Tein Asperger-testin...

  • Viestiketjun aloittaja "yllättynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Ei aspergerin syndroomaa, 87 pistettä. Psykiatrin mukaan minulla on kuitenkin asperger piirteitä.
Mistä tietää, milloin jollakulla on asperger-piirteitä ja milloin aspergerin syndrooma? Vai onko monilla ihmisillä asperger-piirteitä, ja se on ihan normaalia? Sinullahan on verrattain matala pistemäärä, vaikka sinulla onkin asperger-piirteitä, eli siinä mielessä testi ei ilmeisesti ole kauhean vakavasti otettava.
 
[QUOTE="a p";26476587]Mistä tietää, milloin jollakulla on asperger-piirteitä ja milloin aspergerin syndrooma? Vai onko monilla ihmisillä asperger-piirteitä, ja se on ihan normaalia? Sinullahan on verrattain matala pistemäärä, vaikka sinulla onkin asperger-piirteitä, eli siinä mielessä testi ei ilmeisesti ole kauhean vakavasti otettava.[/QUOTE]

Useimmilla ihmisillä on piirre tai muutama, sitten on ihmisiä, joilla runsaammin piirteitä ja sitten ihmisiä, joilla niin paljon piirteitä, että oikeuttaa diagnoosiin.

Minua kun tutkittiin, kyseltiin myös vanhemmiltani asioita ja tutkittiin epikriisejä lapsuudestani asti. Tutkimukset veivät liki 2 vuotta.
 
[QUOTE="vieras";26477094]Sain 120 pistettä. Tiesin kyllä etukäteen että pisteitä saattaa tulla, mutta tiedäpä sitten pitäisikö tässä olla huolestunut...[/QUOTE]

Olen puolueellinen, mutta minusta Aspergerin oireyhtymä ei ole huono asia (ellei tietty ihminen itse koe sitä niin).
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Tein tän jo aikasemmin ja tulos oli 79. Odotin paljon pahempaa, mut noi kyssärit oli kyl sellasia et ei noista puolistakaan voi tehdä mitään johtopäätöksiä vastaa suuntaan tai toiseen. Turha kenenkään tuloksista huolestua jos tuntee et on suht? normaali :D
 

Yhteistyössä