Uusi suhde ja ensimmäiset valkoiset valheet

  • Viestiketjun aloittaja divergent
  • Ensimmäinen viesti
divergent
Tai siis valheet kuin valheet. Mitäs tästä pitäisi miettiä koko asiasta? Olen aloittanut seurustelun aivan ihanan miehen kanssa. On hyvännäköinen, kiltti ja kohtelias ja huomaavainen. Oikea herrasmies ja arvot tuntuu olevan kohdillaan ihan hyvin, vastuuntuntoiseltakin vaikuttaa. Yhteistä löytyy hyvin ja seksi on aivan mahtavaa ja niinpä ollaan nyt sitten tapailtu aika tiiviisti. Nyt kävi kuitenkin niin, että kun viimeksi lähdin ajamaan pois hänen luotaan (meillä on välimatkaa hiukan) niin ajattelin sitten soittaa periltä, että olen turvallisesti päässyt kotiin ja kysyä vielä mikä olo hänellä on kun oli hiukan päänsärkyinen ollut sen päivän aikana jonka vietimme yhdessä. Puhelin hälyyttää ja puhelu katkaistaan. No lähetän tekstiviestin, että halusin vain ilmoittaa itsestäni ja hyvää yötä. Ei mitään vastausta. Laitan facebookin inboksiin viestiä sitten muusta asiasta noin tunnin kuluttua tästä niin näen, että on nähnyt ne, mutta ei vastausta. No minä menen nukkumaan ja annan asian olla. Seuraavana päivänä lähettää inboksiini viestin, että sori puhelin jäi autoon ja sai sen vasta nyt kun auto oli siskolla lainassa. Tämän tiedän pitävän paikkaansa, että sisko lainasi autoa, mutta, mutta.. missä kohtaa se puhelin sinne autoon muka jäi kun se oli hänellä kädessä kun lähdin pois? Olisiko siskonsa katkaissut soivan puhelimen kun se on jonkun toisen puhelin? Ja miksi ei ole vastannut inboksiin asiasta heti jos on ne koneella nähnyt, koska siis on tämän mukaan ollut läppärillä kun puhelin on kerran ollut hukassa. Emme ole olleet vielä niin kauaa yhdessä, etteikö oikeasti olisi voinut sanoa, että lähdin vaikka baariin, mutta hän nyt ehkä jotekin söpöstikin päätti valehdella minulle? Miksiköhän?
 
viera.s
Emme ole olleet vielä niin kauaa yhdessä, etteikö oikeasti olisi voinut sanoa, että lähdin vaikka baariin, mutta hän nyt ehkä jotekin söpöstikin päätti valehdella minulle? Miksiköhän?
:O Ai niin että sitten, kun olette olleet pidempään yhdessä, mies ei enää saa käydä baarissa? Tai ainakaan tunnustaa sitä?

Ja valehtelu söpöä? En kyllä oikein sellaiseksi sitä miellä. Valkoiset valheet olisi ok, jos vaikka kysyisin mielipidettä uudesta hiusmallista tai vaatteista (mitä en tee, koska en tykkää valkoisista valheista näissäkään tilanteissa), joista mies ei oikeasti tykkäisi, mutta muissa parisuhteeseen liittyvissä tilanteissa valehtelu on vaan väärin.

Oliko muuten se päänsärky syynä kieltäytyä seksistä? Kuinka pitkään olette olleet yhdessä ja oletteko nimenomaisesti sopineet, ettette enää muita tapaile?
 
divergent
:O Ai niin että sitten, kun olette olleet pidempään yhdessä, mies ei enää saa käydä baarissa? Tai ainakaan tunnustaa sitä?

Ja valehtelu söpöä? En kyllä oikein sellaiseksi sitä miellä. Valkoiset valheet olisi ok, jos vaikka kysyisin mielipidettä uudesta hiusmallista tai vaatteista (mitä en tee, koska en tykkää valkoisista valheista näissäkään tilanteissa), joista mies ei oikeasti tykkäisi, mutta muissa parisuhteeseen liittyvissä tilanteissa valehtelu on vaan väärin.

