Nainen on viehättävimmillään parikymppisenä ja mies viisikymppisenä

  • Viestiketjun aloittaja Don Sentti
  • Ensimmäinen viesti
Don Sentti
"Brittiläisen deittinettailusivusto OkCupid teetti kävijöistään tutkimuksen, jonka mukaan sivuston alle 50-vuotiaat miehet pitävät alle 22-vuotiaita naisia kaikista viehättävimpinä. Vanhempina naiset eivät enää viehätä.

Onko siis kaikki toivo jo menetetty parikymppisenä? Suomalainen evoluutiobiologin Markus J. Rantalan mukaan väite pitää, ikävä kyllä, ainakin osin paikkansa.

– Luonnonvalinta on suosinut miehiä, jotka viehättyvät naisista, joilla on suurin lisääntymisarvo. Siis naisia, jotka pystyvät saaman paljon jälkeläisiä elämänsä aikana. Ja koska naisten lisääntymisarvo on suorassa yhteydessä ikään, miehet suosivat nuoria naisia, sanoo Turun yliopiston dosentti."

Suomalainen evoluutiobiologi vahvistaa: naisen viehätysvoima vähenee jo 22 vuoden jälkeen - Ihmissuhteet - ME NAISET
 
"carelia"
Viiskymppisestä miehestä tietää onko se menestyjä vai ei...sen iän jälkeen ei varmaan yllätysvoittajia synny. Veikkaisin, että vähemmän alfaurosmaiset viisikymppiset miehet ovat kaikista heikoimmassa huudossa....
 
"Veera"
Niin. Vastaajat deittisivustolta, joilla on ollut ylimääräistä aikaa käyttää vastaamiseen. En usko että vastaukset ovat ihan yhteneväisiä perus-suomalaiseen tavantallaajaan. Toki moni voi haaveilla nuoremmasta, mutta saa olla onnellinen jos edes joku samanikäinen innostuu.
 
"aijaha"
Olen nelikymppinen nainen ja minusta viisikymppiset naiset on viehättävimpiä. Ovat löytäneet oman tyylinsä (eli eivät huku massaan) ja kantavat sen tuntien arvonsa. Tietävät mitä tahtovat ja osaavat ottaa sen. Sinut itsensä kanssa kaiken kaikkiaan.

Miehet... No ehkä nelikymppisinä, minusta. Pahainen kakaramaisuus kadonnut jo, jäljellä sopivasti poikamaisuutta mutta miehekkäitä. Mutta eivät vielä pode sitä ärsyttävää viidenkympin villitystä jossa heittäydytään taas liian kakaramaiseksi ja koitetaan palata turhaan kadotettuun nuoruuteen...
 
Don Sentti
[QUOTE="Veera";30277863]Niin. Vastaajat deittisivustolta, joilla on ollut ylimääräistä aikaa käyttää vastaamiseen. En usko että vastaukset ovat ihan yhteneväisiä perus-suomalaiseen tavantallaajaan. Toki moni voi haaveilla nuoremmasta, mutta saa olla onnellinen jos edes joku samanikäinen innostuu.[/QUOTE]

Niin, eihän edes presidentillä ole itseään nuorempaa vaimoa, vai miten se olikaan...
 
Tässä 44-vuotias.

Toi vois olla mun iskän kamu. Vähän harmaampi vaan, kuin sen kamut yleensä.

Ei noissa vanhoissa miehissä mitään seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostavaa ole, vaikka olisivatkin mukavia ihmisiä ja piirteiltään komeitakin.
Tosin, erittäin harva peruspertti on ulkoisesti samaa tasoa kuin linkkailemasi julkkismiehet.
Vähän sama, jos mä rupeaisin vouhottaan jotain, että viiskymppiset naiset on tosi hotteja, koska Demi Moorekin on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30277903:
muistakaas nyt kaikki kysyä kiinnostavalta ihmiseltä paperit ettei vaan ole liian vanha. mittanauha olis kanssa hyvä olla mukana ettei vaan ole väärät mitat toisella.

:xmas:
Kyllä se ikä näkyy ulkonäöstä, tyylistä, olemuksesta ja jutuista.
Vaikka jotkut kuvitteleekin olevansa ikinuoria, mutta se vasta näkyykin. :D
 
"kkk"
30 v. heteronaisena sanon että en ole koskaan livenä kohdannut seksuaalisesti viehättävää ja kiinnostavaa 50 v. miestä. Lehtien sivuilla ja netissä taas nuo julkkismiehet, niistä kyllä löytyy "siinä mielessä" viehättäviä, niin viiskymppisistä miehistä kuin naisistakin. Itse koen olleeni kyllä viehättävämpi 20 vuotiaana kuin nyt.
 
"Veera"
[QUOTE="kkk";30277980]30 v. heteronaisena sanon että en ole koskaan livenä kohdannut seksuaalisesti viehättävää ja kiinnostavaa 50 v. miestä. Lehtien sivuilla ja netissä taas nuo julkkismiehet, niistä kyllä löytyy "siinä mielessä" viehättäviä, niin viiskymppisistä miehistä kuin naisistakin. Itse koen olleeni kyllä viehättävämpi 20 vuotiaana kuin nyt.[/QUOTE]

Näin ovat ihmiset erilaisia, itse olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä, vieläkin vaikka olen 40v. Mieheni on minua vanhempi ja mielestäni hyvin säilynyt (tukka päässä, ei ylikiloja, osaa käyttäytyä jne.).
 
tuo väite on varmaan aika totta. Lähes viiskymppinen mies saa edelleen mun polvet makarooniksi ja mun parikymppiset tyttäret on ehkä maailman viehättävämpiä. Tosin myös parikymppinen poikani on uskomattoman viehättävä.
 

Yhteistyössä