Millä hlllvetillä saan tulostimen pois offline-tilasta

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"hönö"
Ei auta. Olen kokeillut kaikkea em. konsteja. Tulostimeni on hp deskjet 1050. Tulostimeni on n 2 vuotta vanha. Näköjään sanoi sopimuksensa lopullisesti irti. Ei auta kuin hakea uusi tilalle. Kopiointi onnistuu mutta tulostaminen tietokoneelta ei.
 
Kato laitehallinnasta
Onko ajuri edes asentunut. Ohjauspaneeli>Järjestelmä>Vasemmassa yläkulmassa Laitehallinta. Avautuu lista kaikesta sälästä mitä siellä koneella on. Plussasta voit klillailla auki vaikka koko hoidon. Jos tulostinta ei näy Laitehallinassa niin ajuri ei ole asentunut.

Siinä tapauksessa asennat uusimman version ko laitteen ajurista valmistajan sivuilta haet sen ajurin.

Terveisin,
Tiina
 
huisia hommaa
Sama oli aikoinaan minulla. Ei tullut mitään. Vaihdoin uuteen. Sitten joku viisas neuvoi, että on voinut itse tietokoneesta pudota pois päältä joku taustatyökalu. sieltä jotain klikkailin ja toimihan vanhakin. Eli voi vika olla itse koneessa.
 
"laara"
Kannattaa myös tarkistaa, että olet varmasti samassa verkossa tulostimen kanssa. :D Itsellä 4g käytössä, kun omassa laajakaistassa on ongelmia. Ja kun laitteet laittoi samaan verkkoon, niin heti alkoi tulostus toimimaan.
 
vierailija
Itellä oli sama ongelma, ja on tavallaan edelleen. Kyllästyin lopulta tappelemaan langattoman tulostimen kanssa ja laitoin usb-piuhalla läppärin kiinni tulostimeen, vaihdoin tulostimen hp envy 4500 (verkko) -> hp envy 4500. Tällöin tulostin ymmärtää kaapelin kautta mitä sillä haluan tulostaa. Kannattaa siis kokeilla usb-piuhalla jos ei tahdo lähteä ofiine-tilasta pois. Ja mulla win10:llä sain vaihdettua tuon hp envy 4500 verkon pois, kun kirjoittaa alapalkin hakuun hp ja nappaa sieltä tulostimensa kuvan ja valitsee haluaako verkon vai ilman. Toivottavasti tästä oli apua. :)
 

Yhteistyössä