Oliko muuten se päänsärky syynä kieltäytyä seksistä? Kuinka pitkään olette olleet yhdessä ja oletteko nimenomaisesti sopineet, ettette enää muita tapaile?
Ei todellakaan ollut kyse, etteikö olisi harrastettu seksiä. Lojuimme lähes koko päivän sängyssä kun oli sadepäivä ja harrastimme hyvää seksiä. Tapailun suhteen, olemme sellaisessa tienhaarassa tällä hetkellä. Ollaan alettu olla siinä pisteessä, että muut tapailut on jäämässä pois ja tästä ollaan ihan avoimesti puhuttu. Yhdessä ollaan oltu tällä kertaa muutaman kuukauden, mutta olemme tunteneet jo vuosia, tässä on tullut vaan välillä taukoa. Alun perin kun oltiin yhdessä niin e oli pelkästään kepeää tapailua, nyt tuntuu vakavammalta jostain syystä. Tarkoitin söpöydellä sitä, että haluaako hän luoda kuvaa edelleen, että missään nimessä ei tee muuta kuin omistautuu minulle? Mainitsenko asiasta, että minä huomasin tämän valehtelun ja mokauksen kyllä, vai annanko olla?
 
vierass
Olisiko siskonsa katkaissut soivan puhelimen kun se on jonkun toisen puhelin? Ja miksi ei ole vastannut inboksiin asiasta heti jos on ne koneella nähnyt, koska siis on tämän mukaan ollut läppärillä kun puhelin on kerran ollut hukassa.
Melko varmasti katkaisisin, kun ei se toinen ole vastaamassa, mitä sitä jotain ärsyttävää sointia kuuntelemaan turhaan. Väleistä riippuen saattaisin sen tekstarinkin katsoa, että onko jotain tärkeää, mitä pitäisi jotenkin ilmoitella puhelimen omistajalle.

Jos koneella on jotain mielenkiintoisempaa, silloin voi vastata joskus myöhemmin, jos ylipäätään vielä muistaa joskus vastata.
 
"nuuh"
Joo jatka vaan analysointeja niin jää hyvät seksit sikseen. Ootko näitä miks-naisia? Miks teet noin? Miks sanoit näin? Miks katot tällee? Miks, miks, miks, miks miks ja sitten aletaan analysoimaan ja vetämään omia päätelmiä.
 
divergent
Melko varmasti katkaisisin, kun ei se toinen ole vastaamassa, mitä sitä jotain ärsyttävää sointia kuuntelemaan turhaan. Väleistä riippuen saattaisin sen tekstarinkin katsoa, että onko jotain tärkeää, mitä pitäisi jotenkin ilmoitella puhelimen omistajalle.

Jos koneella on jotain mielenkiintoisempaa, silloin voi vastata joskus myöhemmin, jos ylipäätään vielä muistaa joskus vastata.
Niin muutenhan se olisi ollut ihan just näin, mutta missä ihmeen kohdassa hänen on tarvinnut mennä sinne autoonsa ja jättää se puhelin sinne? Jos sisko tule lainaamaan autoa ja hakee sen itse pihasta niin eikö sille vaan anneta avaimet käteen ja sanota, että siinä se auto on? No eipä sillä väliä ole sinänsä, mietin vaan, että mainitenko asiasta vielä sopivassa kohdassa vai otanko puheeksi muuten, että mihinkö tämä suhde on matkalla kokonaisuudessaan?
 
divergent
[QUOTE="nuuh";30217220]Joo jatka vaan analysointeja niin jää hyvät seksit sikseen. Ootko näitä miks-naisia? Miks teet noin? Miks sanoit näin? Miks katot tällee? Miks, miks, miks, miks miks ja sitten aletaan analysoimaan ja vetämään omia päätelmiä.[/QUOTE]

