Voi herranjee noita toppahaalarien hintoja, kuka maksaa 160€ haalarista?

  • Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
[QUOTE="Molo";30231449]Tottakai olet, varsinkin kun netistä löytyy alelaareista noita 90-110€ niin suorastaan varmasti ihmiset kirkuen ostaa ne sulta melkein uuden hinnalla[/QUOTE]

Itse asiassa onhan noita, jotka myy käytettyä pukua lähes 100€ hintaa, ehkäpä joku ostaakin, itse en osta, koska sen merkki puvun saa alelaarista 120€.
 
Tiedoksesi vain, että nykyajan tekstiilit ovat huomattavasti parempia kuin sinun lapsuudessasi. Ne halpismerkitkin kestävät monen lapsen käytön.
Eivät kestä, menevät rikki parissa kuukaudessa.

Kappahlin Kakx-merkki on aika hyvä ja haalari maksoi ainakin 2 vuotta sitten 78€ ja oli huimat 2 talvea käytössä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Puhero
voi ei taas
[QUOTE="huh";30230715]Kamala hinta noissa moloissa, reimoissa jne. toppahaalareissa. Ajatelkaa mummun markoissa, melkein tonni![/QUOTE]

Mikä ihmeen persumummo siellä huutelee??? Markka-aika meni jo 13 vuotta sitten ja palkatkin sekä kaikki elintaso on noussut paljon markka-ajasta. Kas kun et vertaa aikaan ennen kuin Markasta poistettiin kaksi nollaa 60-luvun alkupuolella.
 
Ostan
meille ns kalliita merkkejä (ticketiä, polarn o pyretia, reimaa...) , mutta pääosin vain alesta. Jos osaa ennakoida alesta, saa oikeasti hyvän haalarin ja kohtuu hinnalla. Tuostakin 160€ lähtee usein alessa vähintään 40% pois. Köyhän ei pidä ostaa halpaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Puhero
"örkkipörkki"
Olin viime vuonna väärään aikaan liikkeellä, joten jouduin ostamaan normihintaisen Reimatec-haalarin, joka maksoi 120€. En viitsinyt ostaa halpista, vaan halusin vedenpitävän, toimivan ja silmää miellyttävän haalarin. Toisaalta meillä on kaksi samaa sukupuolta edustavaa lasta ja aion käyttää haalaria myös nuoremmalla, joten hintaa per käyttöpäivä kertyy vähemmän kuin kolmesta tupakasta, joten ei se niin kallista ole. Tuskin jaksan sitä enää sitten lähteä myymään, vaan lahjoitan sen tarvitsevalle.
 
kvaakkvaak
Jotkut on valmiita maksamaan tietyn valmistajan tietyn kuosisesta käytetystä haalarista enemmän kuin uudesta... tää mua ihmetyttää eniten.
Kaksi kilpahuuti itselleen haalaria muutama vuosi sitten, lopputuloksena sain käytetystä haalarista 45€ enemmän kuin olin itse siitä ovh:na maksanut.
Yleensä haalarit kiertää meillä loppuun asti (4 lasta), mutta tuo haalari oli odotuksiin nähden pettymys ja myin pois.
 
hyvät kaupat
Minä ostan alesta noita "kalliita" haalareita noin satasella, ja yhden talven käytön jälkeen olen saanut niistä n. 70e myydessä, eli käytön hinta n. 30e - sillä rahalla ei saisi minkään merkkistä halpaa haalaria.
 
gwgwgw
Toivottavasti mahdollisimman moni että voin tulevaisuudessakin ostaa niitä hyväkuntoisena ja edullisesti kirpparilta. Jos ei kirpparilta löydy, maksan haalarista korkeintaan 60 euroa ja silloin se on yleensä hyvä merkkituote reilussa alennuksessa.
 
uneton seattlessa vai
[QUOTE="uneton";30231019]Ne joilla on varaa siihen. N. 60€ saa sopivia toppapukuja.[/QUOTE]

Kerro mulle mistä saa toppahaalarin 60 eurolla? Ehkä vastasyntyneelle saa, mutta ei kyllä 120 senttiselle lapselle. Nykyään jopa ns.halpismerkit Lindexin ja Kappahlin haalarit, nekin maksavat jotain 90 euroa.
 
Kerro mulle mistä saa toppahaalarin 60 eurolla? Ehkä vastasyntyneelle saa, mutta ei kyllä 120 senttiselle lapselle. Nykyään jopa ns.halpismerkit Lindexin ja Kappahlin haalarit, nekin maksavat jotain 90 euroa.
Näin juuri.

Kun esikoiseni oli eskari-ikäinen, maksoin Lassien puvusta 35-40€. Ja tuo oli siis ihan normihinta, Citymarketista ostin. Ei taida tuolla hinnalla enää pukuja saada, vaan kyllä ne hinnat jo hipoo sitä satkua.
 
"..."
Esim nyt on Kappahlin klubipäivät ja kaikesta saa -20%. Viime viikolla oli klubilaisille -25% alekupongit. Eli viime viikolla olisi saanut teknisen haalarin 67€.

Tähti Jonathanit maksaa 79€.

Itse ostan yleensä merkkihaalarin alesta, noin 75€ ja sitten jonkun halvemman, esim. Remun, käytettynä kakkoshaalariksi.
 
Molo alennuksessa
Ps: syyskuussa stockmannin kanta-asiakaskortilla saa molo kidsin toppahaalarin hintaan 105€ (ilman korttia 135€). Eli ihan sillä että viitsii kytätä tarjouksia , säästää rahaa. Ja stockkalla on myös nettikauppa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sukuti
"Tyttöjen äiti"
Ostan talvihaalarin, hinta 160 €.
Käytän kahdella lapsella, jonka jälkeen myyn haalarin eteenpäin n. 40€ hintaan.
160 - 40 = 120 €
120 / 2 = 60 €
60 € haalari siis ? ;)
 

Yhteistyössä