*

Huh, tuttu on vähän liiankin katkera siitä kun on saanut pelkkiä poikia
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 36

Ketju: Huh, tuttu on vähän liiankin katkera siitä kun on saanut pelkkiä poikia

ei jummarra
    Vierailija

Huh, tuttu on vähän liiankin katkera siitä kun on saanut pelkkiä poikia

Meillä on tyttö ja poika, mutta niiden saamiseksi ollaan "taisteltu" pitkään, sitä ei olla kelleen kerrottu. Eikä me todennäköisesti tulla enempää lapsia saamaankaan.

Joka tapauksessa tuttavalla on 3 poikaa ja jo ensimmäisellä tapaamiskerralla vaikutti tosi kateelliselta. Nyt on katkonut välitkin.
    Vain siksi, kun kerran vahingossa satuin hänen kuullen hehkuttamaan, kuinka kivaa on kun kotona on sekä tyttö- että poikajuttuja. Prinsessaa ja autoja. Kummatkin meistä vanhemmista saamme nauttia täysiä. Tarkoitus ei ollut loukata/satuttaa, ilmaisin vain kiitollisuuteni siitä, että meillä ylipäänsä on lapsia, ja sen tuo tyyppi ymmärsi väärin, varsinkin kun sanat ei oikeastaan ollut tarkoitettu hänelle, vaan eräälle toiselle tyypille.

"minä"
    Vierailija
    ei ole sinut sen asian kanssa vielä tai ei välttämättä koskaan ettei ole saanut tyttöä

mitä autoihin tulee... meillä on kolme tyttöä ja jokainen saa auton/helikopterin/junan vai mikä rattori olikaan joululahjaksi, sillä he OIKEASTI leikkivät niillä parinkin tunnin kestäviä leikkejä oikeastaan joka viikko

joopa joo
    Vierailija

...

Näinköhän vaan? Tää on taas näitä "poika vihaajien" aloituksia, hohhoijaa! Millasta vastausta tohon odotat??

a.p.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "minä" Näytä viesti
    ei ole sinut sen asian kanssa vielä tai ei välttämättä koskaan ettei ole saanut tyttöä

mitä autoihin tulee... meillä on kolme tyttöä ja jokainen saa auton/helikopterin/junan vai mikä rattori olikaan joululahjaksi, sillä he OIKEASTI leikkivät niillä parinkin tunnin kestäviä leikkejä oikeastaan joka viikko
    Meilläkin tyttö on kiinnostunut autoista. Leikit tuon pojan kanssa käyvät hyvin yksiin, mutta hän on myös kiinnostunut prinsessaleikeistä ja nukkien kanssakin touhuilee paljon.

a.p.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo Näytä viesti
    Näinköhän vaan? Tää on taas näitä "poika vihaajien" aloituksia, hohhoijaa! Millasta vastausta tohon odotat??
    psst... Mulla on myös poika.

"vieras"
    Vierailija
    Ap, älä ole lapsellinen.

erikoista koska
    Vierailija
    pojat on kuitenkin paljon arvokkaampia ja tuo kolmen pojan suora on aika hieno saavutus!

"vieras"
    Vierailija
    Ai sanoiks sun tuttu että siks kun hehutit poika jatyttöjuttui ni lopetti yhteydenpidon ? Vai oisko tää sun mielikuvitusta....

Miten tämä on käynyt ilmi, että katkoo välit juuri tuon takia? Onko sanonut noin vai onko pelkkää omaa keksintöäsi? Itsellä 3 tyttöä enkä kyllä ole ikinä ollut kateellinen siitä, että jollain on molempia. Lapset ovat kuitenkin niin suuri lahja että sillä ei ole mitään väliä minulle että kumpaa laatua sattuvat olemaan.

a.p.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Ai sanoiks sun tuttu että siks kun hehutit poika jatyttöjuttui ni lopetti yhteydenpidon ? Vai oisko tää sun mielikuvitusta....
    Sen jälkeen se ainakin silminnähden raivostui ja naama punaisena häipyi paikalta, eikä vastaa enää viesteihini. Mitä muuta tästä nyt pitäisi ajatella?

"vieras"
    Vierailija
    Nämä ketjut vaikuttavat aina siltä, että alaikäiset vajaamieliset olisivat hommanneet lapsia. Tervetuloa ihan tälle planeetalle.

"vieras"
    Vierailija
    Siis eikö nainen, äiti, voi "nauttia täysiä" jos on vain poikia? Ihmeellinen ajatus.

Toisaalta, minä en ole kiinnostunut vaaleanpunaisesta, prinsessoista, vaatteista, meikkaamisesta, shoppailusta tai sen sellaisesta, joita nyt yleisesti tyttöjenjuttuina pidetään.

