Te keillä useamman kuin yhden miehen kanssa lapsia...

  • Viestiketjun aloittaja "Keppälerttu"
  • Ensimmäinen viesti
"Keppälerttu"
Kyselisin, minkälaisella ikäerolla? Miksi erosit ja kuinka pian aloit seurustelemaan uudestaan? Kauanko seurustelitte ennen kuin saitte lapsia toisen miehen kanssa? Kertokaa muutenkin lisää tilanteistanne?
 
"Keppälerttu"
Itselläni siis sellainen tilanne että lapseni on pian 3 vuotta ja olen eronnut lapseni isästä puolitoista vuotta sitten. Olen nyt seurustellut melkein vuoden verran ihanan miehen kanssa, ja yhteisistä lapsista on puhuttu, mutta ei vielä suunniteltu tähän hetkeen. Vaikuttaa että olisi täydellinen isä ja muutenkin sellainen mies, jonka kanssa olemme yhteistä tulevaisuutta suunnitelleet. Nyt kuitenkin ehkäisystä huolimatta olen raskaana ja mietin että mikä tässä olisi järkevintä. Mies on sitä mieltä että hän haluaisi lapsen ja minä myös, mutta mietin että onko se jotenkin "väärin"?
 
Tapasin 20 veenä miehen jonka kanssa minulla oli lyhyt suhde josta raskauduin parin kuukauden hengailun jälkeen. Abortti on minulle jotenkin hankala asia kun uskon että jokaisen sielun tulisi saada syntyä. Ymmärrän kyllä että joskus se on silti parempi vaihtoehto, esim jos vanhempien psyyke ei kestäisi lasta. Isä oli suostuvainen isäksi, mutta ei halunnut sitoutua tiettyihin tapaamisiin, tähän suostuin. Isä muuttikin jo ennen lapsen syntymää ulkomaille töihin.

Tapasin nykyisen mieheni lapsen ollessa 10kk. Rakaus yllätti ja kolahti lujaa. Molemmat haluttiin olla tiiviisti yhdessä heti jo alkuun. Menimme pian kihloihin ja muutettiin yhteen. Kaikki tuntui niin luonnolliselta että yhteinen lapsi syntyi jo esikoisen ollessa kolme vuotta. Eli olimme vuoden yhdessä kun tietoisesti päätimme yrittää yhteistä lasta. Naimisiin menimme samana vuonna kun yhteinen lapsi syntyi. Nyt ollaan oltu pian yhdeksän vuotta kimpassa ja niistä kuusi naimisissa. Odotan toista yhteistä lasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Irski
vieraas
Neljälle miehelle lapsia. Viimeisen kanssa naimisissa edelleen. Meillä lapsia kolme.
Eka avioliitto solmittiin jo nuorena, tavattiin jo kouluaikana, kaksi lasta, mies ei jaksanut perhe-elämää, ero.
Toinen avoliitto, raskaaksi nopeasti kun pillerit jätin pois, mies jätti ykskaks kun vauva oli 3kk. En tiedä vieläkään syytä. Tosin hän on tehnyt noin jo ainakin kymmenelle naiselle mun jälkeen. Lapsia ei ole onneksi enempää tullut hänelle, mutta jättää kaikki naisensa yllättäin.
Kolmas avoliitto, raskaus alkoi pillereistä huolimatta, mies oli aluksi ihana, hetken päästä väkivaltainen ja sortui alkoholiin joka vkl. Väkivalta koveni, ero.
Nyt viimeinen ja kunnollinen mies ja kaikki hyvin. Lapsia on "kertynyt" 7.
Synt.vuodet 1993, 1995, 1999, 2003, 2009, 2010 ja 2011. Vanhin asuu omillaan.
 
kauheaa
Neljälle miehelle lapsia. Viimeisen kanssa naimisissa edelleen. Meillä lapsia kolme.
Eka avioliitto solmittiin jo nuorena, tavattiin jo kouluaikana, kaksi lasta, mies ei jaksanut perhe-elämää, ero.
Toinen avoliitto, raskaaksi nopeasti kun pillerit jätin pois, mies jätti ykskaks kun vauva oli 3kk. En tiedä vieläkään syytä. Tosin hän on tehnyt noin jo ainakin kymmenelle naiselle mun jälkeen. Lapsia ei ole onneksi enempää tullut hänelle, mutta jättää kaikki naisensa yllättäin.
Kolmas avoliitto, raskaus alkoi pillereistä huolimatta, mies oli aluksi ihana, hetken päästä väkivaltainen ja sortui alkoholiin joka vkl. Väkivalta koveni, ero.
Nyt viimeinen ja kunnollinen mies ja kaikki hyvin. Lapsia on "kertynyt" 7.
Synt.vuodet 1993, 1995, 1999, 2003, 2009, 2010 ja 2011. Vanhin asuu omillaan.
Ihan kamalaa.
 

Yhteistyössä