*

Miten netti pois puhelimesta ulkomaanreissun ajaksi?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: Miten netti pois puhelimesta ulkomaanreissun ajaksi?

"Lumia"
    Vierailija

Question Miten netti pois puhelimesta ulkomaanreissun ajaksi?

Olen lähdössä ulkomaille, enkä halua että kännykkä päivittelee mitään nettijuttuja (=kasvattaa puhelinlaskua..) reissun aikana. Mitä teen?

"vieras"
    Vierailija
    Käyttöohjekirja?????

Uskoisin että asetuksista saa niin että sallii nettiyhteyden vain pakotettuna. Mulla ei noista lumioista ole kokemusta, mutta kai niistäkin saa netin pois päältä...

"Mies"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Lumia" Näytä viesti
    Olen lähdössä ulkomaille, enkä halua että kännykkä päivittelee mitään nettijuttuja (=kasvattaa puhelinlaskua..) reissun aikana. Mitä teen?
    Asetukset->Matkapuhelinverkko->Datayhteys -vipu pois päältä

lj
    Vierailija
    No mulla ei ole Lumiasta kokemusta mutta Android-puhelimesta kyllä. Eikä se päivitä ilman mun lupaani, ts. ilmoittaa että päivityksiä olisi saatavilla, päivitetäänkö. Onko sulla oletusasetuksena automaattiset päivitykset?

"Lumia"
    Vierailija
    En mä tiedä mitkä asetukset mulla on päällä....Ja käyttöohjeesta sen verran, että se on ihan olematon pikku ohjevihkonen. Netistä ilmeisesti saatavana lisää ohjeita. Täytyy kokeilla "miehen" antamaa neuvoa. Kiitos.

"Mies"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Lumia" Näytä viesti
    En mä tiedä mitkä asetukset mulla on päällä....Ja käyttöohjeesta sen verran, että se on ihan olematon pikku ohjevihkonen. Netistä ilmeisesti saatavana lisää ohjeita. Täytyy kokeilla "miehen" antamaa neuvoa. Kiitos.
    Vaihtoehtoisesti lataat puhelimen softakaupasta Connectivity Shortcuts -nimisen ohjelman, niin saat Windows -puhelimeen kuvakkeen, josta voi hallita kaikkia yhteyksiä helposti. Eli:
    - Mobiiliverkko
    - WLan -verkko
    - Bluetooth
    - Lentotila

"eeee"
    Vierailija

kiitti neloselle

Oon kohta Venäjän rajalla eikä meinannut löytyä toi datayhteyden poikkasu vaikka oon ennenkin sen sulkenut matkan ajaksi.. Apu löytyi täältä

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot