*

Parhaiden lihapullien ohje?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Parhaiden lihapullien ohje?

vieras
    Vierailija

Parhaiden lihapullien ohje?

Kertokaa miten saa todella maukkaita lihapullia

joo, oon miettinyt samaaa, aina maistuu niin omituiselle omilla ohjeilla

liia
    Vierailija
    Ainekset:
    400g jauhelihaa
    1pss American- dippimix
    1 muna
    korppujauhoja maun mukaan
    pippuria myllystä pari kierrosta
    1 tl paprikajauhetta

Valmistus:
    Sekoita kaikki aineet keskenään ja pyörittele palloiksi. Paista pannulla (1-6 asteikolla) nelosella kunnes ovat kypsiä. Toinen vaihtoehto on paistaa paistopinta kuumalla pannulla ja laittaa uuniin kypsymään lopun edestä.
    Nämä voi tehdä paistijauhelihasta tai sika-naudasta. Sika-nauta kypsyy nopeammin ja pullat ovat pehmeämpiä. (käytä kunnon jauhelihaa! joko kaupassa itse jauhettua tai hätätapauksessa Snellmannin vakuumipakattua, )

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja liia
    Ainekset:
    400g jauhelihaa
    1pss American- dippimix
    1 muna
    1 tl paprikajauhetta

Valmistus:
    Sekoita kaikki aineet keskenään ja pyörittele palloiksi. Paista pannulla (1-6 asteikolla) nelosella kunnes ovat kypsiä. Toinen vaihtoehto on paistaa paistopinta kuumalla pannulla ja laittaa uuniin kypsymään lopun edestä.
    Nämä voi tehdä paistijauhelihasta tai sika-naudasta. Sika-nauta kypsyy nopeammin ja pullat ovat pehmeämpiä. (käytä kunnon jauhelihaa! joko kaupassa itse jauhettua tai hätätapauksessa Snellmannin vakuumipakattua, )

onks toi american dippimix sitä estrellan dippiä?

ss
    Vierailija
    jauhelihaa, sipuli, 2 munaa / 400g jauhelihaa, mausteita, joskus sipulikeittopussista makua (ei aina), joskus myös koskenlaskijaa pulliin, hieman täysjyvävenhäjauhoa.

tää toimii ainakin meillä ja on helppoa!

Aineet:
    600 gr jauhelihaa
    1 prk kermaviiliä
    1 luomusipulikeittopussi ( valmistajia ainakin sysmä ja rainbow)
    Ensin sipulikeittojauhe kermaviilin sekaan ja sitten jauheliha mukaan. pyörittele ja uuniin!
    Olennaista on tuo sipulikeitto että se on oikea koska siinä on itsessään jo erilaisia mausteita.
    Näistä lihapullista tykkää jopa meidän 4v.poika joka kammoksuu mm.sipulia,useimpia mausteita.

liia
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja liia
    Ainekset:
    400g jauhelihaa
    1pss American- dippimix
    1 muna
    1 tl paprikajauhetta

Valmistus:

onks toi american dippimix sitä estrellan dippiä?
    jep Voin vannoa että hyvää tulee.

vieras
    Vierailija
    Hyi älä kokeile ainakaan noita sipulikeitto-ohjeita, kokeilin eikä ollu häävejä.
    ihan peruslihapullaohjeella tulee parhaita. Ootko kokeillu lihalientä sekaan, sillä saa mukavasti makua.

viers
    Vierailija
    korppujauhon tilalle muussijauhoja.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja viers
    korppujauhon tilalle muussijauhoja.
    ja piti vielä lisätä että goudaa raasteena. lisäksi kermaviiliä ja pari kananmunaa. sekä mausteita man maun mukaan.

vierailija
    Vierailija

Aura Liimataisen: Parasta kotiruokaa

Osta kunnollista jauhelihaa. Itse ostan jauhettua naudan ja sian paistia.

400 g jauhelihaa
    3/4 dl korppujauhoja
    1 1/2 dl vettä, maitoa tai kermaa
    1 sipuli
    ( 1 valkosipulinkynsi)
    1 kananmuna
    1 tl suolaa
    1 tl paprikajauhetta
    1 maustemitta valkopippuria

Sipulit kuullotan pannulla.
    Itse pullat paistan uunissa 225 12-15 min.

Sysmän luomusipulikeittoaineksesta tulee hyvät lihapullat. Mä tykkään että pinta on vähän rapsakkaa ja noista saa uunissa sellaisia. Ei tarvitse paistaa pannulla Ohje on pussin takana.

Pikavastaus Pikavastaus