mistä näen s tilin saldon?tarviiko se jotkut muut tunnukset kuin ne,millä näkee bonustapahtumat?

  • Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti
pankki
S-pankin sivuilta voi tilata päivittäin saldon sähköpostiin ja voi vielä valita mihin kelloanaikaan saldo tulee. Kätevää, mutta tietosuojasta en kyllä oikein tiedä.
 
ap
Meille tulee Yhteishyvä ja tänään tuli bonuslaskelma ja siinä myös maininta paljonko maksettu maksutilille ja mainittu myös bonus vuoden alusta.Kortti ollut jo muutaman vuoden, mutta tosi harvoin olen käyttänyt, ihan jokusen kerran vaan aiemmin.Kuitenkin pikkasen tullut vuoden aikana ostoja( mies ostanut ja sit vakuutuksista kertynyt ), mutta nyt vasta siis tutustun koko hommaan.Miten mä näen tilin kokonaissaldon?Vääntäkää nyt mulle rautalangasta hyvät palstailijat eli jos S-etukortissa kortissa on kultainen siru ja siinä lukee s-tili,niin eikös silloin olla jo s-pankin asiakkaita?Mutta jos haluaa asiuoida verkkopankissa ja siirtää vaikka s tilille rahaa, niin pitääko tehdä sopimus saadakseen pankkitunnukset?
Alkaa jo itseänikin naurattaa...liekö aivotoiminta lomalal vai mikälie...kun ei vana mene tajuntaan
 
eräs äiti
Kun S-pankki avattiin, perustettiin automaattisesti kaikille tili sinne.

Eli S-kanavalta ei näe tilin saldoa, vaan tarvitsee käydä jossain Prismassa ja siellä S-pankin toimipisteessä avaamassa ihan normaalit nettipankkitunnukset.

Kun ei ole tuota aikaisemmin käyttänyt, niin on kiva huomata sinne kertyneenkin vähän rahaa.

t.nimimerkillä mulla oli siellä reilu 300 euroa kun vihdoin tilinkäyttöoikeudet hain
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Kun S-pankki avattiin, perustettiin automaattisesti kaikille tili sinne.

Eli S-kanavalta ei näe tilin saldoa, vaan tarvitsee käydä jossain Prismassa ja siellä S-pankin toimipisteessä avaamassa ihan normaalit nettipankkitunnukset.

Kun ei ole tuota aikaisemmin käyttänyt, niin on kiva huomata sinne kertyneenkin vähän rahaa.

t.nimimerkillä mulla oli siellä reilu 300 euroa kun vihdoin tilinkäyttöoikeudet hain
Kun pääkortti miehellä ja mulla rinnakkaiskortti, niin onnistuukohan se, että mä haen ne pankkitunnukset vain pitääkö miehen itse hakea?
 
Saldomaatilla (ainakin S-Marketeissa) näkee kertyneen bonuksen ja kuukauden ostokertymän. Neljä-numeroinen tunnusluku löytyy bonuslaskelmasta, jollei sitä itse ole käynyt muuttamassa. Silloin numeroiden tilalla näkyy vain tähtiä. Jos tunnuksen on muuttanut ja on unohtanut sen, sen saa selville esim. S-Marketin välityksellä.
 
Anonyymi 77
S-pankin sähköpostiin automaattisesti tuleva saldoviesti alkoi pätkimään syksyllä 2019. Omissa asetuksissani on viesti edelleen kolme kertaa viikossa, mutta saan sen vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Asiakaspalvelusta tulee ainoastaan ohjeet kuinka tuo viesti laitetaan, mutta en tarvitse niitä, osaan sen laittaa. Siellä ei asiaa tunnuta ymmärrettävän, palvelu ei toimi. Myöskään S-kauppojen omat pankkiautomaatit ei asiaa auta, kun niistä nostaa rahaa, lukee kuitissa ainoastaan nostettu rahamäärä. Aivan naurettavat ja turhat kuitit. Ainoa tapa selvittää saldo on mennä pankkitunnuksilla omaan verkkopankkiin, joskus montakin kertaa viikossa. Hieman tunnusten tuhlausta, mutta se on itselläni tällä hetkellä (kesä 2020) ainoa vaihtoehto.
 
vierailija
S-pankin sähköpostiin automaattisesti tuleva saldoviesti alkoi pätkimään syksyllä 2019. Omissa asetuksissani on viesti edelleen kolme kertaa viikossa, mutta saan sen vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Asiakaspalvelusta tulee ainoastaan ohjeet kuinka tuo viesti laitetaan, mutta en tarvitse niitä, osaan sen laittaa. Siellä ei asiaa tunnuta ymmärrettävän, palvelu ei toimi. Myöskään S-kauppojen omat pankkiautomaatit ei asiaa auta, kun niistä nostaa rahaa, lukee kuitissa ainoastaan nostettu rahamäärä. Aivan naurettavat ja turhat kuitit. Ainoa tapa selvittää saldo on mennä pankkitunnuksilla omaan verkkopankkiin, joskus montakin kertaa viikossa. Hieman tunnusten tuhlausta, mutta se on itselläni tällä hetkellä (kesä 2020) ainoa vaihtoehto.
Kokeile muuttaa niitä lähetysasetuksia, jos siitä olisi apua. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia viestien saannissa, tulevat aina kerran viikkoon, kuten olen tilannut.
 
vierailija
S-pankin sähköpostiin automaattisesti tuleva saldoviesti alkoi pätkimään syksyllä 2019. Omissa asetuksissani on viesti edelleen kolme kertaa viikossa, mutta saan sen vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Asiakaspalvelusta tulee ainoastaan ohjeet kuinka tuo viesti laitetaan, mutta en tarvitse niitä, osaan sen laittaa. Siellä ei asiaa tunnuta ymmärrettävän, palvelu ei toimi. Myöskään S-kauppojen omat pankkiautomaatit ei asiaa auta, kun niistä nostaa rahaa, lukee kuitissa ainoastaan nostettu rahamäärä. Aivan naurettavat ja turhat kuitit. Ainoa tapa selvittää saldo on mennä pankkitunnuksilla omaan verkkopankkiin, joskus montakin kertaa viikossa. Hieman tunnusten tuhlausta, mutta se on itselläni tällä hetkellä (kesä 2020) ainoa vaihtoehto.
No eikö ole toista automaattia josta näkee saldon? Itsellä on S-pankin mobiilisovellus ja sinne pääsee kirjautumaan luomallaan pinkoodilla tai sormenjälkitunnistuksella. Mulla ei edes ole sitä paperista tunnuslukulappua. Hukkasin aikoja sitten tunnukset, mutta pääsin kirjautumaan mobiilin tunnistautumalla toisen pankin tunnuksilla.
 

Yhteistyössä