Äiti sai hyvät tulokset :) (voide)

celli-elli
Ihmisperäisiä kantasoluja siinä rokotteessakin taitaa olla, siitä se ajatukseni lähti. Kyseinen tohtori käsittääkseni on kantasolututkija. Länsimaisissa aviiseissakin mainittu.
 
Kiitos, mutta kun mielenterveyttä minun ei tarvitse hoida, ihan kun terve olen ainakin nyt toistaiseksi, jatkosta ei hajuakaan :). Se että Hpv oli minulle iso asiaa, en voi kieltää. Sen kakkan kanssa olisi hankala elää syövän pelossa. Enkä mitenkään skitsofreninen ole, että mun tarvitse täällä valehdella tai keksiä juttuja miten ko rokote on auttanut minuakin ja monia muita ihmisiä. Tuskin täälläkin joku minua olisi ottanut koekaniksi Helsinkiin tutkimaan onko se tosissaan poistunut elimistöstä, kun yks tutkija/ lääkäri oli aika kiinnostunut ko asiasta. Hupsista heijaa ei ollutkaan enää Hpv:ta. Olisi aika outoa jos se itsestään olisi kadonnut sekä Cin3. Myös olisi outoa tämänkin voiden suhteen, että mun äidillä iho nyt paljon paremmassa kunnossa. Mutta, en vitsi enä todista mitään, se aika on mennyt jo, kun riidelin täällä ko asiasta. Joikainen usko ihan mihin halua. Mutta on todella turhaa huuda ja jopa lapsellista asioista mistä ei hajuakaan, ei edes minkälaista kokemusta.
 
Sinä Milanna olet harvinaisen hyväuskoinen ihminen, siksi sinua höynäytetään jokaikisessä asiassa.
Ok :D. Ihan oikeasti, en jaksa, jatkakaa mutta ilman minua. Uskon takia vain parantunut ja äitikin sai uskon kai takia parempaa ihoa, koska olen hyväuskoinen tai kuvitelen vain ja muut mun kanssa. Ai niin ja p.s. unohdin että vain Suomessa ei kusetetaan ja täällä on kaikkia parasta, se tarkoittaa myös sen että jos ei rokotetta täällä ole, niin ei ole olemassakaan ja kaikki muut paitsi ei suomalaiset ovat kusettaija o_O. Kuka vielä onkin hyväuskoinen? Luulen se kuka usko vain tähän maahaan eikä halua hyväksyä muut asiat ja muiden tekemiset.
 

Yhteistyössä