Minkä lastenvaatemerkin uskot olevan "nousussa"?

  • Viestiketjun aloittaja Veikatkaapa
  • Ensimmäinen viesti
"Tähti"
Uskon, että ulkovaatteissa Molokids nousee kohisten. On huomattavasti laadukkaampi ja edullisempi kuin paljon kehuttu Ticket.
Molokidsin vk-haalari maksaa 130 euroa, joten ei sekään mikään edullinen merkki ole. Paljonko ne Ticketit sitten maksaa, 150? Tykkään kyllä Molokidsin ulkovaatemallistosta ja pojalle ostin yhden 150 euron takin (oli onneksi alessa).
 
En kysymykseen osaa vastata, kun noita "uusia" merkkejä en niin tunne. Itse pidän esim Hilfigeristä, Gantista, Timberlandista yms. Nämä eivät taida retromaisen tyylin jyrätessä olla kovinkaan trendikkäitä valintoja...
 
"vieras"
[QUOTE="kahden äiti";26392032]AarreKid, aivan ihania kuoseja ja laadukas, saa pestä kymmeniö ja kymmeniä kertoja eikä printit kulu tai vaatteet muuta muotoaan (kuten esim. M&I tekee nykyisin lähes poikkeuksetta). Lisäksi on täysin kotimainen, ihan kaavoja myöden kaikki tehdään Suomessa![/QUOTE]

Paitsi ettei tehdä enää. Tämän vuoden alusta tuotanto on siirtynyt viroon, kun ei suomesta löydy resursseja vastata kasvavaan kysyntään :( Minä myös tykkään Aarrekidistä ja harmittaa prusti tuo ulkomaille meno.
 
twince
Oikukas ja muut samantyyliset ekologiset kotimaiset merkit uskon kasvattavan suosiotaan. Nosh olisi muuten hyvä, mutta aivan liian tarkka rajaus poikien ja tyttöjen vaatteisiin, aikakautena jolloin mielellään kierrätetään vaatteita ja muutenkin suositaan sukupuolineutraaliutta.
 
"nii"
Metsolan suosio alkaa hiipumaan hyvin nopeaa. Oletteko huomanneet froteen nykyisen laadun?? Ohutta ja harvaa, värit haalistuu. Resori erittäin huonolaatuista nykyään, nyppääntyy ensimmäisessä pesussa. Minun rahat ei enää niihin vaatteisiin mene.
 
Merkit
Aika monet mainituista on olleet Helsingissä jo pari vuotta in. Molo Kids ja Pomp de lux odottavat jo seuraavaa tuloa. Uskon, että jotkut värikkäät - ei retrot - mutta tyttö/poikamaiset on seuraavat in juttu.
 
"noh"
Gugguu ja Beau Loves tosiaankin. Ja kaikki merkit, mitkä esiintyy näissä pintaliito-lastenvaateblogeissa kuten esim. "Kaikki mitä olen" ja "Kultahippu"...Sieltä voi katsoa, mitä joka toisella lastenvaatefriikin lapsella on päällä, nyt tulevana välikautena esim. nuo Molon girly rainbow-takit...
 

Yhteistyössä