Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
kehonrakentajan vaimo
En saanut vastausta kun kysyin et paljo penkki :D tai valtavan naurunremakan sain :p

Just se kysymys jota isot pojat (alias kunnon kynäniskat) kuulemma toisiltansa saunailloissa lihaksiaan pullistellen kyselee :D
 
"mies"
Aika vähänpä miehenne nostavat. Armeija-aikanani oli tuvassani eräs 170 cm pitkä ja 70 kg painava mies, joka nosti 140 kg penkistä.

Mutta palstalaisen määritelmän mukaanhan tuollainen mies on hoikka ja heiveröinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Micosa
"vierailija"
[QUOTE="mies";25584098]Aika vähänpä miehenne nostavat. Armeija-aikanani oli tuvassani eräs 170 cm pitkä ja 70 kg painava mies, joka nosti 140 kg penkistä.

Mutta palstalaisen määritelmän mukaanhan tuollainen mies on hoikka ja heiveröinen.[/QUOTE]

Mies on hyvä sen kokoisena kun on. Ite tykkään miehestä joka on n. 176/84 ja lihaksikas.

Mä saan 75 kiloisen ukon heitettyä seinälle, ei kiva :D
 
-vierailija
Minä tykkään kans että mies on miehen kokoinen :) joku 70kg ukkeli yöks...mutta makuasioita niinku kirjoitin. Oma ukkeli sen 103kg ja kiinteä,niin on nam ;) Jos tuo 103kg olis pelkkää läskiä se ei enää silmiä hivelis...
 
"Hih"
[QUOTE="vierailija";25584130]

Mä saan 75 kiloisen ukon heitettyä seinälle, ei kiva :D[/QUOTE]

Olisipa kiva nähdä, kun heität mieheni seinälle. Hänellä kun on musta vyö eräässä kamppailulajissa.

Tällä palstalla on jostakin syystä muotia vähätellä hoikkia miehiä, selityksenä on aina se, kuinka palstamamma tahtoo tuntea itsensä siroksi ja naiselliseksi nallekarhunsa rinnalla :D
 
-vierailija
[QUOTE="Hih";25584163]Kiinteä 103 kg. En sano muuta kuin että hih.[/QUOTE]

No älä sano :) Sä et taida tietää mitään,mutta ei se haittaa. En puhukaan rasvattomasta vaan kiinteästä se on kaksi täysin eri asiaa. Ja jos et tiennyt lihakset tosiaan painaa enemmän kun se läski. Hih!
 
"vierailija"
[QUOTE="Hih";25584152]Olisipa kiva nähdä, kun heität mieheni seinälle. Hänellä kun on musta vyö eräässä kamppailulajissa.

Tällä palstalla on jostakin syystä muotia vähätellä hoikkia miehiä, selityksenä on aina se, kuinka palstamamma tahtoo tuntea itsensä siroksi ja naiselliseksi nallekarhunsa rinnalla :D[/QUOTE]

Ei se ole kiva nähdä kun mä heitän sen seinälle. Mä nimittäin yllätän sen ja sitten se yllättää mut ja heittää lumihankeen. Kivempi treenata painia kotioloissa kun salilla :)

Mä en haluu tuntee itteeni siroks vaan vahvaksi. Sopivan tanssikaverin rinnalla.
 
"mies"
Minä tykkään kans että mies on miehen kokoinen :) joku 70kg ukkeli yöks...mutta makuasioita niinku kirjoitin. Oma ukkeli sen 103kg ja kiinteä,niin on nam ;) Jos tuo 103kg olis pelkkää läskiä se ei enää silmiä hivelis...
Voisin kyllä epäillä sen "kiinteyden" kanssa. Jos 103 kiloa on kiinteää lihaa, pitäisi miehen olla reilusti yli 2 metriä - oli lihaksikas tai ei.
 
-vierailija
[QUOTE="mies";25584209]Voisin kyllä epäillä sen "kiinteyden" kanssa. Jos 103 kiloa on kiinteää lihaa, pitäisi miehen olla reilusti yli 2 metriä - oli lihaksikas tai ei.[/QUOTE]

Ihan miten vaan :) Kuten kirjoitin ei todellakaan ole rasvaton. Ja tietty kiinteys riippuu mikä kausi treeneissä menossa.
 
-vierailija
[QUOTE="mies";25584311]Sisäelinten ympärillä oleva rasva nimenomaan on kovaa ja vaarallisempaa kuin pelkkä fläsä. :)[/QUOTE]

Niinhän se taitaa olla,miehellä ei vyötärö kuiten ole missään vaiheessa paljon yli 90cm mikä ei ole yli 100kg miehelle kovinkaan paljon :)
 
"vierailija"
[QUOTE="iidah";25584295]Isomöhömahainen nallekarhumies on paras! Ei tarvitse olla mitään lihaksia, kunhan on iso! :)[/QUOTE]

No kyllä sellanen sopiva sopusuhta tarviis olla että oikein mukavalta tuntuis. Ei tarvi nimittäin olla iso, kunhan on lihaksia :)


56/84 on sopivat painot parisuhteessa missä itse olen.
 
"Hih"
No älä sano :) Sä et taida tietää mitään,mutta ei se haittaa. En puhukaan rasvattomasta vaan kiinteästä se on kaksi täysin eri asiaa.
Kyllä tiedän. Muistan kun katsottiin veljen kanssa lapsena lumoutuneina naapurin setää ilman paitaa. Sillä oli valtavan iso ja kivikova vatsa, melkein kuin vauvamaha!

Tykkää sinä kiinteästä, minä tykkään vähärasvaisesta.
 
dah
[QUOTE="Hih";25584413]Kyllä tiedän. Muistan kun katsottiin veljen kanssa lapsena lumoutuneina naapurin setää ilman paitaa. Sillä oli valtavan iso ja kivikova vatsa, melkein kuin vauvamaha!

Tykkää sinä kiinteästä, minä tykkään vähärasvaisesta.[/QUOTE]

Oliko naapurin setäkin ilman paitaa?
 
"Hih"
[QUOTE="vierailija";25584185]Ei se ole kiva nähdä kun mä heitän sen seinälle. Mä nimittäin yllätän sen ja sitten se yllättää mut ja heittää lumihankeen. Kivempi treenata painia kotioloissa kun salilla :)

Mä en haluu tuntee itteeni siroks vaan vahvaksi. Sopivan tanssikaverin rinnalla.[/QUOTE]

Ikävä juttu, mutta mun miestä on erittäin vaikea yllättää. Sillä on luolamiehen refleksit. Ja sitten sille tulee hirveä morkkis, kun on mennyt vahingossa kolauttamaan tuntematonta naista nenään.

Sinä ja minä sen sijaan voitaisiinkin painia. Samassa sarjassa.
 
"vierailija"
[QUOTE="Hih";25584440]Ikävä juttu, mutta mun miestä on erittäin vaikea yllättää. Sillä on luolamiehen refleksit. Ja sitten sille tulee hirveä morkkis, kun on mennyt vahingossa kolauttamaan tuntematonta naista nenään.

Sinä ja minä sen sijaan voitaisiinkin painia. Samassa sarjassa.[/QUOTE]

Okei juu, kyllä olen jonkin verran harjoitellut ja nimen omaan miesseurassa. En tykkää naisten kans painia tai vääntää ettei tulis onnettomuuksia...
 

Yhteistyössä