollasta näkee paljon vanhuksilla joiden jaloissa ei enää veri kierrä niin hyvin. Ja myös diabeetikoilla, nuoremmillakin, on verenkiertohäiriöitä.

Onko sinulla suvussa MS-tautia?
    ei ole ainakaan tietääkseni... tosin ei olla sukulaisten kanssa hirveesti tekemisissä, mutta siis ainakaan isovanhemmilla, vanhemmilla ja sisaruksilla ei ole... miten se voi näkyä jaloissa?

lähinnä sitä puutumista ajatellen mieleeni tuli MS-tauti, mutta todennäköisesti sinulla olisi muitakin oireita silloin.
    hermopinne on yleisempi puutumisen syy kuin ms tauti

Hei ap
    Vierailija
    Ootko käyny lääkärissä?!!!!

vierailija
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Hei ap
    Ootko käyny lääkärissä?!!!!
    Luetko ketjua enemmän, ennenkuin alat huutelemaan?

sh
    Vierailija
    suonikohjut tekee tuommoisia läiskiä. selittää puutumisenkin kun veri ei enää pääse kiertämään oikein. varmaan syvät suonikohjut (siis syvällä olevat) jos ei pintapuolisesti ole röllyköitä näkyvissä. lääkäriin vaan, saat leikkausajan. ei kannata viivytellä päiväkausia, jos verenkierto heikkenee tarpeeksi, menee kudokse kuolioon.

Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Pikavastaus Pikavastaus