HAHAA!! Mulla on uusi iPhone6!

  • Viestiketjun aloittaja "Omppu"
  • Ensimmäinen viesti
"Omppu"
Eilen DHL toimitti kotiovelle jenkeistä ja jostain syystä meni ohi tullin!! Eli ei alvia, ei tullia ja puhelimen hinnaksi tuli alle 650 euroa!!! Jumaliste miten tämä puhelin voi olla aivan über-mahtava. Aivan toista maata kuin Android-poikien naurettavat räpellykset.

Sen verran porukkaa kiinnosti tämä puhelin, että mm. yksi kaveri tuli naapurikaupugista (n. 150 km) asti katsomaan ja ihmettelemään uusinta referenssipuhelinta.
 
"Omppu"
[QUOTE="Ccc";30282201]Sääliksi käy kun joku vielläkin sortuu tuollaiseen romuun.[/QUOTE]

He, lähes 5 miljoonaa ennakkovarasi puhelimen, kuten minäksin. Veikkaan, että minulla on Suomen ensimmäisiä iPhone6:a. Lisäksi eilen oli joka puolella Yhdysvaltoja ja Kanadaa tuhansien ihmisten jono per Apple kauppa, joten aika moni on "sortunut". Mikään muu puhelin ei ole koskaan saanut osakseen tälläistä ostoryntäystä ja veikkaan iPhone 6:sta tulevan kaikkien aikojen eniten myyty älypuhelin.
 
"Omppu"
[QUOTE="Ccc";30282201]Sääliksi käy kun joku vielläkin sortuu tuollaiseen romuun.[/QUOTE]

He, lähes 5 miljoonaa ennakkovarasi puhelimen, kuten minäkin. Veikkaan, että minulla on Suomen ensimmäisiä iPhone6:a. Lisäksi eilen oli joka puolella Yhdysvaltoja ja Kanadaa tuhansien ihmisten jono per Apple kauppa, joten aika moni on "sortunut". Mikään muu puhelin ei ole koskaan saanut osakseen tälläistä ostoryntäystä ja veikkaan iPhone 6:sta tulevan kaikkien aikojen eniten myyty älypuhelin.
 
"Omppu"
[QUOTE="Ccc";30282201]Sääliksi käy kun joku vielläkin sortuu tuollaiseen romuun.[/QUOTE]

He, lähes 5 miljoonaa ennakkovarasi puhelimen, kuten minäkin. Veikkaan, että minulla on yksi Suomen ensimmäisiä iPhone6:a. Lisäksi eilen oli joka puolella Yhdysvaltoja ja Kanadaa tuhansien ihmisten jono per Apple kauppa, joten aika moni on "sortunut". Mikään muu puhelin ei ole koskaan saanut osakseen tälläistä ostoryntäystä ja veikkaan iPhone 6:sta tulevan kaikkien aikojen eniten myyty älypuhelin.
 
"Ccc"
[QUOTE="Omppu";30282213]He, lähes 5 miljoonaa ennakkovarasi puhelimen, kuten minäkin. Veikkaan, että minulla on yksi Suomen ensimmäisiä iPhone6:a. Lisäksi eilen oli joka puolella Yhdysvaltoja ja Kanadaa tuhansien ihmisten jono per Apple kauppa, joten aika moni on "sortunut". Mikään muu puhelin ei ole koskaan saanut osakseen tälläistä ostoryntäystä ja veikkaan iPhone 6:sta tulevan kaikkien aikojen eniten myyty älypuhelin.[/QUOTE]

Toisille riittää pelkkä ompun kuva niin sitten se on paras. Vaikka oikesti ei pärjää ominaisuuksilta muille huippu malleille mitenkään. Muistuttaa uskonlahkoa koko omppu fanitus.
 
  • Tykkää
Reactions: waldemad
"Ccc"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30282209:
ensimmäinen romu on toiminut jo 7 vuotta ilman mitään vikaa ja toinen kolmisen vuotta, kyllä mulle riittää nämäkin romut. :popcorn:
On mullakin ollut kaksikin romua ja ovat toimineet. Siitä ei ole kyse vaan että apple on tippunut kehityksen kelkasta. Huonoin käytettävyys näissä, kuuluvuus, moninajot kusee jne.
 
Sulla on siis upea hieno puhelin jota et osaa käyttää. Teen aaltoja loppupäivän ja häpeillen piilotan romun vitoseni. Kutosta edes harkitsen kunhan siitä tulee parikin päivitettyä mallia, näissä ekoissa on kaikki bugit ja pentuviat
 
[QUOTE="Ccc";30282228]On mullakin ollut kaksikin romua ja ovat toimineet. Siitä ei ole kyse vaan että apple on tippunut kehityksen kelkasta. Huonoin käytettävyys näissä, kuuluvuus, moninajot kusee jne.[/QUOTE]

moniajot. tiedätkö edes mitä ne on ja missä tarviit.
hyvin olen saanut asiani hoidettua huolimatta noista vioista ja puutteista. :xmas:
 
"Ccc"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30282234:
moniajot. tiedätkö edes mitä ne on ja missä tarviit.
hyvin olen saanut asiani hoidettua huolimatta noista vioista ja puutteista. :xmas:
Kyllä kiitos tiedän. Pitää aina vain muistaa ettei uskonlahkoa saa arvostella. Ottavat heti nokkiinsa jos joku heidän jumalaansa morkkaa.
 
[QUOTE="Ccc";30282245]Kyllä kiitos tiedän. Pitää aina vain muistaa ettei uskonlahkoa saa arvostella. Ottavat heti nokkiinsa jos joku heidän jumalaansa morkkaa.[/QUOTE]

arvasin ettet tiedä eikä mulla ole jumalia. enkä ole edes ns, merkkiuskollinen.
 
"Ccc"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30282248:
arvasin ettet tiedä eikä mulla ole jumalia. enkä ole edes ns, merkkiuskollinen.
Mitä sä apina käännät mun sanoja. Kummasti sitä nokkiin taas otettiin :D. No vaikka lyhyesti moniajo. Voi kuunnella puhelimen soittimelta musiikkia ja käyttää toista ohjelmaa samalla.
 
[QUOTE="Ccc";30282259]Mitä sä apina käännät mun sanoja. Kummasti sitä nokkiin taas otettiin :D. No vaikka lyhyesti moniajo. Voi kuunnella puhelimen soittimelta musiikkia ja käyttää toista ohjelmaa samalla.[/QUOTE]

kumpikohan meistä nokkiinsa otti. :rolleyes:
pakko oli heti kokeilla tuota kauheen tärkeetä moniajoa ja hyvin tuntuu toimivan spotfy ja google yhtäaikaa, taitaa olla mun romu rikki. :(
 
Viimeksi muokattu:
urppis
[QUOTE="Ccc";30282228]On mullakin ollut kaksikin romua ja ovat toimineet. Siitä ei ole kyse vaan että apple on tippunut kehityksen kelkasta. Huonoin käytettävyys näissä, kuuluvuus, moninajot kusee jne.[/QUOTE]

Mutsillas oli moniajo ko sua teki.
 
Mä en noista pureskelluista ompuista muuta tiedä kun että ne ei toimi meillä millään liittymällä. Huono kuuluvuus. Asutaan jossain ihanalla katve-alueella ja täällä toimii joten kuten esim. Nokia, Samsung, HTC (muista merkeistä ei tietoa) mutta ompussa ei ole taajuuksia olleskaan ja noiden muidenkin merkkien luureissa näyttää yhtä tai kahta palkkia. En tajua, miten noin kalliisiin puhelimiin ei osata tehdä kunnon anteeneja..
 
ZeroCore
Ikävä tuottaa pettymys, mutta iphonessa on keskusmuistiakin 2-3 kertaa vähemmän kuin androidissa.
Android käyttää RAM-muistia tarpeen mukaan, eli jos vapaata muistia löytyy niin sitä käytetään enemmän.
Tästä on hyötyä, sillä RAM on nopeaa ja asiat sujuvat sukkelammin.
Myös se moniajo.

Nauttikaa vaan parista välilehdestä, tällä "vanhallakin" kapulalla voi olla auki vaikka 20 välilehteä, kuunnella musaa, katsoa netflixiä ja ihan mitä vaan yhtäaikaa android kun on.

Ja ennen kuin aletaan jauhamaan uskonlahkollisista asioista, olisi huomioitavaa että android on nopeampi käyttöjärjestelmä ja netistä löytyy faktatietoutta.

Suosittelisin ostamaan vaikka google nexus 5, nopeutta on palstamammoille tarpeeksi loppuelämäksi ja hintaa on puolet vähemmän kuin applella.

Kertokaa mulle yksikin asia, mikä iphonessa on parempaa, ei kiitos öyhötystä vaan faktatietoutta?
 

Yhteistyössä