*

Amk-hakijat: joko on tullut kutsu valintakokeeseen
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 22. Osumia 22

Ketju: Amk-hakijat: joko on tullut kutsu valintakokeeseen

.....
    Vierailija

Amk-hakijat: joko on tullut kutsu valintakokeeseen

Hain hoitotyön suuntautumisvaihtoehtoon Tamkiin, Tampereelle.. Jännäilen tässä että tuleeko edes kutsua valintakokeeseen. Onko muille jo tullut?

v
    Vierailija
    ei..

ap
    Vierailija
    ok.. muita??

n
    Vierailija
    ei ole vielä mulle ainakaan.

vieras
    Vierailija
    Eilen tuli postissa kutsu AMK:in valintakokeeseen, tosin eri paikkaan kuin ap haki.

ap
    Vierailija
    Kääk, se voi siis odottaa tänään postissa....

Anne
    Vierailija
    Eilen tuli postissa ainakin kieltävä vastaus. Eri paikka kuin ap:lla tosin.

mulle ei ole tullut vielä...

ap
    Vierailija
    Tuleeko kieltäväkin vastaus postitse?

vieras
    Vierailija
    Tuleeko sieltä siis kieltäväkin vastaus?

Mä hain kolmeen eri alaan samaan ammattikorkeaan. Sosiaalialan pääsykokeista eli hakutoiveista 1 ja 2 ei ole kuulunut mitään, matkailualan pääsykokeisiin tuli kutsu muutama päivä sitten, se oli hakutoiveissani kolmosena.

MAMK hoitotyö ja lähettävät kuulemma vasta ens viikolla kutsut

vieraus
    Vierailija
    Diakin sossusta tuli kutsu eilen.

Anne
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Tuleeko kieltäväkin vastaus postitse?
    Mulle ainakin tuli. Kyamki:sta. Siinä oli vielä hienosti eriteltynä syykin ja mihin hakuun kieltävä vastaus on.

vee
    Vierailija
    Ne tuloksethan on netissä, se aika vaan tulee postissa.

Turun AMK:n kätilöpuolelle ja ensihoitopuolelle hain, ei oo kuulunut mitään...

ap
    Vierailija
    Mä varmaan pompin seinille viikonlopun, jos ei tänään tuu kutsua.
    Mä haluan niin niin kovasti opiskelemaan.
    Hain sosiaalityötäkin opiskelemaan yliopistoon ja joka ilta kun lapsen saan nukkumaan, teen kotityöt ja sitten jää vielä pari tuntia aikaa lukea..

Josa
    Vierailija
    Ylempi AMK tuli eilen HAMK, AMK kutsua ei ole vielä tullut.

Nilli
    Vierailija
    Muutamasta AMK:sta kuulemma lähettävät sosiaali- ja terveysalalle kutsuja vasta 25.5.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Nilli
    Muutamasta AMK:sta kuulemma lähettävät sosiaali- ja terveysalalle kutsuja vasta 25.5.
    Tiedätkö onko TAMK yksi näistä?

Mä jotenkin ajattelisin että miten noi kutsut ois ees voinut tulla vielä, kun ei mun lähtöpisteitäni ole ollut tiedossa ennen tätä päivää. Tänään siis tulee YO-kirjoitusten tulokset, ja haen ton lukion perusteella, niin...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski
    Mä jotenkin ajattelisin että miten noi kutsut ois ees voinut tulla vielä, kun ei mun lähtöpisteitäni ole ollut tiedossa ennen tätä päivää. Tänään siis tulee YO-kirjoitusten tulokset, ja haen ton lukion perusteella, niin...
    Mut eiks ne alustavat numerot anneta jo keväällä? Eiks niillä haettu? Ei vanha musita kun 10 vuotta sitten oli kirjotukset

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski
    Mut eiks ne alustavat numerot anneta jo keväällä? Eiks niillä haettu? Ei vanha musita kun 10 vuotta sitten oli kirjotukset
    Eipäskunjuupas. Näinhän se kai on. Eihän noihin ammattikorkeisiin haeta niillä kirjoitusten arvosanoilla, vaan niillä todistuksen arvosanoilla, keskiarvoilla... Oikiassa oot!

Pikavastaus Pikavastaus