vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Joku täällä sano, ettei ole tuollasta mahaa ennen nähnyt. En minäkään ole aikaisemmin nähnyt kuin kaksi mahaa jotka olivat rypyssä ja vähän roikkuvia. Tuli vaan mieleen, kun niitä kuitenkin on olemassa niin häpeävätkö naiset sitä niin paljon etteivät käy esim. uimaranalla, uimahallissa tai salilla?
Kyllä. Itselläni on samanlainen vatsa kuin aloittajalla ja olen hävennyt sitä viimeiset seitsemän vuotta, siitä asti kun kaksosraskaus pilasi vatsani. Vasta viimeisen vuoden aikana olen uskaltautunut rannalle bikineissä. Suurin kiitos kuuluu nykyiselle rakkaalleni, joka on tehnyt itsetunnolleni ihmeitä. Hänen mielestään vatsani kertoo ainoastaan siitä, että olen saanut ihania lapsia.
 
"Merri"
Vähän ot, mutta hämäsi kun ap puhui viikonlopuksi mökille lähtemisestä ja lähtö kuitenkin tapahtui 22. päivä. Elikä viikonloppu vielä aika kaukana maanantaista. No ei mitään. Tosi hyvä, että kaikki meni hyvin.
 
"mie"
Luin ketjua sivulle 10 ennenkuin sain kuvankin auki. Odotin jotain hirveää mahaa (kuten ystävälläni kaksosten jälkeen, kun löysä ja ryppyinen nahka jäi myös mustelman violetiksi). Itselläni on saman näköinen maha kuin kuvassa enkä ole tiennyt omistavani noin kauheaa kehonosaa kuin täällä muutamat ovat taivastelleet... En toki ylpeä ole vatsastani, mutta lähinnä liikakilojen takia. Arvet ja nahkan löysyys ei uimahalli ym. reissuja estä.

Hienoa kuulla ap, että panikoit turhaan etukäteen! Nauti onnestasi ;).
 

Yhteistyössä