Millaista kaarituen aiheuttama kipu rinnoissa?

  • Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti
"Huolissaan"
Onko jollakin selvinnyt, että rinnassa tuntuva kipu olisi johtunut kaarituen painamisesta / muusta "traumasta"? Millaista kipu on ollut ja onko se tuntunut koko ajan vai esim. rintaa painaessa.
 
"vieras"
No jos mul on kaarituki pompsahtanut ulos sielt liivin sisältä ja painanut rintaa niin kipu on ollut siin kohas pistävää, mustelmamainen. Jos taas olen nukahtanut kaariliivit päällä huonos asennos niin koko rinnanalus tuntuu jomottavalta. On kyl vähän vaikea kuvailla tunnetta kun siit on niin pitkä aika ku tommost on käyny.
 
Ap1234
[QUOTE="vieras";26083144]No jos mul on kaarituki pompsahtanut ulos sielt liivin sisältä ja painanut rintaa niin kipu on ollut siin kohas pistävää, mustelmamainen. Jos taas olen nukahtanut kaariliivit päällä huonos asennos niin koko rinnanalus tuntuu jomottavalta. On kyl vähän vaikea kuvailla tunnetta kun siit on niin pitkä aika ku tommost on käyny.[/QUOTE]

Ok! Mietin vaan kun olen käyttänyt aika napakoita rintsikoita tehden istumatyötä että olisiko rinta voinut jotenkin kipeytyä siitä vai mistä tässä on kyse...
 
Ap1234
"vieras"
Niin ja mul on kipua helpottanut esim. se et olen tietty vaihtanut liivit mut tukenut rinnan paremmin. Jos rinta roikkuu esim. vapaana niin kipu tuntuu mut tuettuna ei.
 
Ap1234
Toiseen mullakin tuo tulee. :)

Eikä tule muista liiveistä, joten joku noissa on. Ei kaarituki välttämättä, mutten tiedä mikä. Eivät vaan sovi.

Mutta se kipu menee mulla kyllä ohi yhden illan aikana, kun olen ilman liivejä.
Minulla tuo kipu on ollut jo useamman päivän. Mietin että onko kudos jotenkin vaurioitunut. Nyt pidän vanhoja imetysliivejä jotka on pehmoiset ja kaarettomat.
 

Yhteistyössä