Minkä lastenvaatemerkin uskot olevan "nousussa"?

  • Viestiketjun aloittaja Veikatkaapa
  • Ensimmäinen viesti
nuevo
jaa'a..en mä teistä muista tiedä mutta itse oon ihastunut molon sisävaatteisiin ja moonkidsiin.Finnwearilla on aivan loistava hinta-laatusuhde ollut ainakin niissä mitä meillä on. Mini Rodinia en ymmärrä,ankean värisiä ja aivan sikakalliita vaikka laatu ei mitään huippuluokkaa olekaan. Vanhemmalle lapselle vois ehkä ostaakin (marianne-mekon)mutta alle kouluikäiset sotkee niin paljon että tulee vaan paha mieli jos menee heti vaatteet piloille vaikka tuntuu kirppareilla olevan kovat pyynnit reikäsissä ja tahraisissa rodineissakin..
 
Isorodini
Mini rodini on mun mielestä vähän turhan cool. Printit ja kuosit on makeita, mutta muuten vaatteissa ei ole mun mielestä mitään kauhean oivaltavia ratkaisuja. Hinnat on ihan nauurettavia! Oikeesti!
Itse ostan mieluummin sellaista mitä ei ole kaikilla muilla ja shoppaan esim. Etsyn pikkuputiikeista.
 
UniQuu
Mini Rodinin hinnat maksas mieluusti, jos tietäs ettei samanlaista gekkoa tulis sit ihan joka hoplopis ja lastensynttäreillä vasteen. Koska mun mielestä mini rodini on yksilöllinen ja sellaisena pysyäkin. ps. EMME todellakaan käy HOPLOPISSA. en vaan keksinyt muuta "esimerkkiä".
 
"öhöm"
Mini Rodinin hinnat maksas mieluusti, jos tietäs ettei samanlaista gekkoa tulis sit ihan joka hoplopis ja lastensynttäreillä vasteen. Koska mun mielestä mini rodini on yksilöllinen ja sellaisena pysyäkin. ps. EMME todellakaan käy HOPLOPISSA. en vaan keksinyt muuta "esimerkkiä".
Mikäs vika hoplopissa nyt on? Onko sekin joku statuskysymys, käydä hoplopissa vai ei?

Tää näiden vaatemerkkien kanssa pelaaminen on niin naurettavaa; jos ostat, oot joku wt-mamma joka haluaa näyttää TAI sitten oot ns. parempaa väkeä. Ihan katsojan omasta näkemyksestä kiinni.

Mä ostan lähes poikkeuksetta kirppikseltä kivannäköisiä vaatteita, suurin osa taitaa olla hm ja lindex. Minusta myös cirafilla on kivoja kuoseja. Olen ostanut me&i kutsuita niitä ylihintaisia vaatteita ja kadutti, koska ostin vaan kun myyjä niin tyrkytti ja painosti.. Onhan niissä kivoja kuoseja ja värejä mutta hinta on kamala ja vähemmälläkin pärjää.
 
"heidi"
[QUOTE="öhöm";29776044]Mikäs vika hoplopissa nyt on? Onko sekin joku statuskysymys, käydä hoplopissa vai ei?

Tää näiden vaatemerkkien kanssa pelaaminen on niin naurettavaa; jos ostat, oot joku wt-mamma joka haluaa näyttää TAI sitten oot ns. parempaa väkeä. Ihan katsojan omasta näkemyksestä kiinni.

Mä ostan lähes poikkeuksetta kirppikseltä kivannäköisiä vaatteita, suurin osa taitaa olla hm ja lindex. Minusta myös cirafilla on kivoja kuoseja. Olen ostanut me&i kutsuita niitä ylihintaisia vaatteita ja kadutti, koska ostin vaan kun myyjä niin tyrkytti ja painosti.. Onhan niissä kivoja kuoseja ja värejä mutta hinta on kamala ja vähemmälläkin pärjää.[/QUOTE]

:D Hahhaaaa! "Happamia, sanoi..."
 
Kaverin
Yksi tuntemani YH-isukki sanoi, että on päässyt hauskannäkösten perhepäivhoitajien kanssa sitä paremmin juttusille, mitä hauskemmat ja muodikkaammat vaatteet juniorilla on. Kehuja satelee ja itsevarmuus kasvaa.
 
Veturin Vesselit
Mini Rodinilla ei välttämättä paras mahdollinen jälleenmyyntiarvo, koska eivät kestä niin hyvin kuin vaikkapa Molo. Tosin ovat tyyliltään ja käyttötarkoitukseltaan erilaisia. Meidän perheessä Mini Rodinit on tehty kulutukseen. Ei mitään juhlavaatteita.
 
Nostalginen
Aika moni kehuu ruotsalaisia vaatteita. Onko tääällä ketään kotimaisuuteen luottavia, esimerkiksi Marimekko-faneja? Nehän ovat jo klassikoita monet. Omastakin lapsuudesta tuttuja. Siksi luotan.
 

Yhteistyössä