*

laihduttajan herkut?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 32

Ketju: laihduttajan herkut?

Psyko
    Vierailija

laihduttajan herkut?

en halua kasviksia, hedelmiä..yms. vaan haluan kerran viikossa herkutella, mutta mikä vähiten lihottava vaihtoehto; sipsit/suklaa/irtokarkki?

vieras
    Vierailija
    Ihan mitä vaan jos pidät määrän reippaasti alle 100 g.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Ihan mitä vaan jos pidät määrän reippaasti alle 100 g.
    reippaasti alle tarkoittaa mitä?

suklaa
    Vierailija
    eikös tumma suklaa olisi hyvä vaihtoehto? tai sitten sokerittomat karkit.. tai miksei sitten sokerillisetkin. mut katsoo vain sen määrän tosiaan

x
    Vierailija
    sipsit ovat varmaan pahin, sen suola/rasvamäärän takia..

:)
    Vierailija
    mä syön joka päivä yhden palan suklaata. Nautiskelen siitä kunnolla eikä tarvii enempää.

Ei tuu himoja sit sen kummemmin

vieras
    Vierailija
    Niin, ei se tumma suklaa juuri sen vähempää energiaa sisällä, mutta on terveellisin vaihtoehto makeisista.

karkit
    Vierailija
    karkkejakaan ei tule vedettyä niin paljoa, jos ostaa vain yhtä-kahta lajia

iltasyöppö
    Vierailija
    Entäs kun on tottunut illat mässyttää aina jotain kun kattoo töllöä. Karkkia, sipsiä, leipää jne. Mitä tilalle? Millä saan itteni olemaan syömättä?! Eka jos sais syötyä jotain terveellistä illat ja sit vasta kokonaan pois...vai kerta laakista pois?

---
    Vierailija
    Illalla proteiinia, ni ei tee mieli herkkuja. Voit huoletta syödä kerran viikossa vaikka sipsipussin, saa aineenvaihdunta kyytiä.

anna
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja iltasyöppö
    Entäs kun on tottunut illat mässyttää aina jotain kun kattoo töllöä. Karkkia, sipsiä, leipää jne. Mitä tilalle? Millä saan itteni olemaan syömättä?! Eka jos sais syötyä jotain terveellistä illat ja sit vasta kokonaan pois...vai kerta laakista pois?
    Isoon kulhoon hedelmä- ja kasvispaloja

Tällä hetkellä mun ainoa herkku on light kola, aika ankeeta ehkä, mutta toimivaa

"Koska se on hyvää" ei ole vastausvaihtoehto
    Vierailija
    Miksi sun pitäs saada herkutella? MIKSI?

-
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Koska se on hyvää" ei ole vastausvaihtoehto
    Koska se nauttii siitä ja koska se tahtoo elämäänsä nautintoa.

Safiiri
    Vierailija
    Dippaa kasvissuikaleita. Itse paahdan uunissa bataatin siivuja, samoin porkkanan siivuja. Tulee vähän sokerinen maku, ovat hyviä.

Kirsikkatomaatit ovat kanssa ihan hyvä vaihtoehto.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ---
    Illalla proteiinia, ni ei tee mieli herkkuja. Voit huoletta syödä kerran viikossa vaikka sipsipussin, saa aineenvaihdunta kyytiä.
    oikeesti?koko pussin?miten niin aineenvaihduntaa kiihdyttää?

ap
    Vierailija
    elämässä pitää olla nautintojakin!

---
    Vierailija
    Kyllä sitä laihtuu vaikka syö kerran viikossa herkkuja. Itse laihduin 7 kk aikana 28 kg, söin kerran viikossa yhtenä päivänä ihan mitä vaan.

---
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    oikeesti?koko pussin?miten niin aineenvaihduntaa kiihdyttää?
    Se saa välillä lisää kaloreita, välillä ei. Mutta mun puolesta syö vaikka herkkupäivänä porkkanapussi.

..
    Vierailija
    Ihan huoletta

Anteeksi, mutta nyt täytyy vähän kyseenalaistaa

sama
    Vierailija
    Ja mitään muuta ei ole kuin herkut? ja herkut käsittää nimenomaan karkkia, sipsii jne. ? sit on muutettava vähän ajattelumaailmaa

ap
    Vierailija
    Kyllä sitä laihtuu vaikka syö kerran viikossa herkkuja. Itse laihduin 7 kk aikana 28 kg, söin kerran viikossa yhtenä päivänä ihan mitä vaan.
    ja muuloin noudatit mitä ruokavaliota?

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja sama
    Ja mitään muuta ei ole kuin herkut? ja herkut käsittää nimenomaan karkkia, sipsii jne. ? sit on muutettava vähän ajattelumaailmaa
    kai nyt kukin osaa itse määrittää itselleen sopivat herkut?mun suuhu nuo mainitsemani tuotteet on herkkuja.jollekkin se on ruisleipä,herkku juusto tai vaikka viinilasi.

Hopping
    Vierailija
    popcornit on kevyimpiä vaihtoehtoja ns. herkuista...

---
    Vierailija
    ja muuloin noudatit mitä ruokavaliota?
    Ihan normi ruokaa. Lue netistä

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus