*

Satuhäät tänään:D
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 23. Osumia 23

Ketju: Satuhäät tänään:D

Satuhäät tänään:D

AI jestas et tää palsta tulee repeemään liitoksistaan taasD

Satuhäät: Salamarakkaus huipentuu pienen budjetin häihin | YLE TV2 | yle.fi

Eniten mua ihmetyttää "Suvituuli ja Tim elävät häiden alla kiireisiä aikoja. Pari on juuri muuttanut yhteiseen kotiin ja Suvituuli on aloittanut työharjoittelun hevostallilla. Morsiamen työurakka jää kuitenkin lyhyeksi, kun sotkuiseen kotiin ja kiukkuiseen kumppaniin kyllästynyt Tim pyytää Suvituulia lopettamaan työt ja keskittymään kotitöihin ja hääjärjestelyihin."

oooh! Ootan innolla!

joopa joo
    Vierailija
    No pakko on kyllä nähdä,taitaa olla aika mielenkiintoista

Mistä ne repii noita erikoisia pareja?! Ihanaa!

Pitäisköhän kerrankin katsoa

"Lomatunnelmissa hääpäivään heräävä Tim aloittaa aamunsa Irish Coffeella ja kun H-hetki vihdoin koittaa on Itä-Uudenmaan viimeisellä rattopojalla tunnelma enemmän kuin katossa."

Ai että!! Paranee vaa!

.....
    Vierailija
    Hihihi, tässä jaksossa on taas kaikki ainekset kasassa kunnon viihteelle

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja chrissy Näytä viesti
    "Lomatunnelmissa hääpäivään heräävä Tim aloittaa aamunsa Irish Coffeella ja kun H-hetki vihdoin koittaa on Itä-Uudenmaan viimeisellä rattopojalla tunnelma enemmän kuin katossa."

Ai että!! Paranee vaa!

IhaNainen
    Vierailija
    Jee pääsee taas nauramaan ja vähän itkemäänkin. Tähän mennessä en oo vielä nähnyt yhtään ohjelmaa jossa mennään naimisiin, joka ei itkettäis mua.

Voi elämä. On varmaan tois hyvin harkittu suhde.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen Näytä viesti
    Jee pääsee taas nauramaan ja vähän itkemäänkin. Tähän mennessä en oo vielä nähnyt yhtään ohjelmaa jossa mennään naimisiin, joka ei itkettäis mua.
    mä oon varmaan näin koko jakson ajan

IhaNainen
    Vierailija
    mä oon varmaan näin koko jakson ajan
    Niin mäkin yleensä, mut en voi mitään et mua alkaa aina itkettämään kun joku menee naimisiin, ihan missä ohjelmassa vaan.

Ai että!! Paranee vaa!
    Toivottavasti sulho on onnesta sekaisin eikä Irish Coffeesta

"vieras"
    Vierailija
    Olen yrittänyt pitää yllä noita Satuhäät ja pvm -ketjuja, että ei tulis montaa aloitusta. Siis googlaamalla löytyy SATUHÄÄT 10.2. - ketju.

"tiina"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Life Is Good Näytä viesti
    Voi elämä. On varmaan tois hyvin harkittu suhde.
    Niin, sitä et pysty sinä kuitenkaan arvioimaan.
    Itse menin naimisiin n. 7kk tuntemisen ja 3kk seurustelun jälkeen, ja tässä kuussa vietämme 11. hääpäiväämme.

pitänee katsoa pitkästä aikaa

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Olen yrittänyt pitää yllä noita Satuhäät ja pvm -ketjuja, että ei tulis montaa aloitusta. Siis googlaamalla löytyy SATUHÄÄT 10.2. - ketju.
    mä olin alottanu ketjun jo eilen aamulla klo: 10 ja toi toinen vasta illalla 9 aikaan..

"vieras"
    Vierailija
    mä olin alottanu ketjun jo eilen aamulla klo: 10 ja toi toinen vasta illalla 9 aikaan..
    Tämä tyyli nyt vaan on jo vakiintunut ja sen avulla löytää helposti etsimänsä, eikä tule turhia kyselyjä tyyliin: missä se ketju on, ettikää se mulle, mistä sen ja sen parin jutun löytää.

"vieras"
    Vierailija
    Jos ohjelma alkaa klo 21.00 niin sun aamun aloituksi vajoaa unholaan jo, eikä sitä löydä niin helposti kuin tuon selkeän otsikon.

ohis
    Vierailija
    Tämä tyyli nyt vaan on jo vakiintunut ja sen avulla löytää helposti etsimänsä, eikä tule turhia kyselyjä tyyliin: missä se ketju on, ettikää se mulle, mistä sen ja sen parin jutun löytää.
    No onpa ihan kamalaa jos aiheesta on parikin ketjua...

Hohhoijaa!

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ohis Näytä viesti
    No onpa ihan kamalaa jos aiheesta on parikin ketjua...

Hohhoijaa!
    Ei se mitään... ennen niitä oli kymmeniä. Hohhoijaa. Mukin väsyttää.. ZZZ.

"vieras"
    Vierailija
    Mikä suru??? Kerro mistä kyse
    ilmeisesti km

Katsoja
    Vierailija

Satuhäät

eilinen satuhäät oli ihan hyvä mun mielestä morsian oli kaunis meikeissä ja kauniissa hääpuvussaan näytti todella nuorelta

näin
    Vierailija
    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1921707-alkaa-olko-julmia-satuhaa-pareille/#post23111768

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot