Keräätkö mitään astioita

  • Viestiketjun aloittaja mitä löytyy
  • Ensimmäinen viesti
mitä löytyy
Astiasarjaa, ruokailuvälineitä tai muuta sellaista.

Itsehän aiemmin keräilin Arabian Teema-sarjaa, mutta koskapa lopettivat juuri sen värin tuotannon (tumma vihreä), mitä omat astiani ovat, niin keräilystä on tullut suht hankalaa.
 
jeeep
Arabian Lumi. Kuppeja ja asetteja on jo 14. Lautasiakin alkaa olla riittävästi. Seuraavaksi siirryn kukkaroa koetteleviin tarjoiluastioihin. Niitä ei ole kuin pari kermakon ja sokerikon lisäksi.
 
En varsinaisesti. Paratiisia on jonkin verran, joka on mulle mieluisin (lapsena pidin niitä outoina kun tädilläni oli aina niitä pöydässä, mutta nyt :heart:). Äiti on antanut lahjaksi sinistä Taikaa. Pentikin Vaniljaa on häälahja-astiastona.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt päästiin mun lempiaiheeseeni! :D Kerään Arabian Lumi-sarjaa, Vera Wangin Gilded Weavea sekä Villeroy & Bochin Gray Pearlia :) Joku uusi minimalistisempi sarja olisi nyt hakusessa, näitä jo kerättyjä enää täydennellään tarpeen mukaan. Suosituksia? :)
 
kajsas
Keräsin Uhtuaa, nyt vaan täydentelen, jos jotain särkyy. Siis arkikäytössä ovat samoin kuin Muumikupit ja savoniat. Sit jos viitsin kattaa, VB:n Royal (vailkoinen simppeli) ja Oscar-aterimet sekä Tapio-lasit ( kahdelletoista).
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja mitä löytyy;30280258:
Astiasarjaa, ruokailuvälineitä tai muuta sellaista.

Itsehän aiemmin keräilin Arabian Teema-sarjaa, mutta koskapa lopettivat juuri sen värin tuotannon (tumma vihreä), mitä omat astiani ovat, niin keräilystä on tullut suht hankalaa.
No mitä mieltä sä olet Teeman matalista ruokalautasista ja kahvikupin aluslautasista? Mä onneton mukien ja kuppien perusteella ostin koko sarjan 12 hengelle, ja ihan s**tanan ärsyttävät ne lautaset! En voi käsittää, miten voi olla klassikko kun niin epäkäytännölliset! :(
 

Yhteistyössä