Auttakkee miten hitossa saan pudotettua 4 kiloa kuukaudessa??

  • Viestiketjun aloittaja Missentinenxs
  • Ensimmäinen viesti
"Sanna"
Kilo viikossa, ei ole vaikeaa jos oikeasti sitä haluaa.

Eikä rasvoja ja sokereita tarvi karsia pois.

Liikuntaa vähintään kolmena kertana viikossa ja kunnon jumppatunti tai lenkki, ei kotona hiljalleen nitkutusta.
Niin, että hiki valuu ja vaatteet saa kuntoilun jälkeen rutistaa kuivaksi.

Sitten syöt aamulla kevyesti, töissä päivällä hiukan ja kotona samaa ruokaa kuin muu perhe, mutta ota sitä pieni annos ja salaattia kaveriksi.

Vettä juot pitkin päivää.
 
helppo nakki
helpompi ehdottomasti ruualla laihduttaa mut liikunta hyvä lisä.Eli syö kun on nälkä;kasviksia raakana tai keitä/ wokkaa,vähärasvaista kanaa,alle 10%juustot,leikkeleetkinkut+kalkkunat)hedelmät,rahkaa,kevytjugurtit,raejuustot,ruisleipää huom.ei kyllästetä rasvalla,t-lusk.riittää,keitot,lohta/hyvää rasvaa kohtuudella,itse syön kertaviikkoon lohta..näillä nälkä lähtee,kuluu siis mun omaan norm.ruokavalioon ja paino tasasesti n.50kg ja energiaa vaikka muille jakaa!!suositteln koklaamaan!itse herkuttelen vielä joka ilta mut laihduttajalle suosittelen ensin tavotepainoon pääsemistä...
 
"Birjo"
Unohtakaa se liikunta,siellä ei ole laihtumisen kanssa mitään tekemistä.
Itse en noista kasviksista välitä koska eivät sovellu ihmis ravinnoksi,sen sijaan kanaa,kalaa ja muuta laskemalla kalorit.
 
[QUOTE="Birjo";30276017]
Itse en noista kasviksista välitä koska eivät sovellu ihmis ravinnoksi[/QUOTE]

:LOL: :LOL:

No kyllä todellaki soveltuu ihmiselle ravinnoksi, ihmenenhän on sekasyöjä. Kasvikset on terveellisiä ja niistä saa maukasta ruokaa jos osaa vain tehdä...
 
.vieras.
helpompi ehdottomasti ruualla laihduttaa mut liikunta hyvä lisä.Eli syö kun on nälkä;kasviksia raakana tai keitä/ wokkaa,vähärasvaista kanaa,alle 10%juustot,leikkeleetkinkut+kalkkunat)hedelmät,rahkaa,kevytjugurtit,raejuustot,ruisleipää huom.ei kyllästetä rasvalla,t-lusk.riittää,keitot,lohta/hyvää rasvaa kohtuudella,itse syön kertaviikkoon lohta..näillä nälkä lähtee,kuluu siis mun omaan norm.ruokavalioon ja paino tasasesti n.50kg ja energiaa vaikka muille jakaa!!suositteln koklaamaan!itse herkuttelen vielä joka ilta mut laihduttajalle suosittelen ensin tavotepainoon pääsemistä...
Joo, kevyttuotteita ja rasvat pois. Sillähän sitä laihtuukin. Sano vielä terveellisiksi noita mainitsemiasi, alan ehkä uskoa joulupukkiinkin. Not. Jonninjoutavaa paskaa.
 

Yhteistyössä