Mä tykkään olla lihava ja syödä paljon.

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
..aha......
Just, eikö olisi helpompaa alkaa perimään työstään oikeaa liksaa? Mitä järkeä on tehdä töitä alihintaan? Tai jos oikeasti vetää sitä mitä muutkin, niin kannattaa vaihtaa alaa että saa perheensä elätettyä edes sillä tasolla että meidän muiden ei tarvitse päivästä päivään lukea Rouvansa aloituksia aiheesta kitinämuodossa.
Kun ne taksat on lakisääteisiä ei siitä sen enempää mutta ei voi ottaa enempää siksi parempi lopettaa, aletaan sossun eläteiksi.
 
..aha......
[QUOTE="roope";30087357]Tai " aha" etsi sinäkin töitä .... äläkä ole miehesi elätti ja kaksplus palstalla valittava lihava kääkkä

hömelöine aoituksineen[/QUOTE]

En saa mistään töitä mutta kohta sossu maksaa kaiken.
 
"roope"
t saa jos et edes etsi / hae töitä Ota itseäsi niskasta kiinni..... ja lopeta valittaminen ja TEE ASIOILLE JOTAIN !!!!!

( jos olisin miehesi - olisin potkassut sut pihalle jo ajat sitten )
 
..aha......
[QUOTE="roope";30087364]t saa jos et edes etsi / hae töitä Ota itseäsi niskasta kiinni..... ja lopeta valittaminen ja TEE ASIOILLE JOTAIN !!!!!

( jos olisin miehesi - olisin potkassut sut pihalle jo ajat sitten )[/QUOTE]

Kyllä mä olen niitä hakenut ja mitä mies hyötyisi mun pois potkimisesta, ei se uutta löytäisi.
 
..aha......
[QUOTE="roope";30087371]Voi tsiisus , sun ajatusmaailmaa .....

Tiedä vaikka niitä ois naisia jonossaan tulossa kun sä et siellä olis[/QUOTE]

Jaa, tänne pieneen mökkiin missä mies tekee alipalkattua yrittäjän hommaa ja pitkää päivää, salli mun nauraa.
 
..aha.....
Keskustelin juuri mieheni kanssa ja katsotaan jos lopetetaan koko homma ja aletaan molemmat työttömiksi. Kiitos, tajuttiin että saada silloin aikaa itselle ja perheelle.
 
no mutta
kukahan täällä taas valittaa. Oisitte onnellisia, kun ylipäätään ootte hengissä, joillain ihmisillä voi olla ihan oikeesti vaikeeta. ajatelkaas miten moni ihan oikeesti herää sairaalan sängystä eikä ehkä koskaan pääse tekemään mitään normaaleja juttuja. Itselläkin paino-ongelmia, mut toistaseks oon miehelle kelvannut ja luulen, että se jopa rakastaa mua mun läskeistä huolimatta. Eikö kukaan ihan oikeasti osaa olla kiitollinen siitä, mitä sillä on. Jotkut lapset asuu pahvilaatikoissa ja keräilee jätteitä kaatopaikoilla. Meillä on sentään jonkinlaiset sängyt (no ei kaikilla Suomessakaan ole!) ja ehkä sitä puuroo tai makaroonia. Jos sä et oo onnellinen, ni koitas lähtee vaikka pienelle retkelle ilman rahaa ja vaihtovaatteita ja tuu kertomaan, että montako päivää kestit. Mä oikeesti kokeilin tota joskus ja jo toisena päivänä olin niinkun aika huonossa kunnossa, liftasin kävelin ja pyysin ihmisiä auttamaan mua. Onneks niitä oli kivojakin, mut ei ollu kovin turvallinen olo. Onneks mulla oli koti, johon palata. Jos teillä on asiat ok, ni ehkä pitäis tehdä jotain, että muillakin olis.
 
Ap:lla on siis hyvin pullat uunissa. Mäkin tykkään syödä paljon, mutta en tykkää olla lihava. Vaikka olen.

Tasan ei käy siis onnenlahjat...olisi paljon helpompaa, jos tykkäisin olla lihava.
 
juuh
Lihava hikoilee, puuskuttaa, sairastuu ennemmin tai myöhemmin, saa makuuhaavoja, ei löydä kivoja vaatteita, ei löydä sukupuolielintään eikä sillä ole mitään käyttöäkän jne. tosi mukavaa elämää..
 
..aha......
[QUOTE="wieras";30087634]Miten olen varma että tämäkään ei tule teillä toteutumaan. Huomenna itket ja märiset miten mies on taas pitkään töissä ja plääplääplää....[/QUOTE]

Tottakai toteutuu, ei työnteko kannata.
 
[QUOTE="wieras";30087634]Miten olen varma että tämäkään ei tule teillä toteutumaan. Huomenna itket ja märiset miten mies on taas pitkään töissä ja plääplääplää....[/QUOTE]

Jotkut nyt vain on luonteeltaan sellaisia, että valittavat joka asiasta ja vaikkei oikeasti olisi mitään mistä valittaa niin keksitään kyllä joku asia mistä valittaa. Niin se vain on.
 
  • Tykkää
Reactions: magiamilla

Yhteistyössä