vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
No hei, siinähän se tulee hyvin testattua, että minkälainen mies oikeasti on. Älä peru reissua, vaan ota selvää. Jos äijä ei tota kestä, niin ei ole kenenkään naisen arvoinen.
 
"Sairaanhoitaja"
Olen käynyt konsultaatiossa ja leikkaukseen haluan. Nyt ei tähän hätään ole 6000e ja puolenvuoden parantumis aikaa. ;)
Abdominoplastioita tehdään myös kuntapuolella (usko pois, olen alalla joten tiedän mistä puhun) ja plastiikkakirurgit ovat aivan yhtä taitavia kun privaatissa. Turhaa maksat tuosta 6000 euroa, kun selviät muutaman satasen hoitopäivämaksulla.

Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni, oikea rakkaus ei katso vatsanahkaa. Voit kertoa miehelle, kuinka vaikea asia tämä on sinulle. Uskon että jännittää. Itselläni vielä paaaaljon "pahempi", oikeasti anna mennä vaan nainen! :)
 
ryppynen
[QUOTE="Sairaanhoitaja";30282024]Abdominoplastioita tehdään myös kuntapuolella (usko pois, olen alalla joten tiedän mistä puhun) ja plastiikkakirurgit ovat aivan yhtä taitavia kun privaatissa. Turhaa maksat tuosta 6000 euroa, kun selviät muutaman satasen hoitopäivämaksulla.

Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni, oikea rakkaus ei katso vatsanahkaa. Voit kertoa miehelle, kuinka vaikea asia tämä on sinulle. Uskon että jännittää. Itselläni vielä paaaaljon "pahempi", oikeasti anna mennä vaan nainen! :)[/QUOTE]

Olen ollut siinä käsityksessä, että kunnalliselle pääsee vain jos on terveydellinen haitta. Iho muhii tms. :/

Kiitos rohkaisevista sanoista. :)
 
"M33"
[QUOTE="Sirkkeli";30282022]No hei, siinähän se tulee hyvin testattua, että minkälainen mies oikeasti on. Älä peru reissua, vaan ota selvää. Jos äijä ei tota kestä, niin ei ole kenenkään naisen arvoinen.[/QUOTE]
Ymmärrän, että ttämä on kannustuspuhetta, mutta oletko tosiaan sitä mieltä, että mikään (potentiaalisen) kumppanin kehossa ei saa häiritä, tai muuten ei ole kelvollinen seurustelemaan kenenkään kanssa? Aika karua, jos olet.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
ryppynen
[QUOTE="M33";30282015]Ensimmäinen reaktioni oli: onneksi vaimoni ei tarvitse koskaan kärsiä tällaisesta. En tiedä, onko isimiehillä erilaiset odotukset, mutta kyllä tuo kuva minua hätkähdytti. En nyt äkkiseltään osaa sanoa mitään rohkaisevaa, mutta et sitä rohkaisua pytänytkään vaan rehellisiä kommentteja. Muista, että riskejä täytyy välillä ottaa. Sano vain suoraan etukäteen, miksi vatsasi häiritsee sinua, ja miksi haluat aluksi pitää topin päälläsi. En tunne ketään miestä, jolla olisi ehdoton periaate olla rakastelematta naista, joka ei ole täysin alasti ensimmäisellä kerralla.

Sivumennen sanoen minusta on vähän outoa että mies kutsuu sinua täydelliseksi ilman, että olette olleet niin sanotusti intiimissä kanssakäymisessä. Minkä ikäisestä sällistä on kysymys?[/QUOTE]

Olemme molemmat 30 v. Ja pussailua pidemmäs ei olla edetty. Sitä itsekin koitin sanoa hänelle, että ei kannata rupee täydelliseksi sanomaan ennenkuin on nähnyt koko paketin. :/
 
"Sairaanhoitaja"
Olen ollut siinä käsityksessä, että kunnalliselle pääsee vain jos on terveydellinen haitta. Iho muhii tms. :/

Kiitos rohkaisevista sanoista. :)
Jaa-a. Uskoisin kumminkin, että sun kannattaa ehdottomasti ainakin yrittää. Painotat sitä, kuinka tämä on sulle suuri henkinen "reppu". Kunhan saat lähetteen plastiikkakirurgille uskoisin, että asia järjestyy, mutta koskaan ei voi tietenkään varmaksi luvata. Kyllä siellä sitten sanotaan, jos et täytä kriteerejä. Kaikkea hyvää ja iloitse uudesta "mahdollisuudesta" :)
 
ryppynen
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä;30282056:
Ap, kiinnostaisi tietää kuinka pitkä aika synnytyksistä on. Ja nousiko paino kovasti raskauksien aikana?
4 vuotta aikaa ja kaksosista toki nousi paljon. Joku 20kg, mutta suurin osa jäi laitokselle.
 
emt
Yks tuttu kertoi kerran, ettei ole koskaan ollut miehensä edessä täysin alasti, samasta syystä kuin sinä. Silti ovat olleet jo monta vuotta yhdessä onnellisina, ja ilmeisesti paita-päällä-seksikin sujuu. Eli ei kannata heittää kirvestä kaivoon tuon röllykän takia. Ei se ole mies jos tuota pelkää niin paljon että karkuun juoksee. :)
 
No eihän se kovin kaunis ole. Mutta tiedätkö mitä. Eipä ole meikäläisenkään maha. Eikä naama. Eikä persekään. Enkä mä silti niitä piilottele :)

Mieti nyt, mikä näky olisin kylillä...jätesäkki päällä ja paperipussi päässä. Aikamoista :)

Mun mahani ei ole ihan noin roikkuva, mutta arpien määrä lienee aikalailla sama ja kyllä mullakin siinä ihan selvä nahkapussi on. Joten tilanteeni ei juurikaan ole parempi. Sä olet sentään hoikka, minä en sitäkään.

Mutta...jotenkaan se mun mahani ei mua juurikaan häiritse. En omista lainkaan uimapukua, koska mä käytän vain ja ainoastaan bikineitä. Vaikka mun mahani on siis lähes samanlainen, kuin mitä sun.

En ole koskaan edes tajunnut hävetä vartaloani miesten edessä, sillä miksi hävetä jotain sellaista, mille nyt ei vaan voi mitään? Turhaa energian tuhlaamista :)

Ex-mieheni luuli, että mun vatsani on palanut...että olisin kaatunut kiuasta päin sanassa tjtn. Tuolloin mulla oli vasta 1 lapsi. Nyt 4...mmitäköhän hän nyt vatsastani luulisi, jos ei tietäisi :D

Älä missään nimessä anna vatsanahan vaikuttaa elämääsi siinä määrin, ettet lähde reissuun. Kerro miehelle, että pelkäät, jännität ja olet epävarma vartalostasi. Jos mies ei ymmärrä, niin vaihda miestä.
Meillä jokaisella on puutteemme, kukan ei ole täydellinen. Ja jokaisella on myös omat mieltymyksensä. Mun tai sun maha tuskin on kenenkään mielestä maailman seksikkäin asia, mutta aika monen mielestä se on asia, johon ei sen kummemmin tule kiinnitettyä edes huomiota.

Rannalla mun vatsaani on tuijotettu tasan kerran. Ja sekin oli pieni lapsi. Älä turhaan tee kärpäsestä härkästä :)
 
Normaalia tuokin
Miltä sen raskaana olevan naisen vatsa sitten pitäisi näyttää jälkeenpäin? Tunnen vaan YHDEN laihan tytön jonka vatsanahka on palautunut ennalleen raskauden jälkeen, muiden kyllä roikkuu ja riippuu enempi tai vähempi. Ja varmasti omanikin turmeltuu pysyvästi, synnytykseen nyt kuukausi ja kyllä tuo nahka jää roikkumaan eikä sille mitään voi.

Minusta tuo kuvan vatsa ei edes ollut kovin paha. Itsekin lihonut 20 kg raskaudessa niin on aika idioottimaista odottaa että minusta tulisi enää joku bikinimalli. Eikö nykyajan miehet ja naiset näe oikeita raskautuneiden naisten mahoja jos kerran tuollainen kuva muka järkyttää.
 
"Anne"
Täälä aika samanlainen vatsa. Mitä nyt aret syvempiä, kunnon skraiduja kyljissä. Vuodet on onneksi vaalentaneet, mitä nyt tapasin uuden miehen jo ennen kuin lapsi täytti vuoden.
Pitkään häpeilin, ei käyty saunassa ja seksiä ei valoisassa harrastettu. Mies kuitenkaan ei ole säikähtänyt, itsekin olen arpien vaalennuttua tullut enemmän sinuiksi itseni kanssa. Nykyään suihkun jälkeen alusvaatteisillani saatan kuivatella pitkään ihan keskellä päivää eikä hävetä, käydään yhdessä saunassa jne.
Ihan biksuissa en kyllä rantaan mene, mutta miehen seurassa en häpeile enää, kun tietää että hän ymmärtää ja hyväksyy minut juuri näin.
 
"M33"
Minusta tuo kuvan vatsa ei edes ollut kovin paha. Itsekin lihonut 20 kg raskaudessa niin on aika idioottimaista odottaa että minusta tulisi enää joku bikinimalli. Eikö nykyajan miehet ja naiset näe oikeita raskautuneiden naisten mahoja jos kerran tuollainen kuva muka järkyttää.
Toisaalta voi kysyä, miksi niitä mahoja pitäisi oikein nähdä. Normaalistihan lapset synnytetään vakiintuneeseen, enemmän tai vähemmän monogaamiseen suhteeseen, jossa naisen kehon kokemat vauriot eivät kaiketi kosketa muita kuin isää ja äitiä.
 
viera.s
[QUOTE="M33";30282120]Toisaalta voi kysyä, miksi niitä mahoja pitäisi oikein nähdä. Normaalistihan lapset synnytetään vakiintuneeseen, enemmän tai vähemmän monogaamiseen suhteeseen, jossa naisen kehon kokemat vauriot eivät kaiketi kosketa muita kuin isää ja äitiä.[/QUOTE]

Mutta melko suuri osuus pariskunnista kuitenkin eroaa jossain vaiheessa lasten saamisen jälkeen. Ainakin kolmannes. Ja eronneilla on varmasti keskimäärin elämässään vielä useampi seksikumppani. Joten jos mies on kypsemmällä iällä vielä sinkku, todennäköisesti kyllä synnyttäneitä naisiakin joko seurustelu- tai seksikumppaneiksi tulee, jos ei heitä jo lähtökohtaisesti rajaa pois.

Kaikilla ei kyllä lapsen saaminen tee mitään radikaalia muutosta vatsaan tai muuallekaan vartaloon. Mutta ymmärrettävästi kaksosten saaminen on isompi rasitus keholle eikä aloittajan vatsa kaksosten äitien keskuudessa liene poikkeuksellisen pahasti kärsinyt. Onneksi vatsanahan saa kiristettyä kun lapsia ei ole enää suunnitelmisssa eikä minusta 6000 € ole suuri hinta tyytyväisyydestä omaan kehoon. Sitä odotellessa vatsan voi peittää topilla tai vaikkapa puolikorsetilla, varsinkin tuo jälkimmäinen on todennäköisesti miehen mielestä vain seksikästä!

Minä en valitettavasti odottaisi, että miestä ei noin pahasti kärsinyt vatsa ollenkaan haittaa. Kyllä se voi olla alkuun järkytys, jos mies ei ennen ole vastaavaa nähnyt. Aloittajan vartalo näyttää muuten tosi hyvältä ja minullekin, vaikka olen itse synnyttänyt nainen, tulee ensimmäisenä mieleen ettei vatsa oikein sovi kuvaan vaan ihan kuin olisi mummoikäisen ihmisen vatsa kiinnitettynä nuoreen hoikkaan kroppaan.
 
Itellä kanssa on vähän niin ja näin näkönen vatsa raskauden jäljiltä. Mutta kyllä mä olen päättänyt sen kanssa elää ja jos se ei jollekin kelpaa niin sitten se ihminen ei ymmärrä mikä elämässä on tärkeintä.
 
"M33"
Mutta kyllä mä olen päättänyt sen kanssa elää ja jos se ei jollekin kelpaa niin sitten se ihminen ei ymmärrä mikä elämässä on tärkeintä.
Oletko todella sitä mieltä, että jos jokin piirre treffikumppanin ulkonäössä ei miellytä, on arvoiltaan jotenkin vinoutunut? Toivottavasti ymmärsin kommenttisi väärin, sillä tämä kuulostaa todella ihmeelliseltä kannalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"huoh"
Mulla on ihan saman näköinen vatsa kun aloittajalla enkä oo sitä koskaan jaksanu hävetä.
Kun aloin tapailla nykyistä miestäni hän tiesi alusta asti että mulla on kaks lasta. Kuten myös sen että raskaus ja synnytys jättää jälkensä. Ei asiasta koskaan oo kumpikaan numeroa tehny.
Lisäksi mulla oli useita yhden illan juttuja eron ja tän nykyisen miehen välillä, eikä kukaan miehistä juossut karkuun siinä kohtaa kun paita lähti. Useimmat olisivat halunneet tavata uudestaankin ja joitakin tapasinkin useamman lerran seksin merkeissä.

Joten Aloittaja, kokoa itses ja luota ittees. Sillon ei oo mitään väliä sillä, onko ollu joskus raskaana vai ei. Elämä jättääjälkensä kaikkiin ihmisiin ja kun kantaa kroppansa ylpeydellä, se näyttää muidenkin silmissä paremmalta kuin jos häpeilet ittees.
 
"henni"
Hei voithan aina ehdottaa lihottavas ittees nii paljon että tulee pinkee pallomaha.
Kysyt että kumpi saisi olla, löysä kroppa pinkeellä vatsalla vai tiukka kroppa synnyttäneellä vatsalla.

Tai sit vaan olet ylpeä ja itsevarma omasta itsestäsi. Yksi ominaisuus ei muuta sua mihinkään. Seisot selkä suorana ja tyytyväisenä itseesi ja saavutuksiisi äitinä.
 
[QUOTE="M33";30282162]Oletko todella sitä mieltä, että jos jokin piirre treffikumppanin ulkonäössä ei miellytä, on arvoiltaan jotenkin vinoutunut? Toivottavasti ymmärsin kommenttisi väärin, sillä tämä kuulostaa todella ihmeelliseltä kannalta.[/QUOTE]

Jos tollasesta asiasta tillittää ja luonne kuitenkin mielyttäisi niin silloin ei todelakaan ymmärrä mikä täällä on tärkeintä.
 
"Veera"
[QUOTE="M33";30282015]Ensimmäinen reaktioni oli: onneksi vaimoni ei tarvitse koskaan kärsiä tällaisesta. En tiedä, onko isimiehillä erilaiset odotukset, mutta kyllä tuo kuva minua hätkähdytti. En nyt äkkiseltään osaa sanoa mitään rohkaisevaa, mutta et sitä rohkaisua pytänytkään vaan rehellisiä kommentteja. Muista, että riskejä täytyy välillä ottaa. Sano vain suoraan etukäteen, miksi vatsasi häiritsee sinua, ja miksi haluat aluksi pitää topin päälläsi. En tunne ketään miestä, jolla olisi ehdoton periaate olla rakastelematta naista, joka ei ole täysin alasti ensimmäisellä kerralla.

Sivumennen sanoen minusta on vähän outoa että mies kutsuu sinua täydelliseksi ilman, että olette olleet niin sanotusti intiimissä kanssakäymisessä. Minkä ikäisestä sällistä on kysymys?[/QUOTE]


Kuule kyllä se sunki vaimo rupsahtaa. Viimestään parinkymmenen vuoden päästä perse roikkuu. Ja aiemminkin voi joutua esim onnettomuuteen/leikkaukseen joka jättää rumat arvet.
 
"vieraampi"
Näytin miehelleni kuvan ja kerroin jutun. Hän tuumasi voi herran jumala, että naiset on turhamaisia. Ei pitänyt edes pahana vaikkei ole enne nähnyt raskausarpista mahaa. Jokaisessa meissä on vikoja, hyväksy itsesi sellaisena kuin olet :) Ja siihen, miksi mahasi näyttää tuolta on maailman ihanin syy :)
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
lääkäri
Ei tuo vatsasi nyt mikään erityisen kammottava ole. Näen lähes päivittäin työssäni ihan vastaavia, onnellisilla, eämästä täysillä nauttivilla naisilla- osa pysyvässä parisuhteessa, osa enemmmänkin villihköä sinkkuelämää viettäviä. Anna mielelle mahdollisuus. On aivan hullua, että peruisit mökkireissun sen vuoksi, että olet jo etukäteen itse päättänyt ettei mies voi tällaista näkyä kestää. Seksi tulee kuitenkin ajankontaiseksi piakkoin, muussa tapauksessa mies alkaa pitää sinua outona jos yrität sitä erilaisilla tekosyillä vältellä. Miksei siis nyt tuolla mökillä... Ja jos mies ei jostais syystä mahaasi kestä niin hyvä että se tulee esille jo tässä vaiheessa. Tuskin haluat niin pinnallista ihmistä pysyväksi kumppaniksi.
 
"M33"
[QUOTE="Veera";30282206]Kuule kyllä se sunki vaimo rupsahtaa. Viimestään parinkymmenen vuoden päästä perse roikkuu. Ja aiemminkin voi joutua esim onnettomuuteen/leikkaukseen joka jättää rumat arvet.[/QUOTE]
Onnettomuuksia voi tietysti sattua kenelle tahansa, mutta ainakaan raskauden ja synnyttämisen aiheuttamista vaurioista ei vaimoni tarvitse kärsiä. Ja mitä vanhenemisen vaikutuksiin tulee, tuskinpa raskauden ja synnytyksen aiheuttamat vauriot ainakaan auttavat ketään vanhenemaan yhtään sen nätimmin.

Hieman kyllä huvittaa kommenttisi vahingoniloinen sävy.
 

Yhteistyössä