Millä hlllvetillä saan tulostimen pois offline-tilasta

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Ei se suostu enää tulostamaan, tyhjää paperia voi korkeintaan lykätä ulos. Vika lienee offline-tilassa..`? päällä on laite kyllä, mutta yks paska.:(

Vai mikä lienee nyt on ongelma. Mustetta on.
 
voijumaliste
Ei voi olla totta, juuri tulin tänne palstalle valittamaan samaa... Siis tärkeä tiedosto odottaa nyt tulostusta, mutta tulostin on mennyt itsestään offline-tilaan.

Voi prkl. Googletin, mutta mitään apuja en löytänyt.
 
voijumaliste
Joo tungen tähän ketjuun minäkin neuvoja pyytämään. Kävin jo ohjauspaneelin kautta naksauttelemassa offline-tila nappulaa vuoroin päälle ja vuoroin pois, mutta mitään muutosta ei tapahdu.

Kokeile Lunis myös sammuttaa tulostin ja ottamaan piuha irti ja sitten uudestaan yrittämään. Mulla tämä(kään) ei tosin auttanut...
 
Ohjauspaneeli ->tulostimet ->valitaan se tulostin, mitä käytetään -> painetaan hiiren oikealla näppäimellä "suorita järjestelmänvalvojana" ja sitten se valitse "käytä tulostinta online-tilassa".

Ok, eli tli jo ohje kahteen kertaan.. :)
 
voijumaliste
Ohjauspaneeli ->tulostimet ->valitaan se tulostin, mitä käytetään -> painetaan hiiren oikealla näppäimellä "suorita järjestelmänvalvojana" ja sitten se valitse "käytä tulostinta online-tilassa".

Ok, eli tli jo ohje kahteen kertaan.. :)
Kiitos, mutta ei auta minua, toivottavasti aapeeta auttaa.

Minulla nimittäin ei näy vaihtoehtoa "käytä tulostinta online-tilassa". Sen sijaan hiiren oikealla löytyy kohta "offline". Kun painan sitä, tulostin menee tuplasti offline-tilaan. Eli tulostimen alla lukee offline offline.

Sen jälkeen hiiren oikealla löytyy tuo "käytä tulostinta online-tilassa", mutta kun painan sitä, poistuu tulostimesta vain yksi offline-tila, ja alkuperäinen offline jää edelleen päälle. Aargh...
 
olen tatuoimaton nörtti
Men tulostimet ikkunaan kaksoisnapsauta tulostinta ja katso onko mitään jonossa ja poista jos on. Tarkista ettei Printer valikossa (eka) ole päällä pause printing, offline tai muuta sellaista.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja olen tatuoimaton nörtti;24384472:
Men tulostimet ikkunaan kaksoisnapsauta tulostinta ja katso onko mitään jonossa ja poista jos on. Tarkista ettei Printer valikossa (eka) ole päällä pause printing, offline tai muuta sellaista.
On jonossa on, mutta ei se mitään auta vaikka ne poistas.
 
"Sara"
Mulla oli aika ajoin sama ongelma Macin kanssa. Aina sain sen jotenkin räpellettyä tulostamaan, otin oletustulostimen pois ja laitoin uudestaan, suljin tiedoston ja avasin uudestaan ym. Muilla koneilla sama tulostin toimii moitteetta.

Noh, sitten tuli päivitys koneeseen, päivitys koski juurikin tota tulostinta ja mä olin, että jes, nyt varmaan toimii, niin nyt ei tulosta sitten ollenkaan! Järjestelmäasetuksista kun otan tuon tulostimen, niin siihen tulee lukemaan tällanen: Tulostimen käyttö vaatii sen ohjelmiston asentamista. Asenna ohjelmisto valitsemalla Ohjelmiston päivitys Omenavalikosta. Jos ohjelmisto ei ole saatavilla Ohjelmiston päivityksestä, ota yhteyttä tulostimen valmistajaan.
Arggh!!! Onko täällä Macin asiantuntijoita?
 

Yhteistyössä