Tein Asperger-testin...

  • Viestiketjun aloittaja "yllättynyt"
  • Ensimmäinen viesti
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26473362:
Ja voi olla hyvinkin korkea pistemäärä ilman assia. Tuo on 'vain' pikatesti :) jokaisessa meissä on omia uniikkeja piirteitä joita ei oikeastaan voi millään netin pikatestillä pistää mihinkään tiettyyn lokeroon.
Just tätä meinasin itsekin kirjoittaa.
 
"vieras"
130 pistettä, mutta ei ollut yllätys ja muissakin ainan narahdan. Ei kylläkään ikinä virallista diagnoosia saanu, mutta tulisia aika varmasti jos kävisin testeissä
 
[QUOTE="höh";26473377]Mulle se sanoi, että testi ei riitä diagnoosin tekemiseen :D[/QUOTE]
Niin no, mikään pelkkä netissä oleva testi ei riitä minkään diagnoosin tekoon. Siihen tarvitaan enemmän tutkimuksia.

Tämä testi ei toimi FF:ssa. Kokeilkaa IE:tä. Tulos pitäisi tulla pop-up-ikkunaan.
 
"a p"
Kiitos vastauksista. Olenkin ollut masentunut elämäntilanteestani johtuen. Sen lisäksi minulla on ollut OCD-tyyppistä käytöstä lapsena ja aikuisena, kausiluontoisesti lähinnä. Luulen, että erityisen stressaava elämäntilanne laukaisee sen. Lisäksi tunnen olevani outo lintu, mutta en osaa selittää tarkasti, mistä se johtuu. Osaltaan se johtuu siitä, että minua on kiusattu teininä koulussa.
 
"vieras"
Höh, sain vain 100 pistettä. Olen ollut välillä melko vakuuttunut, että mulla täytyy olla lievä asperger. Olen niin outo. Yritinköhän olla liian positiivinen? Pitää varmaan tehdä uudelleen.
 
144 pistettä ja minulla on HFA-diagnoosi, joka on hyvin lähellä Aspergerin oireyhtymää. Oli vähän makuasia psykiatrini mukaan kumman mulle laittaisi, mutta sanoi, että HFA on tällaisten professorityyppien dg, joten sitten se.
 

Yhteistyössä