The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Diu diu daupa dau - nyt on lähettävä kaatamaan tätä päivää syrjällensä :wave:

Viikonlopun suunnitelmat ihan levällänsä, taas olis tämmöstä kivaa "minne kaikkialle ja mitenkä moneen osoitteesseen meinasinkaan sinkoilla"- tunnelmaa tarjollansa, mikä puolestaan tarkoittaa puhelimessa olemista ja asioiden järjestelyjä yhden sun toisenkin tahon kanssa...huaaah! Mutta - mä klaaraan kyllä :)

Pirtsakkaa päivää pörröille ja pelimiehille :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä tekasin itellene kaurahiutaleista, marjoista ja rahkasta smoothien, heitän sen huiviin, niin johan alkaa päivä paranemaan.

Mä oon tossa muutosta saakka vedelly navan täydeltä mitä sattuu ja jättäny liikkumisen pois, no näkyyhän se tällasessa pienessä ihmisessä. Eilen illalla sitte päätin, että prkl nyt saa riittää ja söinki iltapalaksi hedelmiä ja porkkanaa, muutaman pähkinän. Enkä antanu periks vaikka suklaat huusi vieressä. Nyt sitte jatketaan samalla linjalla, josko tää lähtis taas tästä suttaantumaan. Normaaliin uomaansa.

Nyt tosiaan pikasiivous ja sitte töihin päin, hiphei mussukat :kiss:
 
Huomenta ketjuun, ihanaa päivää. :)
Pikku pakkanen ja vähän lunta maassa.

Mie oon fysioterapiaan menossa ja banofee oottaa päiväkahvittelua jääkaapissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
:hug: - koetahan saada mokoma tauti itestäsi poisköhistetyksi. Oothan käyny lääkärissä, jottei ole pitkittyessään muuttunut pahemmaksi taudiksi... Runsaasti TLC- hoitoa kehiin..!
Joo, lääkäri totes että pitkäkestoista yskää on nyt liikkeellä ja anto 2 viikon antibioottikuurin - josta seuraa ensin ummetus ja sit ku se loppu ripuli. Nyt oon narskutellu tän päivän Tediumeja ja voi olla et tänään voi jo varovasti kokeilla syömistä..
Keho kesti kunnialla siihen asti, et päästiin Thaimaahan - sunnuntaina tultiin ja keskiviikko iltana kun asunto- asiat yms oli kunnossa eikä sähköpostin lukemista ja kirjoittamista kummempaa työtä ole luvassa 3 kuukauteen ni kiltintytönsyndroomaa potevakin voi sairastua...
 
Oooo tännekin pitäs lunta tuprauttaa. :heart:

Taistelu hilesäpäleglittereitä vastaan taitaa olla hävitty...
Ne vaan leviää ja leviää ja LEVIÄÄ,
ja päätin sit luovuttaa ja katsoa positiivisempaa puolta;
Onpahan joulukoristelut jo puolitiessä!

Vielä kun virittelen palstan inhoamat vilkkuvalot paikalleen niin silmiinsattuva säihkyminen on taattu! :D
 
Huh oon menny täälä hikipäässä. Nyt on kamat paikoillaan, tyhjää pöytä tilaaki taas löyty. Pyykit pesty, imuroitu, viety vanha kaara T:n luokse ja haettu pyörä sieltä. Ehdein käymää viel suihkussa ja hörppäseen kahvia ja ny saa lähtee töihin. Illalla oon viinilasi(pullo)ni ansainnu kunhan töistä palailen.

Mukavaa perjantaita kaikille :kiss:
 
Sopiskoham äitille jos se sittenkin hakis vaan ton kauhukakaran, ja mä jäisin kotiin lepuuttamaan hermojani viikonlopuksi.
Tuskinpa sanoo ei ehdotukselle, elleivät sitten ole sinuakin sinne kovin odottaneet. Luultavasti pääsisit sielläkin hermojasi lepuuttamaan, kun vanhempasi viihdyttävät ja olevat pp:n kanssa - mutta soita ja kysy niin sillähän siitä selvitään.
 
...voihan riittämättömyyden suloisen karvas tunne sentään. Puhelimessa sönkötetty ja avustettu ja terapoitu ja toivottavasti osattu vahvistaa ja piristää ja tukea ja... No, parille yli- innokkaalle puhelinmyyjällekin ehdin sitten sanomaan pahasti :snotty:...hittojako eivät ymmärrä alkuunkaan ei- sanaa, ni siitäpä saivat sitten kipakkaa artikulointia.

Nyt kahvia kurkkuun ja taijan pahasti tuijotellen yrittää saada tuohon Irmaankin jotain ryhtiliikettä ja eloa aikaiseksi, kun joltisakin syyttävänä notkuilee tuossa olohuoneen ja eteisaluan välimaastossa. Mies on karhunsyöttinä jossakin tiirailemassa kuusikkoa tirpanan kanssa, kohta tulevatkin mutta mä ehdin sitä ennen rauhassa ryystää kahvit rinnuksille. Onni on pieni oma luxus hetki keskellä kirkasta päivää :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Tuskinpa sanoo ei ehdotukselle, elleivät sitten ole sinuakin sinne kovin odottaneet. Luultavasti pääsisit sielläkin hermojasi lepuuttamaan, kun vanhempasi viihdyttävät ja olevat pp:n kanssa - mutta soita ja kysy niin sillähän siitä selvitään.
No enköhän mäkin ruhoni sinne raahaa, kun luvattu on ja velipoikaa haluan kovasti nähdä. Täällä puolikas eilen jo silminnähden piristyi ja silmät kirkastui kun kuuli näkevänsä enomiestä viikonloppuna :) ja kyllähän siellä levätä saa ja pääsee vaikka ulos tuulettimaan jos siltä tuntuu. Illalla ainakin aion saunoa pitkän kaavan mukaan, ja huomenna nukun pitkään.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
Musta tuntuu että sanon meijän pomolle kyllä suoraan miltä musta tuntuu kun kohtelee mua näin...vittu kun en jaksa enää töihinkään kohta mennä ja ihan vaan sen takia. vaikka en mä ainoa ole jota se kohtelee huonosti.Mut mä en vaan kohta enää jaksa:'(
 
Musta tuntuu että sanon meijän pomolle kyllä suoraan miltä musta tuntuu kun kohtelee mua näin...vittu kun en jaksa enää töihinkään kohta mennä ja ihan vaan sen takia. vaikka en mä ainoa ole jota se kohtelee huonosti.Mut mä en vaan kohta enää jaksa:'(
:hug: - otapa kuule teijen työsuojeluvaltuutettuun yhteyksiä pikimmiten ja juttele hänen kanssaan tilanteesta ja sun tuntemuksista. Hyvä olisi, jos saisit siihen rinnallesi myös toisenkin puhujan. Saatte sitten taaksenne painavampaa vaikuttajaa hoitamaan tilannettanne.

Ja koeta sinä saada itsellesi aikaiseksi nyt totista irtaantumista työasioista tämän viikonlopun aikana. Eikä varmaan haittaa tekisi, jos kattelisit uteliaisuudestasi vaikka ihan muita itseäsi kiinnostavia työpaikkojakin.

Voi tinkuliini sua :hug: :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä