K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja tossa näkyy muuten tarkemmin tuo D:n ilme myös, vaikka moni oli sitä mieltä että D näyttäis siltä että ei kiinnosta. Onhan sekin ihan onnellisen näköinen tossa kun hetkeksi sulkee silmät ja taivuttaa päätä taakse. Pieni hymynkare käy myös kasvoilla. Keskittyy vaan sitten muuten enemmän niihin Juren touhuihin.
Näyttäis kyllä ihan toisenlaiselta jos ei haluaisi bojania siihen. Silloin olisi ihan eri kehonkieli. Pelkästään se, että se puhuu jurelle ja seuraa sitä sen kaaosta, ei vielä ole merkki siitä että ei kiinnostaisi mitä bojan siinä tekee.
 
vierailija
Näyttäis kyllä ihan toisenlaiselta jos ei haluaisi bojania siihen. Silloin olisi ihan eri kehonkieli. Pelkästään se, että se puhuu jurelle ja seuraa sitä sen kaaosta, ei vielä ole merkki siitä että ei kiinnostaisi mitä bojan siinä tekee.
Joo mäkin ajattelen, että silloin varmaan näyttäis erilaiselta jos ei kiinnostais yhtään. Monet parit ainakin saattaa olla rennossa ystäväporukassa just tuohon tyyliin, ehkä nojaillaan toisiin ja vaihdetaan välillä pusu ja muuten keskitytään juttelemaan ja nauramaan sen muun porukan kanssa, eikä siis vain keskitytä toisiinsa, kun kerran muitakin on paikalla. Jos siis ihan yleisesti ihmisten käyttäytymistä miettii.
 
vierailija
Toikin on ihan hauska, että samalla Jure silittelee luontevasti B:n selkää. En tiedä harrastaako nuoret nykyisin tällaista, mutta itse en ehkä silittelisi omia ystäviäni samalla tavalla. 😅
 
vierailija
Toikin on ihan hauska, että samalla Jure silittelee luontevasti B:n selkää. En tiedä harrastaako nuoret nykyisin tällaista, mutta itse en ehkä silittelisi omia ystäviäni samalla tavalla.
En tiedä oliko K ja B ihastuneita toisiinsa vai ei. Sama juttu D:n ja B:n suhteen. Ehkä me tosiaan tulkitaan heille ominainen käytös ihan joksikin muuksi. Moni meistä vauvalla/plussalla edustaa eri sukupolvea, sukupuolta ja kulttuuria kuin he, joten me tarkastellaan näitä asoita omasta näkökulmastamme. Oli miten oli, niin B on aikamoinen sylikissa ja onhan se ihana katsella D:n ja B:n helliä välejä, samoin muiden Joksujen.
 
vierailija
Joo mäkin ajattelen, että silloin varmaan näyttäis erilaiselta jos ei kiinnostais yhtään. Monet parit ainakin saattaa olla rennossa ystäväporukassa just tuohon tyyliin, ehkä nojaillaan toisiin ja vaihdetaan välillä pusu ja muuten keskitytään juttelemaan ja nauramaan sen muun porukan kanssa, eikä siis vain keskitytä toisiinsa, kun kerran muitakin on paikalla. Jos siis ihan yleisesti ihmisten käyttäytymistä miettii.
Pariskunnaksi heitä voisi luulla.
 
vierailija
Kuulostaa siltä, että olet jossakin painotalossa töissä ja sun tehtävänä on teettää uusi palomies poikakalenteri.
Kun vaan hahmottasin missä kohtaa siinä paketissa kulkee mikäkin osio. Näyttää yhdeltä isolta jumppapallolta housussa. Missä se hiton paloletku kulkee! 😀 Tällasella asialla vaivataan päätä eräällä suomalaisella työpaikalla herran vuonna 2024.
 
