12-v poika on ihan yhtäkkiä alkanut mankumaan "kylille" ja tyttöjen perään. Sehän on vielä lapsi!

  • Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
Järkyttynyt äiti
Mä olen oikeasti vähän kauhuissani. Ei tuon ikäisen nyt vielä pitäisi ollenkaan mitään tyttöjuttuja edes miettiä :O
Tänään poika loukkaantui mulle, kun en suostunut viemään häntä torille jossa oli sopinut tapaavansa jotain tyttöjä kaverinsa kanssa. Viikolla sanoi mulle kun oltiin keskustassa, että onpa täällä kivan näköisiä tyttöjä. Siis oikeesti :O

Sitten se pyytää että isosiskonsa ottaisi hänet mukaansa "piuhalle", kun isosisko on jo ajokortti-iässä.

Voi hyvää päivää. Mikä siihen on iskenyt? Miten mä saan takaisin sen pienen pojan, jota ei todellakaan kiinnosta mitkään teinijutut? Ja ei kai nyt oikeesti vielä tuon ikäisen kuuluisi olla tuommoinen? Eihän?
 
"hmm"
sinun olisi pitänyt tajuta leikata hänen kiveksensä irti ennen murrosiän merkkejä. nyt on jo myöhäistä. mutta jos saat vastaisuudessa poikalapsia, tee heistä eunukkeja ajoissa (liian aikaista hetkeä ei oikeastaan olekkaan). Tämä estää minkäännäköisiä murrosiän merkkejä, kuten äänenmurrosta ja seksuaalisuutta, kehittymästä ikinä ja saat pitää pienen poikasi elämäsi loppuun asti! :)
 
Ken guru
[QUOTE="aloittaja";29794202]Ai.. mä oon jotenkin ajatellut, että tuon ikäiset on vielä niin pieniä ettei niillä käy vastakkainen sukupuoli mielessäkään.[/QUOTE]

Eikä :D. Kyllä me ollaan "tykätty" joistain pojista jo ihan ekaluokkalaisesta asti. Ja meillä tarkoitan itseäni ja kavereitani.
 
"tytti"
[QUOTE="aloittaja";29794202]Ai.. mä oon jotenkin ajatellut, että tuon ikäiset on vielä niin pieniä ettei niillä käy vastakkainen sukupuoli mielessäkään.[/QUOTE]

Oikeasti? mulle jo tuossa iässä kundit ehdotteli pettinkiä ja hiplailtiin ja pusuteltiin salaa, pullonpyörityksessä jne. Viatonta, mutta todellakin kiinnosti jo sellaet jutut puolin ja toisin.
 
"aapee"
[QUOTE="tytti";29794208]Oikeasti? mulle jo tuossa iässä kundit ehdotteli pettinkiä ja hiplailtiin ja pusuteltiin salaa, pullonpyörityksessä jne. Viatonta, mutta todellakin kiinnosti jo sellaet jutut puolin ja toisin.[/QUOTE]

No huhhuh :O Tossa oli vähän liikaa infoa mulle.
 
--------------
Mun poika on 10 vuotias ja on jo kovasti kertoilut kenestä tytöstä tykkää,on käynyt diskossa ja kertonut jopa että kaverinsa oli pussanutkin jotain tyttöä :D
Musta on ihanaa että lapseni kehtaa kertoa mullekkin jos on ihastunut,itse tuon ikäsenä en todellakaan olis kehdannut kotona puhua.
Tosin meillä lapsuuden kodissa nyt ei muutenkaan mistään puhuttu,ei seksivalistusta,päihdevalistusta ei mitään,eikä ylipäätänsä tunteista.. :(

Siksi oonkin päättänyt että lapseni voi puhua mulle mistä vaan,mistä itse haluavat! En siis liikaa utele,mutta todellakin keskustellaan ihan kaikesta mistä lapsi haluaa.

Ps niin ja on ihan normaalia settiä että 12 v on kiinnostunut työistä ym :)
 
  • Tykkää
Reactions: baby-mama
ei taivas
12 vuotias on aivan kakara. Leiikkikööt legoilla ja mun tytöt nauraa katketakseen tuollaiselle ja kutsuvat muutenkin poikia pelleksi ja homoksi. Räpätin pyörällä ajanut vastaava kakara kävi rimputtamassa meidän kelloa joskus ja pyysi nuorinta ulos. Ai hitto mikä riemu siitä syntyi ja poika lähti tippa silmässä juosten rappusia alas.
 
"vvieras"
Onhan ne ihan kakaroita, mutta kun olin 10, mulla ja kaverillani ol8 8 ja 9v ihailijat jotka nuolivat nimitarrojamme, lähettivät rakkauskirjeitä ja tämä 9 v oli sanonut miten hänellä on niin iso sänky että siihen mahtuu tämä nainen. Näin siinä iässä haluttavia unia erästä 11v poikaa kohtaan. Yläasteella tosin vasta kuulin miten pojat vertailivat miten joku oli ollut tytön kanssa sängyssä. Suurin osa ei ollut. Vaikka itse noita mietin jo alaasteella ja pojista olin kiinnostunut, en olisi ollut valmis seksiin. Ihan normaalia siis mutta tuskin ne mitään pussailua enempää tekee.
 
[QUOTE="vvieras";29794387]Onhan ne ihan kakaroita, mutta kun olin 10, mulla ja kaverillani ol8 8 ja 9v ihailijat jotka nuolivat nimitarrojamme, lähettivät rakkauskirjeitä ja tämä 9 v oli sanonut miten hänellä on niin iso sänky että siihen mahtuu tämä nainen. Näin siinä iässä haluttavia unia erästä 11v poikaa kohtaan. Yläasteella tosin vasta kuulin miten pojat vertailivat miten joku oli ollut tytön kanssa sängyssä. Suurin osa ei ollut. Vaikka itse noita mietin jo alaasteella ja pojista olin kiinnostunut, en olisi ollut valmis seksiin. Ihan normaalia siis mutta tuskin ne mitään pussailua enempää tekee.[/QUOTE]

Whaaat :D
 

Yhteistyössä