Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
aapeee
[QUOTE="vierailija";25583924]Minkäs kokoinen ukko sulla on ? Nuorena miesystäväni nostin 120 ja painoa hieman yli 70 kg. Tosin silloin ei vielä ollut mut miesystävä.[/QUOTE]

Jotain noin 100 kg se painaa.
 
"vierailija"
120 kg reilun 70kg:n elopainolla
Joo, just kirjotin että niin teki munkin miesystävä nuorena. Tuo voi olla harrastelijalle reilu 70-kiloselle jo aika maksimi mitä pystyy nostaan.

Jos miehiä aletaan kehumaan, hän veti leuat armeijassa jalat linkussa eli vaakasuorassa ja varmuuden vuoksi aina 5 enemmän mitä ois pitänyt.

Huh, onneksi mies rauhottuu tuossa raudan nostamisessa kun ikä lähenee viittäkymppiä :D
 
aapeee
Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä :D
 
voitsiisus
Ei oo mitään niin naurettavaa ku pienim. pullistelijaukot. Ne on kaikki ihan tyhjäpäitä. Kuka nostaa mitäki penkistä, thih, näitä kuulee amiksen tupakkapaikalla :D :D :D
 
"vierailija"
Sori vaan, mut mä en oikein usko teidän juttuihin. Muissa ketjuissa valitatte et teidän miehet vaan makaa sohvalla, juo kaljaa ja syö makkaraa. Tollasella elämäntyylillä ei paineta 70 kg ja nosteta samalla 200 kg penkistä :D
Minä ainakin puhuin jo menneisyydestä. Hän oli sm-tason hiihtäjä mutta silti tosi vahva ylävartalostaan. Toista se on nykyisin, hän tykkää enempi metsästää ja laittaa hyvää ruokaa. Ei haitta mua yhtään.
 
????????
[QUOTE="mona";25583908]Mun kokemuksen mukaan kaikki yli 150kg nostavat on niskattomia könttejä, yöks! Mut makunsa kullakin..[/QUOTE]

Niillähän just sitä niskaa on ku ne on reenannu paljon?
 
-vierailija
Nämähän on niitä makuasioita...jotku tykkää hiihtäjistä ja toiset treenatuista ukkeleista. Samoin ku jotku miehet tykkää treenatuista naisista ja jotku taas ei tykkää yhtään.
 
"vierailija"
Nämähän on niitä makuasioita...jotku tykkää hiihtäjistä ja toiset treenatuista ukkeleista. Samoin ku jotku miehet tykkää treenatuista naisista ja jotku taas ei tykkää yhtään.
Mitä jos saa molemmat samassa paketissa niinku sanoin. Aivan mahtava ylävartalo ja kroppa miehellä on vieläkin, vaikka ei ole treenannut kunnolla aikoihin. Hän oli oikeesti adonis, joita nykypäivän (80-luvulla syntyneitten jälkeen) ei paljon näe. Voi nam niitä hänen nuoruuskuviaan.
 

Yhteistyössä