Mies sekosi uudesta kaveristani

  • Viestiketjun aloittaja rallaa
  • Ensimmäinen viesti
rallaa
Tapahtuipa tällainen välikohtaus terassilla äskettäin...Mitä tehdä miehelle, joka tutustuessaan minun uuteen ystävääni uppoutuu monen tunnin keskusteluun kahdestaan tämän kanssa? Kuiskitaan, nauretaan ja vitsaillaan, mies ostaa naiselle lisää olutta. Istutaan kylki kyljessä. Minä seuraan tilannetta toiselta puolelta pöytää...

Tämä samanlainen episodi on tapahtunut kerran aikaisemminkin aikalailla samalla kaavalla...
 
Tyttydyy
Järkeviä vastauksia taas...
olisin itse todella huolestunut tuollaisesta. Ensin keskustelisin ehkä miehen kanssa asiasta ja kertoisin että heidän käytöksensä häiritsee. Ja tarkkailisin sen jälkeen tilannetta, ja jos he käyttäytyisivät edelleen samalla tavalla niin yrittäisin pitää asiat silleen etteivät kaverisi ja miehesi tapaisi..
 
rallaa
Mies tapasi tämän kaverini siis nyt ekaa kertaa (eikä muuten tapaa enää, pidän siitä huolen). Sama homma tapahtui noin vuosi sitten toisen kaverini kanssa jonka silloin tapasi myös ekan kerran. Aivan kun olisin ekoja treffejä katsellut...
 
ooooooo
Liiottelitko yhtää tuossa viestissä vai tosiaanko se oli jatkuvaa eikä sinua huomioitu? Onko mies pettänyt sinua joskus ja onko mies suomalainen?ettei mikään kulttuuriero ole kyseessä ja liioittelet. Ihme ettet ottanut asiaa heti puheeksi! ?
 
vieras..
minä olisin varmastiin jo kaatanut illan mittaan juomat noiden päälle, toi olisi nimittäin ihan kamalan ärsyttävä tilanne...oliko sulla kuitenkin siinä muita kenen kanssa itse uppoutua keskustelemaan, vai jouduitko katselemaan miestäsi ja kaveriasi?? mitä tämä kaverisi miehestäsi kommentoi, kuulostaa kummalliselle että flirttaa noin avoimesti?! tuntevatko kenties toisensa entuudestaan vaikka et sitä itse tietäisikään?
 
"Johan nyt"
On miehessä vikaa (flirtti). Mutta entä nämä ystävät? Millainen ystävä kuhertelee sinun miehesi kanssa, ja jättää sinut ulkopuoliseksi?? Miettisin lähinnä siltä kannalta. Ja miehestä vaan sen verran, että tulee vielä pettämään. Ei kunnioita sinun tunteitasi.
 
m1es
Miehesi on innokas tutustumaan uusiin ihmisiin. Sinut hän jo tuntee, et siis ole samalla tavalla jännittävä. Mutta mikä oikeus sinulla on päättää siitä, kenen kanssa miehesi keskustelee. Haistan pahanlaatuista mustasukkaisuutta ja puolison vahtaamista.
 
sama kokemus
Heh, itselläni on melko kiusallinen tilanne, kun kaverini mies on hyvin hyvin sosiaalinen tapaus ja monesti kun olemme porukalla jossakin, tuo mies uppoutuu kanssani pitkiin keskusteluihin siten että huomioi minua enemmän kuin avovaimoaan. Itse kyllä keskustelen siis molempien kanssa. Hän myös heittää pervoa läppää, mutta uskon (ja toivon!) että se on vain hänen tyyliään. Tämä siis tapahtuu kaverini silmien alla. Tuo mies on todella sosiaalinen mutta silti olen hitusen kiusaantunut noissa tilanteissa.

Toisaalta, uskon kyllä että he omassa elämässään kahden kesken ovat läheisiä, mutta kun uusia ihmisiä on paikalla, intoutuu tuo mies pyörimään uusien ihmisten ympärillä.
 
ölijiop
Tämä on taas niitä juttuja, joista olisi mukava kuulla se toinenkin versio. Oman yli 40 vuoden elämänkokemuksen perusteella kun olen aika vakuuttunut, että ihan noin homma ei ole mennyt. Paljon todennäköisempää on, että aloittaja ei ole saanut mieheltään ja tältä kaveriltaan ihan niin paljon huomiota, kuin olisi halunnut ja on sitten pettynyt/ärsyyntynyt/suuttunut tästä.
 
hhhmm
ärsyttävää, mutta vaaratonta. mun mies on ihan samanlainen. jos ollaan yhdessä ulkona ja paikalla on joko hänen tai minun naispuolisia kavereita, saavat muut naiset kyllä huomiota, juomia, kohteliaisuuksia ja kosketuksia ihan olan takaa. minä en saa. noh. sama se. olen tottunut. ja aina se olen kuitenkin minä kenen kanssa kotiin lähtee. teen nykyään itse samaa. kun ulkoillaan huomioin muita, siis ystäviä. enkä yritäkään liimautua mieheeni. minullekin on aina seuraa löytynyt... =)
 

Yhteistyössä