*

N. 170 cm pitkät! Mikä on ihannepainosi?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 24. Osumia 24

Ketju: N. 170 cm pitkät! Mikä on ihannepainosi?

"aapee"
    Vierailija

N. 170 cm pitkät! Mikä on ihannepainosi?

Itsellä paino nyt n. 66 ja tuntuu että on todellakin liikaa. Ehkä joku 60 tai jopa vähän alle ois hyvä?

170
    Vierailija
    70 kg ei mikään paikka roiku, pullota tai ole makkaralla.

jepasss
    Vierailija
    mulla 56 muuten alkaa tällä omenakropalla maha/alavatsa pullottaa...

Mä oon jotain 173cm ja ehkä joku 56-58kg

"vieras"
    Vierailija
    190kg ihanne ihrojen kannalta. :P oikea ihanne painoni on 58kg

"vieras"
    Vierailija
    173 cm ja ihannepaino 62 kg tuon alle näytän liian laihalta

"TMV"
    Vierailija
    Mä painan 51 ja olen tyytyväinen. Tosin varaa olis lihoakin muutama kilo.

"vieras"
    Vierailija
    48 kg korkeintaan.

Mä olen ollut 53kg ja mä olen ollut 96 kg. Nykyinen n. 70kg tuntuu omimmalta

"Nikka"
    Vierailija
    171 ja 56kg on nyt ja tuntuu todella hyvälle/oikealle painolle.

"vieras"
    Vierailija
    171 ja painoa 62. Näytän hyvältä, en liian laiha, en pyöreä ja lihaksia sopivasti.

"omenainen"
    Vierailija
    Pituutta vain 168 cm ja painoa 69 kg. Liikaa on. Tällä hetkellä ajattelen, että 63-64 kg olisi ok. Mutta peili kertoo aikanaan tarkemmin. Haluan vatsan pois.

minä,
    Vierailija

tutkittu juttu

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "omenainen" Näytä viesti
    Pituutta vain 168 cm ja painoa 69 kg. Liikaa on. Tällä hetkellä ajattelen, että 63-64 kg olisi ok. Mutta peili kertoo aikanaan tarkemmin. Haluan vatsan pois.
    Peili valehtelee. Naiset yleensä näkee itsensä pulleampana mitä todellisuus on.

"omenainen"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja minä, Näytä viesti
    Peili valehtelee. Naiset yleensä näkee itsensä pulleampana mitä todellisuus on.
    Voin luvata, että minun ruokahalulla ei ihan tuollaista pääse tapahtumaan. Tykkään esim juosta pitkiä lenkkejä ja niiden jälkeen ruoka maistuu todella hyvin. Lähinnä vatsamakkarat haluaisin ohuemmiksi. Ja tässä iässäkään tuo ei taida olla kovin yleistä

65kg, minimissään 63kg.. Muuten alan näyttämään liian luisevalta..

"Pinky"
    Vierailija
    65 kiloon yritän päästä. Ja tämä siis ainakin tällä hetkellä ihannepainoni. 15kg olen nyt tiputtanut ja vielä saman verran mentävää.

172
    Vierailija
    Pituutta 172 cm. Tällä hetkellä painoa 69 kg ja se on liikaa! Joku 64 kg ois hyvä, painoin sen verran vuosi sitten.

"vieras"
    Vierailija
    174cm ja 70kg, eikä ole liikaa, liikun erittäin paljon ja ruokavalio kohdallan, hoikaksi monet sanoo uskokaa tai älkää, lihasta kropassa mukava määrä.
    Olen ollut huomattavasti kevyempi, mutta näytän paremmalta nyt.

"vieras"
    Vierailija
    Olen 169cm ja ihannepaino on semmoinen 56-57 kg. Olen päärynämallia, joten jos paino menee tuosta yli niin reidet ja takapuoli alkaa olla tosi isot, nytkin (painan siis n. 57 kg) housukoko 38. Sitten taas jos menee paljon alle niin rinnat häviävät aivan kokonaan ja käsivarsista ja rintakehästä näytän tosi luisevalta.

mä oon 168 ja nyt paino ajoku 66. iahn ok, mut pitäis jaksaa tehdä vatsalihaksia jotta sais ton masun jämäkäks. nyt sellainen löllö. muuten ihan ok. ei haittaa vaikka pari kiloa tippuis mut tiedän et jos olen jossain 60kg niin mun täytyy todella tehdä töitä et pysyn siinä. tässä painossa pysyn ilman rehkimistä joka taas sopii tähän elämvaiheeseen hyvin kun aikaa liikunnalle ei oikein ole.

176cm, 60kg

174cm ja painoin ennen lapsia 60kg, koin olevani laiha. (enkä koskaan lihoa) koska lähes 30vuotiaaksi asia olikin näin, sain lapsia ja painoa vain tuli lisää....

"vieras"
    Vierailija
    Pituus 176cm, oma ihannepaino olis noin 65 kiloa. Valitettavasti tällä hetkellä painoa löytyy noin 10 kiloa enemmän

"diudiu"
    Vierailija

lihotusta_kehiin

oon nyt 173cm ja 47kg. Liian vähän, koska näytän ihan luiselta....
    Haluaisin olla 55-60kg :-)

Pikavastaus Pikavastaus