Mitä oireita tuli vauvallesi rotavirusrokotteesta?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Mitä oireita tuli vauvallesi rotavirusrokotteesta? Oma vauvani on ollut todella itkuinen ja levoton 3 viimeistä päivää. Rokote annettiin viime torstaina. Ekat 3 päivää ei ollut mitään oireita.
Kakka on kuitenkin ok, ei ole ripulia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ei minun, mutta hoitovauvalle: oli tosi itkuinen ja kärttyinen noin viikon verran, ekat kaks päivää oli kuumeessa. Ei ripulia mutta maha kuitenkin löysällä.
Mistä sitten tunnistaa löysän mahan, jos ei ole ripulia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ei minun, mutta hoitovauvalle: oli tosi itkuinen ja kärttyinen noin viikon verran, ekat kaks päivää oli kuumeessa. Ei ripulia mutta maha kuitenkin löysällä.
Mistä sitten tunnistaa löysän mahan, jos ei ole ripulia?
Siis kakka oli löysempää kuin normaalisti, mutta ei tullut useammin tms. vaan ihan normaalein välein.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ei minun, mutta hoitovauvalle: oli tosi itkuinen ja kärttyinen noin viikon verran, ekat kaks päivää oli kuumeessa. Ei ripulia mutta maha kuitenkin löysällä.
Mistä sitten tunnistaa löysän mahan, jos ei ole ripulia?
Siis kakka oli löysempää kuin normaalisti, mutta ei tullut useammin tms. vaan ihan normaalein välein.
Maitokakkaako? Miten se voi olla löysempää, kun ei koskaan ole kiinteätä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ei minun, mutta hoitovauvalle: oli tosi itkuinen ja kärttyinen noin viikon verran, ekat kaks päivää oli kuumeessa. Ei ripulia mutta maha kuitenkin löysällä.
Mistä sitten tunnistaa löysän mahan, jos ei ole ripulia?
Siis kakka oli löysempää kuin normaalisti, mutta ei tullut useammin tms. vaan ihan normaalein välein.
Maitokakkaako? Miten se voi olla löysempää, kun ei koskaan ole kiinteätä?
Löysempää kuin normaalisti. Usko pois, sen tunnistaa - lisäksi se kakka kyllä haisi tosi pahalle :x Eikä korvikeruokitun vauvan kakka ole yhtä löysää, ryynimäistä kuin rintamaidolla ruokitun, ihan vain oma huomioni.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Pari viikkoa ilmavaivoja, vatsakipuja ja ärtyisyyttä. Todella kurja rokote!!
Täällä sama, kaksi viikkoa mahakipuja, kakka haisi todella pahalle, oli vihreää.. vauva ei mukkunut kunnolla, itkeskeli..
Kolmatta satsia en antanut laittaa..
 
hellsbells
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Pari viikkoa ilmavaivoja, vatsakipuja ja ärtyisyyttä. Todella kurja rokote!!
Täällä sama, kaksi viikkoa mahakipuja, kakka haisi todella pahalle, oli vihreää.. vauva ei mukkunut kunnolla, itkeskeli..
Kolmatta satsia en antanut laittaa..
Mä en sillon ottanu vauvalle kun olis voinu, ei ollu varaa siihen. Vaan kun poika siihen rotaan sitten sairastu niin huh! Pska (ja oksennus) lensi ja banjot soi. Sairaalaan joutu kolmeks päivää suonensisäseen tiputukseen. Joten oma päätelmäni on ; mahdolliselle seuraavalle otan sen rokotteen, oli ilmanen tai makso 150euroo. Parempi tuollainen ärtyisyys ilmavaivat kun viikon mittanen jatkuva oksentelu ja ripulointi (Vaippaa sai vaihtaa melkein paketillisen päivässä)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Pari viikkoa ilmavaivoja, vatsakipuja ja ärtyisyyttä. Todella kurja rokote!!
Täällä sama, kaksi viikkoa mahakipuja, kakka haisi todella pahalle, oli vihreää.. vauva ei mukkunut kunnolla, itkeskeli..
Kolmatta satsia en antanut laittaa..
Mä en sillon ottanu vauvalle kun olis voinu, ei ollu varaa siihen. Vaan kun poika siihen rotaan sitten sairastu niin huh! Pska (ja oksennus) lensi ja banjot soi. Sairaalaan joutu kolmeks päivää suonensisäseen tiputukseen. Joten oma päätelmäni on ; mahdolliselle seuraavalle otan sen rokotteen, oli ilmanen tai makso 150euroo. Parempi tuollainen ärtyisyys ilmavaivat kun viikon mittanen jatkuva oksentelu ja ripulointi (Vaippaa sai vaihtaa melkein paketillisen päivässä)
Mulla kuopus sai tuolta rokotetulta vauvalta rotan, koska muiden kanssa ei oltu tekemisissä niihin aikoihin ja enpä tiedä kumpi lopulta oli pahempi. Vauva ei nukkunut, syönyt, kitisi ja itki vaan koko ajan, oli jotenkin niin säälittävä pieni :(

Kuopus oksensi kaksi päivää ja ripuloi kolme, neljä päivää, mutta nukkui kuitenkin hyvin - ei jouduttu tippaan tms. vaan ihan kotihoidolla selvittiin. Ei ole rokotettu eikä ilman tuon vauvan rokottamista olisi varmaan saanut koko tautia silloin kun sen sai. Outo juttu, mutta en ottaisi rokotetta jos voisin valita.
 
Poika 9kk
Aavistukseen löysempää kakkaa ehkä joskus oli, saattoi toki johtua muustakin... Ja paukutteli hiukan. Ei haitannut kuitenkaan yhtään, hyväntuulinen oli niinkuin ennenkin :)
 

Yhteistyössä