Nyt ..aha... hädissään alkoi avlla selittämään olevansa provo

  • Viestiketjun aloittaja ehhehehehhe
  • Ensimmäinen viesti
v..ie..ras
Itseasiassa se oli helppo selvittää, erään kesäpäivän aikana hän paljasti oleellisen asian. Samaan syssyyn joku keksi miehen ammatin. Näitä tietoja kun yhdisteli niin tiesi kuka kyseessä. Ja kieltämättä asiaan vaikutti myös se että lapsemme osallistuivat samoihin keppihevos kisoihin ja tunnistin hänen tarinansa sen jälkeen palstalta.
 
vieraili ja
Tämän ihmisen täytyy olla psyykkisesti sairas, että viitsii keksiä tuollaisia tarinoita ja suoranaisia valheita.
Tuo oli kyllä kaiken huippu, että sairastaa nyt verisyöpää ja lääkäri oli mukamas sanonut, että sellainen lievä muoto taudista paranee kyllä ilman mitään hoitojakin.
 
"random"
En ollut minä vaan JOKU
Itseasiassa se oli helppo selvittää, erään kesäpäivän aikana hän paljasti oleellisen asian. Samaan syssyyn joku keksi miehen ammatin. Näitä tietoja kun yhdisteli niin tiesi kuka kyseessä. Ja kieltämättä asiaan vaikutti myös se että lapsemme osallistuivat samoihin keppihevos kisoihin ja tunnistin hänen tarinansa sen jälkeen palstalta.
Sori. Luulin, että tämäkin postaus oli sinulta, mutta ilmeisesti av:n tunnistaja ihan vahingossa eksyi näin nopeasti tähän ketjuun. Tai sitten moni muukin on nyt yhtäkkiä tunnistanut hänet. Mutta eipä sillä, että asialla olisi mitään väliä.
 
v..ie..ras
[QUOTE="random";30182206]Sori. Luulin, että tämäkin postaus oli sinulta, mutta ilmeisesti av:n tunnistaja ihan vahingossa eksyi näin nopeasti tähän ketjuun. Tai sitten moni muukin on nyt yhtäkkiä tunnistanut hänet. Mutta eipä sillä, että asialla olisi mitään väliä.[/QUOTE]En seuraa avtä, ihan täältä tunnistin hänet. Joten joku muu minun lisäksenikin on tunnistanut.
 
..aha.....
Itseasiassa se oli helppo selvittää, erään kesäpäivän aikana hän paljasti oleellisen asian. Samaan syssyyn joku keksi miehen ammatin. Näitä tietoja kun yhdisteli niin tiesi kuka kyseessä. Ja kieltämättä asiaan vaikutti myös se että lapsemme osallistuivat samoihin keppihevos kisoihin ja tunnistin hänen tarinansa sen jälkeen palstalta.
Miten voi mut tunnistaa kun olen provo, kaiken olen keksinyt.
 

Yhteistyössä