Nyt meni hermo sen viimeisen kerran...

Millä perkeleellä mä voin antaa pois/lopettaa lasten kissan?
Mä en vaan jaksa enää yksiäkään kusia muualla kun hiekkalaatikossa, tekis mieli hirttää koko katti tähän paikkaan..

Vittu.
 
[QUOTE="vieras";25540262]Tai voi vaikka käyttää lääkärillä tutkituttamassa onko kissa sairas.[/QUOTE]

Tutkittu on, ei mitään vikaa, pissatulehdusta tms.
Osoittaa mieltään varmaan... Tää alkoi kun meille tuli koira (lähes 10kk sitten), helpotti välillä mutta nyt taas alkanut.
Tää ottaa niin päähän. Prkl.
 
"vieras"
Tutkittu on, ei mitään vikaa, pissatulehdusta tms.
Osoittaa mieltään varmaan... Tää alkoi kun meille tuli koira (lähes 10kk sitten), helpotti välillä mutta nyt taas alkanut.
Tää ottaa niin päähän. Prkl.
Vähän julmalta tuntuu laittaa ensin tullut pois uuden tulokkaan tieltä.. Jos siis olet tosissaan lopettamassa lemmikkiäsi.

Oletko kokeillut Feliwayta?
 
Mikäs se oli se ihme ainesydeemi mikä laitetaan esim pistorasiaan sellannen laite, mikä levittää jotain kissaa rauhoittavaa tuoksua tai vastaavaa...

Ompahan taas niin pirun selkeesti selitetty. Kaipa joku tietää. Piti sitten nähdä vaiva kirjottaa pitkä epämääränen selitys, kun googlella olisin puolta helpommin ettinyt mitä tarkoitan :LOL:
 
"Piia"
Mikäs se oli se ihme ainesydeemi mikä laitetaan esim pistorasiaan sellannen laite, mikä levittää jotain kissaa rauhoittavaa tuoksua tai vastaavaa...

Ompahan taas niin pirun selkeesti selitetty. Kaipa joku tietää. Piti sitten nähdä vaiva kirjottaa pitkä epämääränen selitys, kun googlella olisin puolta helpommin ettinyt mitä tarkoitan :LOL:
Se on myös sitä Feliway juttua. :)
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
[QUOTE="hmm";25540356]Älä nyt tuollaisen takia sitä lopeta, sille voi löytyä koiraton koti jossa se ei stressaa ja voi elää rauhassa.[/QUOTE]

Kukapa haluaa kokeilla kuseeko mahdollisesti sohvan pilalle vai ei?
Joksikin navetta- tai tallikissaksi toi varmaan ois ihan hyvä, osaa jopa pyydystää hiiriä. Tää kuseskelu miltei loppui kun kissa sai alkaa ulkoilemaan, mutta nyt taas jatkunut ja mä en tiedä mitä teen jos bongaan vielä yhdetkin kuset väärästä paikasta, varmaan oikeesti kuristan ton.
 
Kukapa haluaa kokeilla kuseeko mahdollisesti sohvan pilalle vai ei?
Joksikin navetta- tai tallikissaksi toi varmaan ois ihan hyvä, osaa jopa pyydystää hiiriä. Tää kuseskelu miltei loppui kun kissa sai alkaa ulkoilemaan, mutta nyt taas jatkunut ja mä en tiedä mitä teen jos bongaan vielä yhdetkin kuset väärästä paikasta, varmaan oikeesti kuristan ton.
:stick: Vastuullinen eläimenhankkija huolehtii kunnollisen kodin, Ei kai kukaan nyt piikille vie pelkän kuseskelun takia?
 
[QUOTE="vieras";25540381]Anna koira pois, niin kissa tulee taas entiselleen.[/QUOTE]

Niin, tavallaan ois helpompi vaihtoehto kun toi koira on mun oma projekti ja lapset ei kamalasti siitä diggaile...
Mutta mutta... Oon mä sitäkin miettinyt.
:(
 
"hmm"
Kukapa haluaa kokeilla kuseeko mahdollisesti sohvan pilalle vai ei?
Joksikin navetta- tai tallikissaksi toi varmaan ois ihan hyvä, osaa jopa pyydystää hiiriä. Tää kuseskelu miltei loppui kun kissa sai alkaa ulkoilemaan, mutta nyt taas jatkunut ja mä en tiedä mitä teen jos bongaan vielä yhdetkin kuset väärästä paikasta, varmaan oikeesti kuristan ton.
Kelpo hiirikissa kelpaisi varmasti monelle, meillekin jos meillä ei olisi jo tarpeeksi monta.
 
"kisu"
Miten sai alkaa ulkoilemaan, ulkoilutitteko vai menikö vapaasti eestaas? Meillä kissat ei kauheasti edes käytä hiekkistä, kun tekevät mielummin ulos tarpeensa. Nyt kun on ollut kylmempää ja lumisempaa, niin on tarvinnut laatikkoakin putsata useammin.
 
[QUOTE="kisu";25540424]Miten sai alkaa ulkoilemaan, ulkoilutitteko vai menikö vapaasti eestaas? Meillä kissat ei kauheasti edes käytä hiekkistä, kun tekevät mielummin ulos tarpeensa. Nyt kun on ollut kylmempää ja lumisempaa, niin on tarvinnut laatikkoakin putsata useammin.[/QUOTE]

Pääsi muutamana päivänä kesällä karkaamaan ovesta ja huomasin että niinä päivinä ei kuseksinut sisälle, niinpä oon sit päästänyt sen kulkemaan sen jälkeen oman mielensä mukaan sisään ja ulos (tossa lähimetsässä se aina pyörii) mutta nyt tää on taas alkanut, tänään kussut kuopuksen sänkyyn ja meidän sänkyyn vaikka on ollut pariin otteeseen ulkonakin.

Niin ja kissa on ollut meillä n. 1,5 vuotta ja koira sen melkein 10kk.
 

Yhteistyössä