Jos olisi pakko päättää, tulisiko teille vain yksi lapsi, vai kuusi lasta?

  • Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Kuusi lasta, mielellään kahdet kaksoset sitten vielä jos on pakko, kun en jaksa aina alottaa "alusta" ja olla raskaana.

Noh, ei ole tulossa kuin korkeintaan se kolmas, ellei käy hyvä tuuri ja tule niitä kaksosia. :D
 
äetee
Yksi. Meillä on kaksi ja yli kolmen en haluaisi missään nimessä. Haluamme matkustaa perheenä, saada lapset joskus jonnekin hoitoonkin ja elää myös sellaista elämää, johon meillä ei suurperheenä koskaan olisi varaa. Lisäksi haluan, että lapset saavat harrastaa ja haluan auttaa heitä myös taloudellisesti.
 
En tiedä. Siis aikaisemmin olisin valinnut tuon 6, mutta jotenkin tällein lama-aikana Euroopassa en halua tehdä yhtään lasta.

Tää hyvinvointiyhteiskunta on murenemassa eikä tiedä että rakennetaanko niitä palveluja pitkään aikaan takaisin. Ensin pitäisi teollisuuden tulla takaisin länsimaihin mutta taitaa hullummaksi vaan mennä...
 
2289
20 vuotiaana lapsettoman tai yden lapsen vanhempana olisin varmati sanonut että kuusi vastaisin. Vaajaa nelikymmppisenä yhden lapsen äitinä olisin mieluummin tyytynyt yhteen kuin haaveillutkaan kuudesta. Kaksi on ollut aivan sopiva määrä.
 
storm
Yksi. Minulla on kyllä vain yksi tälläkin hetkellä mutta haluan vastata koska en koe että lapsiluku olisi välttämättä nyt täynnä. Kuusi on kuitenkin vähintään tuplasti liikaa :D
 
Ehdottomasti kuusi! En halua edes ajatella tilannetta että olisi vain yksi lapsi.
Ollaan oltu todella onnekkaita kun ollaan saatu kolme ihanaa lasta, ja ovat keskenään kuin paitoja ja peppuja.:) Katselevat toistensa selustaa tuolla kylillä ja aidosti tykkäävät olla toistensa kanssa.:heart:
Hämmästyttävän fiksua se keskenään oleminen, toki välillä riidellään, mutta ei kovin usein.:O
 
"vieras."
Yksi. Olen itse ainoa lapsi ja olin aina ajatellutkin haluavani yhden lapsen. Nyt on kuitenkin kaksi yhteistä miehen kanssa ja hänellä lisäksi kaksi edellisestä avioliitosta. Kuusi olisi liikaa. Ei meillä olisi edes varaa ostaa täältä, missä asumme, tarpeeksi isoa asuntoa niin isolle perheelle.
 

Yhteistyössä