Uusi suhde ja ensimmäiset valkoiset valheet

  • Viestiketjun aloittaja divergent
  • Ensimmäinen viesti
qa q
Ota iisisti. Jos olisin tuo mies, ajattelisin, että oot outo kun alat jauhaa tuollaista "sillon kun soitin, ni sain luurin korvaan, ja sit sä sanoit, että puhelin oli jääny autoon joka oli siskolla, MUTTA mä näin että se oli silloin vielä kun lähdin!"

Ehkä hän meni siskon kanssa autolla käymään kioskilla, ja puhelin jäi silloin autoon. Tai sitten hän ei vaan jaksnut vastata, ja laittoi luuria, eikä kehdannut sanoa sitä. Jos oikeasti oli ollut pää kipeä, se olis musta ihan ymmärrettävää.

Facebook viestiin ei oo mikään pakko vastata heti, en mäkään vastaa. Varsinkin jos ei ollut mitään tärkeetä. Miehet ei aina vastaa.

Mutta jos kummallisa juttuja tulee enemmän, ja sulla on kumma olo, niin kysy sitten suoraan. Ethän sä voi sellaisessakaan suhteessa olla, missä epäilet koko ajan jotain.

BTW; MITÄ sä edes epäilet...? Siis eli että epäiletkö toista naista, yleistä epärehellisyyttä, sitä ettei miestä kiinnostakaan vai mitä?
 
divergent
Ota iisisti. Jos olisin tuo mies, ajattelisin, että oot outo kun alat jauhaa tuollaista "sillon kun soitin, ni sain luurin korvaan, ja sit sä sanoit, että puhelin oli jääny autoon joka oli siskolla, MUTTA mä näin että se oli silloin vielä kun lähdin!"

Ehkä hän meni siskon kanssa autolla käymään kioskilla, ja puhelin jäi silloin autoon. Tai sitten hän ei vaan jaksnut vastata, ja laittoi luuria, eikä kehdannut sanoa sitä. Jos oikeasti oli ollut pää kipeä, se olis musta ihan ymmärrettävää.

Facebook viestiin ei oo mikään pakko vastata heti, en mäkään vastaa. Varsinkin jos ei ollut mitään tärkeetä. Miehet ei aina vastaa.

Mutta jos kummallisa juttuja tulee enemmän, ja sulla on kumma olo, niin kysy sitten suoraan. Ethän sä voi sellaisessakaan suhteessa olla, missä epäilet koko ajan jotain.

BTW; MITÄ sä edes epäilet...? Siis eli että epäiletkö toista naista, yleistä epärehellisyyttä, sitä ettei miestä kiinnostakaan vai mitä?
Lähinnä kai pohdin kuinka paljon miestä kiinnostaa kun itse taisin nyt humpsahtaa tähän juttuun korviani myöten. Ja juu ehkä parempi, että annan olla. Jos vaan jaksaisin olla ja odottaa miehen seuraavaa yhteydenottoa, mutta kun olen niin levoton tapaus kokonaan aina.
 
Familiarity
Mulle tuli valitettavasti heti sellainen fiilis tästä jutusta, että mies ei ole niin kovin kiinnostunut susta (he's just not that into you), mutta esittää sen verran kiinnostunutta ja sanoo sulle sanoja, jotka haluatkin kuulla, jotta seksin saaminen jatkuu. Mies ei halunnut vastata, koska ei sitä oikeasti kiinnosta sinä ja sun jutut, mutta se ei halunnut loukata ja suututtaa sua, ettet laittaisi haaroja kiinni. Siksi se keksi "muka hyvän" selityksen vastaamattomuudelle.

Sä itse olet näköjään jo hullaantunut mieheen jo kunnolla (tuo vainoharhaisuus, ylianalysointi, kyttääminen), joten jos olen oikeassa, tulet saamaan siipeesi. Mutta voinhan toki olla väärässäkin.
 
"Pertsa"
Voi vee.

Jos mies sanoo, et luuri oli autossa ja auto systerillä lainassa, niin sit se on niin.

Järjetöntä keittiökallonkutistaja- analysointia yhen hemmetin tekstarin tai feisbuukin vuoksi.

Funtsataan toisinpäin. Mä olen mies, joka saa sulta viestin, et olen kotona. Miks sä laitat mulle tommoisen viestin? Mihin muuallekaan sä olisit menny? Vai menitkö sittenkin johonkin muualle ja laitoit mulle vaan viestin, et menit kotiin? Ei jumalaut, tää täytyy nyt selvittää pohjamutia myöten.
 
divergent
[QUOTE="Pertsa";30218127]Voi vee.

Jos mies sanoo, et luuri oli autossa ja auto systerillä lainassa, niin sit se on niin.

Järjetöntä keittiökallonkutistaja- analysointia yhen hemmetin tekstarin tai feisbuukin vuoksi.

Funtsataan toisinpäin. Mä olen mies, joka saa sulta viestin, et olen kotona. Miks sä laitat mulle tommoisen viestin? Mihin muuallekaan sä olisit menny? Vai menitkö sittenkin johonkin muualle ja laitoit mulle vaan viestin, et menit kotiin? Ei jumalaut, tää täytyy nyt selvittää pohjamutia myöten.[/QUOTE]

Kun ajetaan autolla pidempi matka niin minusta on kiva kun ilmoittaa, että on kunnossa eikä ole ajanut autoaan ojaan tai päin peuraa!
 
vvvv..
Mun mielestä anna mennä vaan. Kysy, ihmettele, kerro perustelusi, ihmettele miksei vastannut HETI face-viestiin.
Tee tämä ihan teidän mahdollisen jatkon suhteen, että mies tieyäisi jo ennen vakavia päätöksiä millainen luonteesi Oikeasti on. Ei ole reilua pimittää tollasta sekopäisyyttä toiselta.
 
  • Tykkää
Reactions: abeena
ja tasan näin
[QUOTE="Pertsa";30218127]Voi vee.

Jos mies sanoo, et luuri oli autossa ja auto systerillä lainassa, niin sit se on niin.[/QUOTE]

Mies ei valehtele. Valehtelu on akkojen hommoo.
 
päläpäläpälä
En jaksanut lukea aloitusta ihan kunnolla mutta sanonpa vaan että mua ahdistaa nää ihmiset jotka kyttää ja ihmettelee miksi joku ei vastaa viestiin heti vaikka on nähnyt sen tai lähetä tekstaria kun ei vastaa puhelimeen. Mä vastaan usein vasta ajan kuluttua enkä tykkää turhaan raportoida liikkeistäni vaikka mulla ei mitään salattavaa olekaan. Nih.
 

Yhteistyössä