Olen tässä itsekseni nyt miks-nainen. Lähinnä ajattelinkin just, että onko sopivaa missään kohtaa näyttää, että tämä asia ihan pikkuisen jäi vaivaamaan?
 
viera.s
Tarkoitin söpöydellä sitä, että haluaako hän luoda kuvaa edelleen, että missään nimessä ei tee muuta kuin omistautuu minulle? Mainitsenko asiasta, että minä huomasin tämän valehtelun ja mokauksen kyllä, vai annanko olla?
Okei, no minusta täydellinen omistautuminen ja muun elämän unohtaminen ei olisi söpöä, vaan omituista ja ahdistavaa.

Ehkä mies oli vaan väsynyt eikä jaksanut siksi alkaa viestittelemään. Olisin maininnut asiasta heti vastatessani viestiin, jossa mies kertoi puhelimen jääneen autoon (siis sen, että puhelin kyllä oli miehellä ollessani siellä kylässä). Tai sitten en ollenkaan.
 
tjaah
Jos aikoo suhdetta ja joku asia vaivaa niin nosta vaan kissa pöydälle ja puhu. Jos se mies on tuommoinen joka tuossa pelkää miks naisia niin parempi että tämäkin epäkohta tulee heti esiin.

Itse vihaan ja halveksin kaikenkaltaista valehtelua ja epärehellisyyttä saatuani siitä edellisessä avioliitossa suut silmät täyteen ja aivan tarpeekseni. Minä kyllä kysyisin suoraan ja sanoisin että tuntui vähän ihmeelliseltä tuo, onko tähän joku selitys.
 
"jooh"
Emme ole olleet vielä niin kauaa yhdessä, etteikö oikeasti olisi voinut sanoa, että lähdin vaikka baariin, mutta hän nyt ehkä jotekin söpöstikin päätti valehdella minulle? Miksiköhän?
Mistä päättelet että hän lähti vaikka baarin?

Ja mitä hän mahtaa ajatella lukiessaan yksityiskohtaiset kuvaukset, joista on helppo tunnistaa itsensä täältä palstalta?
 
divergent
[QUOTE="jooh";30217266]Mistä päättelet että hän lähti vaikka baarin?

Ja mitä hän mahtaa ajatella lukiessaan yksityiskohtaiset kuvaukset, joista on helppo tunnistaa itsensä täältä palstalta?[/QUOTE]

Tämän lauseen mukaan kaikki tämän maan ihmiset käyvät tällä palstalla lukemassa kaikkia kirjoituksia ja tunnistavat niistä itsensä jos ne on heistä kirjoitettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
vieras..
No noista epäilyksistä voisi toki hienovaraisesti kysäistä... että kuinka et sitten Facebookin viestiin mitään kuitannut? Mutta toisaalta miksi mies olisi jotenkin tilivelvollinen sinulle? Oli suhde alussa tai pidemmälläkin, niin pitääkö 24/7 kokoajan olla tavoitettavissa jollain vempaimella? Mulla on käynyt monta kertaa niinkin, että kännykkä on tippunut sohvan rakoon. Sitten telkkua katsoessa kun joku on soittanut, se on painautunut niin että tulee luuria.

Mut joo... jos nyt pitää alkaa olemaan jo mustasukkainen, ei tuo teidän homma kovin kauas kyllä lennä.
 
divergent
No noista epäilyksistä voisi toki hienovaraisesti kysäistä... että kuinka et sitten Facebookin viestiin mitään kuitannut? Mutta toisaalta miksi mies olisi jotenkin tilivelvollinen sinulle? Oli suhde alussa tai pidemmälläkin, niin pitääkö 24/7 kokoajan olla tavoitettavissa jollain vempaimella? Mulla on käynyt monta kertaa niinkin, että kännykkä on tippunut sohvan rakoon. Sitten telkkua katsoessa kun joku on soittanut, se on painautunut niin että tulee luuria.

Mut joo... jos nyt pitää alkaa olemaan jo mustasukkainen, ei tuo teidän homma kovin kauas kyllä lennä.
Niin, outoa kun minä inhoan itsekin mustasukkaisuutta ja nyt olen huomannut pääni sisällä sellaisia omistushaluisia ajatuksia. Mitä mulle on tapahtumassa?
 
STOP!
Anna asian olla. Tässä vaiheessa hän ei ole velvollinen sinulle selittelemään mitään. Unohda koko homma.
Jotenkin epätoivoista alkaa haastattelemaan, että mikset vastaa heti ja välittömästi mun face viesteihin?

Jos kerran on hyvää seksiä ja pidät miehestä, niin nauti olostasi.
 
bbierass
No jotenkin riippuvaiselta ja urkkivalta kuulostat sinäkin. Esim. että jos lähdet kotiin niin tarviiko sitä nyt erikseen soittaa, että pääsit turvallisesti perille, vai asutteko jossain Gazassa?

Jos teillä on hyvää seksiä, niin onpa yllättävää, jos olette vasta tutustuneet. Yleensä silloin on aina hyvää seksiä, aina ja paljon. Siitä ei paljon voi päätellä suhteen laadusta.

Jos toinen onkin ollut päänsärkyinen, niin eikö se ole syy antaa ihmisen lepäillä yms eikä pommittaa soitoin, tekstarein ja tietokoneella? Pitääkö joka kerta raportoida sinulle, jos käy autolla jossain, vaikkapa apteekissa hakemassa Buranaa, mikä on todennäköisempi selitys kuin että baariinhan se heti pinkaisi.

Olet vähän urpo.
 
divergent
Oletteko sopineet että ette tapaile muita? Kuulostaa siltä että miehellä oli toiset treffit (päänsärky = säästää mällin illemmaksi).
Jos oli toiset treffit illaksi niin ei siitä paljoa kyllä irronnut toiselle, siitä pidin kyllä huolen kaikella tapaa! En mä oikeastaan tuota epäile edes. Minä mietin ennemminkin, että koska tässä nyt tuli sanottua varmaan kaunisteltua totuutta ehkä hiukan, niin onko hänellekin tapahtumassa jotain hullummaksi tulemista jostain aivokemioista johtuen?
 
"hmm"
Siis missä vaiheessa se sisko se auton haki? Et olisko mies ollut autolla itse jossain ennen, kuin auto siirty siskolle ja puhelin silloin jäänyt sinne autoon? Siis vaikka se puhelin oli eka miehen kädessä, kun sä lähit. Sit lisäks, miehethän ei aina vaan jaksa vastaa viesteihin. Ne ei vaan tajuu aina et ois tärkee vastaa tms. Ei ne sillä tarkoita sen enempää välttämättä. Nyt siis tarkoitan sitä fb-viestii, jonka se näki. Ihan puhasta laiskuutta on vastaamatta, varsinki jos viestissä luki vain jotain muuta liibalaabaa. Sähän sanoit et fb viestiin kirjoitit ihan muuta, eikö niin? Eli en huolestus ihan näillä tiedoilla.
 
viera.s
Jos oli toiset treffit illaksi niin ei siitä paljoa kyllä irronnut toiselle, siitä pidin kyllä huolen kaikella tapaa! En mä oikeastaan tuota epäile edes. Minä mietin ennemminkin, että koska tässä nyt tuli sanottua varmaan kaunisteltua totuutta ehkä hiukan, niin onko hänellekin tapahtumassa jotain hullummaksi tulemista jostain aivokemioista johtuen?
Kun mies ei vastaa viesteihin seksin jälkeen hänellä on joko toinen nainen tai hän yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi. Muita selityksiä ei ole.
 

Yhteistyössä