Äiti sai hyvät tulokset :) (voide)

Olen kertonut että äti testaa voidetta, sen teki sama hlö joka on keksinyt parantava hpv/ syöpä rokotteen. Voide on ryppyjä vastaan ja nyt 3vkon jälkeen selvästi näkyy että iho on tasaisempi, ryppyjäkin tuntu puolet lähtivät pois. Kysyin äsken äidiltä jos laitan kuvan mitä oli ennen ja mitä nyt, mutta hän ei halunnut kuvan nettiin. Toivottavasti se voide tulee joskus tännekin :p
 
Mistä voidetta sai? Koeta taivuttaa äitiäsi antamaan kuvat. Peittäkää vaikka mustalla silmät. Kiinnostaa kovasti.
Voin vielä puhua ympäri äitiä vaikka tunnen hänet ettei se millään halua kuvia mihinkään... jopa jo kysyin että jos vaikka pelkästään ihosta laitan mutta kovasti hän ei halua mitään nettiin. Voidetta saa vain Meksikosta :) mulla itsellä on enemmän pakkauksia mutta ne kaikki menevät testattavaksi myös kavereille nyt :/
 
Kuules Krut mä mielummin hyppään ojaan kun aloitan täällä vielä omalla nimimerkillä jotain mainosta. Olisi varma muuten aika paljon asioita mitä minun pitäisi mainosta sekä nolouden huippua. En ole ihan niin p. a. että mun tarvitse täällä jotain huudella rahan takia, enkä edes kuitenkaan saa nämä ja vielä palstan kautta. Kyllä ihastunut edelleenkin olen ko ihmiseen, olemme todella hyviä ystäviä ja ehkä nähdäänkin pian tai en tiedä kuinka pian se on ensi kevällä?....Kun on monta asiaa mistä keskustella :)
 
Kuules Krut mä mielummin hyppään ojaan kun aloitan täällä vielä omalla nimimerkillä jotain mainosta. Olisi varma muuten aika paljon asioita mitä minun pitäisi mainosta sekä nolouden huippua. En ole ihan niin p. a. että mun tarvitse täällä jotain huudella rahan takia, enkä edes kuitenkaan saa nämä ja vielä palstan kautta. Kyllä ihastunut edelleenkin olen ko ihmiseen, olemme todella hyviä ystäviä ja ehkä nähdäänkin pian tai en tiedä kuinka pian se on ensi kevällä?....Kun on monta asiaa mistä keskustella :)
no jos kirkkain silmin väität että sulla ei ole taloudellista intressiä ihastukses tuotteiden buffaamiseen niin jatka kaikin mokomin (mun puolesta) tuotteidensa markkinointia
 
viti o viti
Ootko nyt tosissasi? Eikö viime keissistä tullut joku vuoden banaani? Ja nyt Round 2 alkuun.
Ja taas on markkinoinnissa joku Meksiko-voide.
Voivoi sun kanssa kun et millään opi....
 
ja jos joku tässäkin näkee mainostusta, niin ei muuta kun bannia vaan ;D. Kun minulle on aivan sama olenko täällä tai en ja kuka mitä ajattele. Kans jo ärsyttää ettei mitään saa sanoa ettei olisi mainostusta tai jotain hyötyä minulle. Jopa ko rokote on kuulemma on olut mainostusta. P. S. Kyllä kyllä, istun täällä ja lasken miljoonia ;P
 
Ootko nyt tosissasi? Eikö viime keissistä tullut joku vuoden banaani? Ja nyt Round 2 alkuun.
Ja taas on markkinoinnissa joku Meksiko-voide.
Voivoi sun kanssa kun et millään opi....
Et usko olen hyper ihminen joka myy aivan kaikkea. Koht en uskalla puhua mistään, kun alkaa banaania pelottaa niin paljon :mad:, joka kerta kun unohdan mitä kaikkea myyn, varma aivan kaiken.
 
vierasss
No tämän postauksen myötä meni tri tuheron viimeinenkin uskottavuus - kukaan itseään kunnioittava lääketieteen tutkija ei tuhlaa aikaansa ryppyvoiteiden keksimiseen. Eli sen hpv-rokotteenkin voi laittaa samaan huuhaa-rahastuksen sarjaan.
 
No tämän postauksen myötä meni tri tuheron viimeinenkin uskottavuus - kukaan itseään kunnioittava lääketieteen tutkija ei tuhlaa aikaansa ryppyvoiteiden keksimiseen. Eli sen hpv-rokotteenkin voi laittaa samaan huuhaa-rahastuksen sarjaan.
;D ok! Älä vaan kaikille huuda sen jos joku tosissaan halua mielenterveydenkin takia ko rokotteen. Kun p. s. minä en olisi voinnut elää sen sairauden kanssa sekä Loop olisi minulle aika kova paikka.
 
celli-elli
Veikkaisin, että jotain kantasoluja voiteessakin on , toivottavasti ei ihmisalkioita sentään.
Taannoinhan lorealin ryppyvoiteissakin käytettiin lampaan "sikiöuutetta", ainakin tuoteselosteen mukaan.
 
"Nuppu"
Kumma kun tämä HPV:n parantava rokotei ei ole saanut käytännössä minkäänlaista tieteellistä tukea missään länsimaassa. Myöskään tieteellisesti todistettua tehoa tuolla HPV-rokotteella ei ole. Tämän takia erpäilisin kyllä kaikkia muitakin tohtori Tuheron käärmemyrkkyjä.
 

Yhteistyössä