Silti kyllä saattaisin hieman ihmetellä ja jopa ehkä hernettäkin nenään vetää, jos joku olisi sitä mieltä, etten voi poikieni vanhemmuudesta nauttia.

"poikien äiti"
    Vierailija
    Mulla on kaksi ihanaa ja perustervettä poikaa ja ei yhtään "harmita" ettei ole tyttöä.
    Monet kaverit kommentoi että jos te vielä tytön teette tai että kyllä äidillä pitää yksi prinsessa olla. Ei voisi vähempää tyttöjen kotkotukset kiinnostaa, ihan totta.
    ASIAT VOISIVAT OLLA TOISIN JOS OLISI SE TYTTÖ MUTTA NYT OLEN TÄYSIN TYYTYVÄINEN SIIHEN ETTÄ MEILLÄ ON KAKSI POIKAA.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja a.p. Näytä viesti
    Sen jälkeen se ainakin silminnähden raivostui ja naama punaisena häipyi paikalta, eikä vastaa enää viesteihini. Mitä muuta tästä nyt pitäisi ajatella?
    No varmaan siltä, että sinä olet vähän höpö. Poikien ja tyttöjen juttuja. Voi luoja.

vieras nauraa
    Vierailija
    Tämä on niin omituinen lause ettei voi ymmärtää? Jos teillä olisi pelkästää tyttöjä tai poikia niin kumpi ei voisi nauttia täysiä?

Ei pidä olla NIIN rajoittunut ihminen, eihän...

"Kummatkin meistä vanhemmista saamme nauttia täysiä."

a.p.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras nauraa Näytä viesti
    Tämä on niin omituinen lause ettei voi ymmärtää? Jos teillä olisi pelkästää tyttöjä tai poikia niin kumpi ei voisi nauttia täysiä?

Ei pidä olla NIIN rajoittunut ihminen, eihän...

"Kummatkin meistä vanhemmista saamme nauttia täysiä."
    Minuakin alkoi naurattaa tuo teksti.

Kyllä minä itse olisin ollut tyytyväinen vaan, jos kummatkin olisivatkin samaa sukupuolta. Oli ne sitten 2 poikaa tai 2 tyttöä.
    Mulle tämä asia ei ole ongelma, ongelma on sen poikien äidin päässä.

Miten olette "taistelleet" saadaksenne tytön ja pojan?

"vieras"
    Vierailija
    Mulle tämä asia ei ole ongelma, ongelma on sen poikien äidin päässä.
    Ehkä hän tuli siihen ajatukseen, että olet liian tyhmää seuraa hänelle.

----
    Vierailija
    Itselläni on ystävä jolla on kolme tyttöä ja hän kovasti on puhunut siitäkin miten toivoi myös poikaa.

Ei se toive mitenkään vähennä ystäväni rakkautta näitä tyttöjä kohtaan ja kyllä mä ymmärrän myös hänen toivettaan.

a.p.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka Näytä viesti
    Miten olette "taistelleet" saadaksenne tytön ja pojan?
    Hedelmöityshoidot

a.p.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Ehkä hän tuli siihen ajatukseen, että olet liian tyhmää seuraa hänelle.
    Ai hitto! Siitäkös se kiikastaa. En voi sille mitään, että äo on vain 125

3 lasta
    Vierailija
    Meillä on 3 poikaa, joten ilmeisesti en saa tarpeeksi nauttia?? Täh?! Miten lapsen sukupuoli vaikuttaa siihen, nauttiiko vanhemmat lapsistaan vai ei? Voihan tytöistäkin tulla poikamaisia, joita ei prinsessahörhöilyt edes kiinnosta (mm. lapseni kummi ollut aina sellainen)

Sukupuolierot näkyvät tuttavapiirissäni niin, että poikia torutaan kaikesta mutta saman perheen "kauan odotettu tyttö" saa tehdä mitä haluaa. Sitä hehkutetaan ja kehutaan, pojat saavat kaiken loan niskaansa. SE ärsyttää.

Hedelmöityshoidot
    No eikös sieltä silti olisi voinut tulla kumpi vaan?

a.p.
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka Näytä viesti
    No eikös sieltä silti olisi voinut tulla kumpi vaan?
    Niin olisikin. Me ollaankin taisteltu, että ollaan saatu ylipäänsä lapsia!

3 lasta
    Vierailija
    Hedelmöityshoidot
    On siis laillista ja eettisesti oikein valita erikseen haluaako pojan vai tytön? En tiennytkään...

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu