The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei musta ole nousemaan vastaan,itkee pillahan heti itkuun kun se vaan mulkaseekin mua. Eikä siellä taida kukaan muukaan..irtisanoutuvat tai jäävät saikulle mielummin tai mutisevat keskenään.Enkä mä halua ärsyttää yhtään enmpää. Ja olen sivusilmällä katsellut muita paikkoja mut kaikki on määräaikasia,ei olis varaa vakipaikasta lähteä.
 
Ei musta ole nousemaan vastaan,itkee pillahan heti itkuun kun se vaan mulkaseekin mua. Eikä siellä taida kukaan muukaan..irtisanoutuvat tai jäävät saikulle mielummin tai mutisevat keskenään.Enkä mä halua ärsyttää yhtään enmpää. Ja olen sivusilmällä katsellut muita paikkoja mut kaikki on määräaikasia,ei olis varaa vakipaikasta lähteä.
Sille työnsuojeluvaltuutetulle saat itkeä tilannetta kaikessa rauhassa :hug: ja hän puolestaan pistää oman koneistonsa liikenteeseen ja hoitaa sen mahdollisen ärsytyksen. Jos kerran siellä on teitä useampia, jotka kärsivät pomonne käytöksestä tai ilmeisesti sen puutteesta, niin viisaampaahan teijen on porukassa nousta pomoa vastaan ja yhdessä saada aikaiseksi muutosta. Saikkuakin sä varmaan saisit, jos sitä hakisit, ja se toisaalta taas toimisi puoltavana tekijänä sitten työsuojeluvaltuutetulle siitä,että asiat eivät toimi teillä. Kyllähän teidän kannattaa yhdistää voimavaranne ja nousta porukassa näyttämään, että joku roti se pitää kerjätessäkin olla, vaikka kuinka pomon pallilla kekkuloi. Jos te jätätte asian nyt lillumaan, niin se vain mutkistuu ja pahentuu ja kostaantuu kahta kauheammin joko teille itsellenne tai sitten niille teidän seuraajille. Ja sitä vartenhan siellä on se työsuojeluvaltuutettu teidän asioistanne huolehtimassa, että saatte sen ansaitun työrauhan ja -turvan. Kuuluu toimenkuvaan, nääs.

Kovalla kovaa vastaan nyt, tinku! Porukalla on paljon helpompaa.

Ja - määräaikaiset sopparit voivat hyvin poikia vakituistakin paikkaa, joten kannattaa kokeilla. Et sä mitään menetäkään tässä tilanteessasi :hug:.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei musta ole nousemaan vastaan,itkee pillahan heti itkuun kun se vaan mulkaseekin mua. Eikä siellä taida kukaan muukaan..irtisanoutuvat tai jäävät saikulle mielummin tai mutisevat keskenään.Enkä mä halua ärsyttää yhtään enmpää. Ja olen sivusilmällä katsellut muita paikkoja mut kaikki on määräaikasia,ei olis varaa vakipaikasta lähteä.
Justhan sä olit sanomassa pomolle suoraan.
Helpompihan se olis ottaa yhteyttä työsuojeluun.

Eikös sun pomollasikin ole pomo? Häntäkin vois kiinnostaa syyt duunipaikkasi vaihtuvuuteen ja sairiksiin.
 
Ei näy lunta. Mur.

Enkä oo vieläkään keksinyt mitä sapuskaa sitä laittaa huomena.
Jälkkäriks on piparirahkaa (namnamnaam), mut vaikka mie pärjäisinkin pelkästään sillä,
vieraat varmaan tahtois jotain ruokasampaa :D

Mut nyt, on pakko vetästä sairaan nopeet avainunet!
Muuten sammun pystyasentoon...
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Kiitos kaikille kesärenkailla liukastelijoille. Nopeutitte ihan älyttömästi kotimatkaa. Erikoismaininta pienelle punaiselle minille, lav juu.
:hug: - mutta onneksipa olet nyt kotosalla syvään huokaisemassa ja turvallisesti perille ehjin nahoin päässeenä

Suklaapalanen suukkuun ja toviksi koivet kattoa kohden, niin pikkasesti ainakin helpottaa :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:hug: - mutta onneksipa olet nyt kotosalla syvään huokaisemassa ja turvallisesti perille ehjin nahoin päässeenä

Suklaapalanen suukkuun ja toviksi koivet kattoa kohden, niin pikkasesti ainakin helpottaa :kiss:
Mies ajaa onneksi rauhallisesti. Mä en ole rauhallinen. Sen punaisen minin takana hissutellessa meni hermo. Aja sen yli, SAATANA!
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
:LOL: - harmooninen rouvakulta antoi ajo- ohjeita kukkamyssy täräjäten...

