Mä tykkään olla lihava ja syödä paljon.

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
roope reipas
Ja tykkäät varmaan myös roikkua täällä suurimman san ajastasi , jonka päivittäin olet hereillä.

Leikkisit senkin ajan poikasi kanssa , tai siivoaisit sitä pientä mökkiäsi.
 
..aha......
[QUOTE="Realisti";30087222]Ei se ole ollenkaan paha asia etenkin nyt, kun eläkkeissä on elinaikakerroin. Mitä enemmän kaltaisiasi on, sitä paremman eläkkeen aikanaan saan.[/QUOTE]

Sitä nyt voisi kuolla nuorena muutenkin vaikka olisi kuinka terveelliset elämäntavat. Ja ennemmin elän näin kuin olen esim 10v dementikkona joka ei tajua mitään mistään kuten hoikalle ja terveellistä ruokavaliota noudattavalle äidilleni kävi.
 
Jos sun mies tekee töitä noin 10h/5vrk viikossa, tulee siitä 50 tuntia vko. Eikös? Siis vähintään tekee tuon verran, yleensä paljon enemmän.
Miten älyttömän huonoa liksaa se itelleen maksaa ja miten alihalvalla tekee urakoita, kerran ootte niin köyhiä?

Mies on kuitenkin vieraalla töissä ja tekee urakoita jotka hinnoittelee itse ja vetää kunnon tuntiliksaa+ urakka on nopeesti valmis ja jää vapaa-aikaa rutkasti.
 
..aha......
Jos sun mies tekee töitä noin 10h/5vrk viikossa, tulee siitä 50 tuntia vko. Eikös? Siis vähintään tekee tuon verran, yleensä paljon enemmän.
Miten älyttömän huonoa liksaa se itelleen maksaa ja miten alihalvalla tekee urakoita, kerran ootte niin köyhiä?

Mies on kuitenkin vieraalla töissä ja tekee urakoita jotka hinnoittelee itse ja vetää kunnon tuntiliksaa+ urakka on nopeesti valmis ja jää vapaa-aikaa rutkasti.
Nuo tuntimäärät riippuu viikosta. Nyt kesällä on 3 viikkoa pitkät päivät mutta normiviikkoina ehkä 2 päivää on pitkää ja pari lyhyempää ja perjantaisin tulee klo 14-15 aikaan.
 
..aha.....
[QUOTE="roope";30087320]Eli tekee normi ihmistä enemmän tunteja , joten rikkaita teidän pitäs olla ja hieno omakotitalo ,
eikä mikään pikkanen luukku,.[/QUOTE]

Se on vasta pari vuotta tuota tehnyt niin katsotaan sitten kun on useamman vuoden ollut yrittäjänä ja saisihan sitä varmaan isompaan taloon lainaa mutta kun mies ei halua ikinä tästä muuttaa.
 
Täytyy sanoa miehelle että lopettaa duunit ja alaetaan sossun elätiksi sitten saatte te muut elättää meidän perheen.
Just, eikö olisi helpompaa alkaa perimään työstään oikeaa liksaa? Mitä järkeä on tehdä töitä alihintaan? Tai jos oikeasti vetää sitä mitä muutkin, niin kannattaa vaihtaa alaa että saa perheensä elätettyä edes sillä tasolla että meidän muiden ei tarvitse päivästä päivään lukea Rouvansa aloituksia aiheesta kitinämuodossa.
 

Yhteistyössä