Voi luoja

  • Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti
"Apua"
Tapasin viime vkl erään pitkäaikaisen tuttavani, jonka kanssa nähdään satunnaisesti yöelämässä.

Taisi olla vuosi sitten, kun ekaa kertaa huomasin hänen katsovan mua jotenkin eri tavalla kuin aiemmin. Saman huomasi silloinen tyttökaveri, joka järkkäsi kunnon mustasukkaisuusdraaman.. Mutta ei meillä siis ollut mitään flirttiä tms, koska tosiaan olen aina ajatellut miestä vain kaverina.

Noh, tavattiin taas tuossa viikko sitten. Tällä kertaaa mies oli liikenteessä ilman tyttökaveriaan ja liittyi mun seuraani loppuillaksi. Meillä ei ollut taaskaan mitään flirttiä tai muutakaan lääppimistä, mutta huomasin taas sen katseen ja että mies hakeutui viereeni istumaan. Samoin hän pyyteli mua mukaansa terassille yms. Kun eräs toinen mies koetti kovastikin mua iskeä, tämä tuttavamies selkeästi oli ärsyyntynyt sen toisen lähentelyistä. Kun valomerkki tuli, lähdimme kaikki isommalla porukalla jatkoille.

Jatkoilla sitten mies oli edelleen tosi siivosti. Ei vieläkään mitään yritystäkään minkään seksin suuntaan, vaan hän oli oikeasti fiksusti. Tanssittiin miehen aloitteesta pari biisiä ja muuten juteltiin kaikenlaista. Lähinnä mies kertoi elämästään, siitä mitä haluaa ja mitä ei halua. Jonkin ajan päästä mä sanoin, että haluan lähteä jo kotiin nukkumaan. Mies ilmoitti että lähtee samaa matkaa mun kanssa. Ja kun sitten lopulta erottiin, mies kysyi saako suudella mua.. ja kun suudeltiin, se oli pitkä ja hellä suudelma. Ei mitään limaista kielikurkkuun-tyylistä. Kun se loppui, mies kysyi multa voidaanko nähdä taas seuraavana vkl uudelleen? Taisin mutista jotain "joo.."-tyyppistä vastausta, koska olin hieman pökerryksissä siitä suudelmasta.

Me ei siis sovittu mitään tarkempaa, eikä me olla oltu yhteydessäkään tuon jälkeen. Mä en ole oikein tiennyt, mitä ajattelen, varsinkaan kun en oikeasti halua sekaaantua kenenkään parisuhteeseen. En halua perääni kiukkuisia tyttöystäviä, en todellakaan.

Mutta nyt huomasin, että mies on eronnut tyttöystävästään tällä viikolla. Nainen ei ole enää miehen kaverilistoilla ja miehen status on "sinkku". :O

Apua. Siis ihanko oikeasti tässä on jotain syvempää miehen puolelta? Ne ei olleetkaan kännipuheita, enkä mä mikään yhden illan viihdyke? Tai sitten ehkä olinkin, ja mies vaan tajusi ettei voi enää jatkaa tyttökaverinsa kanssa ilman tunteita? Vai miltä tää nyt sitten teistä vaikuttaa? Voi luoja. Pitääkö tässä nyt sitten alkaa valmistautumaan siihen, että me nähdäänkin tänä vkl? Apua.
 
"Apua"
Hei kiitos kannustuksesta :D
En mä koe olevani suhteen rikkoja, sillä ihan oikeasti meidän välillä ei tapahtunut mitään, mikä pettämiseksi voidaan laskea. Poislukien tuo suudelma, mutta ei kai kukaan yhden suudelman takia eroa, jos suhteessa on muuten kaikki hyvin. Sitäpaitsi mä en sanonut yhtään mitään siihen suuntaan, että haluaisin tuon miehen tms. Juteltiin ihan asiallisesti, ja mä oon niin puusilmä että vielä siinäkin vaiheessa ajattelin erehtyneeni miehen osalta, joten en tosiaan flirttaillut tms.

Mulla on tsiljoona perhosta vatsanpohjassa, uskotteko? ;)
 

Yhteistyössä