vierailija
Tietää kyllä, että kuvataan, en näe muuta kuin kavereiden välisenä pelleilynä, B osaa kyllä näytellä
En kyllä ymmärrä miksi pelleily tarkoittaisi sitä että kiinnostusta ei olisi 🤔 Ennemminkin ihmettelen juuri sitä että tollasen parin kuukauden tuntemisen jälkeen joku on jo noin läheinen kaveri, että sitä voi koskea tuolla tavalla. Ne on kuitenkin ihan vaan takahuoneessa relaamassa, ei mitkään bilemeiningit käynnissä. Näytteleminen ei ehkä tässä ole olennaista, varsinkin kun kuvaaminen kuitenkin alkaa selvästi tilanteen ollessa jo alkanut.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä miksi pelleily tarkoittaisi sitä että kiinnostusta ei olisi Ennemminkin ihmettelen juuri sitä että tollasen parin kuukauden tuntemisen jälkeen joku on jo noin läheinen kaveri, että sitä voi koskea tuolla tavalla. Ne on kuitenkin ihan vaan takahuoneessa relaamassa, ei mitkään bilemeiningit käynnissä. Näytteleminen ei ehkä tässä ole olennaista, varsinkin kun kuvaaminen kuitenkin alkaa selvästi tilanteen ollessa jo alkanut.
Olihan se just tutustunut Conoriinkin prepartyilla ja oli heti pusuttelemassa. Ja siveli sen jonkun San Marinon vai minkä lie edustajan kasvoja. Ei noista mun mielestä voi päätellä yhtään mitään.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä miksi pelleily tarkoittaisi sitä että kiinnostusta ei olisi Ennemminkin ihmettelen juuri sitä että tollasen parin kuukauden tuntemisen jälkeen joku on jo noin läheinen kaveri, että sitä voi koskea tuolla tavalla. Ne on kuitenkin ihan vaan takahuoneessa relaamassa, ei mitkään bilemeiningit käynnissä. Näytteleminen ei ehkä tässä ole olennaista, varsinkin kun kuvaaminen kuitenkin alkaa selvästi tilanteen ollessa jo alkanut.
Onhan se D Krisiäkin teipannut yms. Itse en kyllä näe tässä mitään enempää B:nkään kanssa, yritätte vaan pakottaa häntä B:lle, koska itse toivotte sitä suhdetta, minä en usko, että nähdään D:tä missään joksuihin liittyvässä enää eiköhän hänellä jo uudet tuulet puhalla
 
vierailija
Itse en ainakaan osaa enää K&B jälkeen ajatella noita juttuja jotka laitetaan kaikkien nähtäville minään muuna kuin ystävien välisenä pelleilynä... Mielelläni oisin kuitenkin B&D kohdalla väärässä
 
vierailija
Olihan se just tutustunut Conoriinkin prepartyilla ja oli heti pusuttelemassa. Ja siveli sen jonkun San Marinon vai minkä lie edustajan kasvoja. Ei noista mun mielestä voi päätellä yhtään mitään.
Näissä mun mielestä just onkin se iso ero kun esiintyjät ovat tilanteessa jossa joko esiinnytään (lavalla tai haastattelijalle) tai sitten ollaan jossain pippaloissa. Niistä en päättelisi yhtään mitään. Mutta just nuo tollaset tilanteet joissa ollaan ihan vaan omalla porukalla on vähän haastavampia. Se koskettelu voi silloin tietenkin olla ihan vaan leikkiä ja pelleilyä, mutta siinä on aina paljon suurempi riski ylittää toisen rajat, kun tilanteeseen ei lähtökohtaisesti liity mitään showta tai esiintyjän roolia.

Oon itse tuollainen helposti syliin ja haliin änkeävä ja oon varmasti tehnyt tollasia hyvin samanlaisia juttuja kuin bojan. Tiedän että mun käytöksestä on myös luettu asioita joita en ole ajatellut siihen sisältyvän, mutta toisaalta olen myös vähän sen "maineeni" varjolla pystynyt lähestymään ihmisiä joista olen ollut kiinnostunut. Ikinä en ole kuitenkaan halunnut ylittää kenenkään rajoja! Olen ihan samaa mieltä siitä että siinä sohvaklipissä on runsaasti huumoria mukana. Kuitenkaan sellaista ei voi tehdä ihan kelle hyvänsä eikä missä tahansa tilanteessa, ja siksi minusta on huomionarvoista että noin lyhyessä ajassa heillä on jo tuollaiset välit.
 
vierailija
Onhan se D Krisiäkin teipannut yms. Itse en kyllä näe tässä mitään enempää B:nkään kanssa, yritätte vaan pakottaa häntä B:lle, koska itse toivotte sitä suhdetta, minä en usko, että nähdään D:tä missään joksuihin liittyvässä enää eiköhän hänellä jo uudet tuulet puhalla
Mä taas oon ihan varma että yhteydenpito jatkuu edelleen. Mistään suhteesta en tiedä mutta ei se damonkaan unohtele vanhoja kavereitaan, vaikka täällä (tai ainakin vauvalla) on annettu siitä sellainen kuva. Esim tosi moni näistä sen äskttäin kuvaamista tyypeistä on ollut sen ystäväpiirissä jo vuosia sitten.
 

Yhteistyössä