Varmasti jonkun punaisen minin omistajalla tinnittää pahasti molemmissa korvissa ja poskipäät helottavat autonsa värisävyssä :xmas:
Risteyksessä ehdotin miehelle, että tuupataan tuo purkki rekan alle :ashamed:
Oli hiukka kiire ehtiä hakemaan lasta hoidosta. Pyydän anteeksi kaikilta Minien omistajilta.
 
mää jotenkin ymmärrän sen että körötellään hiljempaa kuin muut mutta sitä en käsitä että ei katota peileihin ja päästetä takana olevaa jumalatonta letkaa ohi
Mie teen tuota hidastelua välillä tahalteen, on kiva saada takanatulijat hiiltymään kunnolla :vampire: kun n80 alueella körtöttelee 50 kymppiä ja vastaan tulee senverta autoja, ettei takanaolijat pääse ohittamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30449477:
Mie teen tuota hidastelua välillä tahalteen, on kiva saada takanatulijat hiiltymään kunnolla :vampire: kun n80 alueella körtöttelee 50 kymppiä ja vastaan tulee senverta autoja, ettei takanaolijat pääse ohittamaan :D
no tuo nyt on keravalaisille ihan oikein
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30449477:
Mie teen tuota hidastelua välillä tahalteen, on kiva saada takanatulijat hiiltymään kunnolla :vampire: kun n80 alueella körtöttelee 50 kymppiä ja vastaan tulee senverta autoja, ettei takanaolijat pääse ohittamaan :D
Ja kun tulee ohituspaikka, niin luonnollisesti lyöt nastan lautaan?

Olen useinkin tainnut ajaa takanasi.
 
"hippa"
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30449477:
Mie teen tuota hidastelua välillä tahalteen, on kiva saada takanatulijat hiiltymään kunnolla :vampire: kun n80 alueella körtöttelee 50 kymppiä ja vastaan tulee senverta autoja, ettei takanaolijat pääse ohittamaan :D
Sinivuokot puhalluttaa usein?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30449477:
Mie teen tuota hidastelua välillä tahalteen, on kiva saada takanatulijat hiiltymään kunnolla :vampire: kun n80 alueella körtöttelee 50 kymppiä ja vastaan tulee senverta autoja, ettei takanaolijat pääse ohittamaan :D
Syyllinen se tommoseen olen miekin täällä unohduksenkulmilla :snotty:...mutta ketuttaa niin armottomasti tässä kylänraitilla kaahailevat läpikulkumatkailijakaupunkilaiset, jotka ajavat reikä päässä ja sen vieressäkin- tyylillä ja meillä sentään kuletaan pientareella osan matkasta ja on pientä musikkaa lössissä menossa sekä sitten tätä vallan hurjaa ja arvaamatonta rollaattoriväkeäkin... Että jos satun siinä keulassa menemään ja huomaan, että reinoperttini välittömään perätuntumaan on kamalankauhee kiirus, niin multapa loppuu se oma kiirus sen saman tein ja saattaapi tuo risteyksissä kääntyminenkin kestää rattia veivatessa :xmas: :saint:
 
IhQ
:ashamed:No pääsinpä ehjänä kotiin.

Ja tuli köröteltyä..tosin ope sanoi että hyvä kun ajoin rauhallisesti ja tasan sitä vauhtia kun itestä hyvältä tuntuu.
Ei ne jannutkaan tosin ajanu samanlaista pikkutietä ku ehkä kymppiä-viittätoista kovempaa ku mie.

Ja ihan tarkotuksella valitsin semmoisen pikkutiepätkän itelleni ettei tarvis isolla tiellä ajaa sitä 60-70 satasen alueella. Hirvee letka perässä, tööttien soitossa ja pitkien valojen välkkeessä..
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä