HAHAA!! Mulla on uusi iPhone6!

  • Viestiketjun aloittaja "Omppu"
  • Ensimmäinen viesti
"Omppu"
Tuntuu tekevän Android-luusereille taas tiukkaa. Olipa aivan upeaa lyödä yksi Suomen ensimmäisistä iPhone 6:sta kahvilassa pöydälle. Viereinen pöytä kun huomasi puhelimen, niin koko porukka siirtyi innoissaan tutustumaan tähän puhelimeen. Ei paljoa Smumsang S17 ihmisiä kiinnosta, mutta anna olla kun lyöt uusinta Applen rautaa pöytään...
 
Nohh
Siis oletteko aikuisia ihmisiä, vai eksyikö tänne joku 15-20-vuotiaiden poikien kisakerho taistelemaan jostain puhelimien paremmuudesta? :LOL:

terv. Hahaa, mulla on vanha iPhone, ja toimii moitteetta, minkä takia en todellakaan aio hankkia uutta puhelinta. Karmeaa rahanhukkaa.
 
ZeroCore
He, lähes 5 miljoonaa ennakkovarasi puhelimen, kuten minäkin. Veikkaan, että minulla on yksi Suomen ensimmäisiä iPhone6:a. Lisäksi eilen oli joka puolella Yhdysvaltoja ja Kanadaa tuhansien ihmisten jono per Apple kauppa, joten aika moni on "sortunut". Mikään muu puhelin ei ole koskaan saanut osakseen tälläistä ostoryntäystä ja veikkaan iPhone 6:sta tulevan kaikkien aikojen eniten myyty älypuhelin.
 
Arvaaja
Tulihan se sieltä, pelkkää öyhötystä ja paskanjauhantaa kun kysyy että miten se omena on parempi kun kerran maksaakin 2 x androidikännykän verran.

Tuo jos mikä on sitä lapsellisuutta ja kisailua/egoilua.

Mitä jos vaikka poistaisitte ne deittiohjelmat androidistanne tai ottaisitte edes niistä ilmoitukset pois käytöstä niin ei tartte katella moisia?

Mulla ei ole koskaan ollut ainuttakaan virusta tässä ja on räplätty kaikkea mitä pystyy.

Edelleen, perustelut hintalapulle?
 
"Kukka"
Minulla on uusi hieno puhelin - tai melko uusi, noin 7 vuotta vanha. Se saattaa olla aika vanha, mutta olen ollut monta vuotta siinä uskossa, että minulla on uusi hieno puhelin. Puhelimeni maksoi yli 300 euroa ja väri on pinkkiin vivahtava metalli. Rakastan puhelintani, koska sillä voi lähettää tekstiviestejä ja soitella puheluita.
 
[QUOTE="Kukka";30283708]Minulla on uusi hieno puhelin - tai melko uusi, noin 7 vuotta vanha. Se saattaa olla aika vanha, mutta olen ollut monta vuotta siinä uskossa, että minulla on uusi hieno puhelin. Puhelimeni maksoi yli 300 euroa ja väri on pinkkiin vivahtava metalli. Rakastan puhelintani, koska sillä voi lähettää tekstiviestejä ja soitella puheluita.[/QUOTE]

Paska se on jos sillä ei pysty ees kahvia keittää :kieh:
 
Liekkiö
[QUOTE="Kukka";30283708]Minulla on uusi hieno puhelin - tai melko uusi, noin 7 vuotta vanha. Se saattaa olla aika vanha, mutta olen ollut monta vuotta siinä uskossa, että minulla on uusi hieno puhelin. Puhelimeni maksoi yli 300 euroa ja väri on pinkkiin vivahtava metalli. Rakastan puhelintani, koska sillä voi lähettää tekstiviestejä ja soitella puheluita.[/QUOTE]Minulla myös on paras puhelin nyt mitä on ikinä ollut. Nokia E7. Nopea netissä, voi soittaa ja kirjoittaa viestejä. Tässä on paljon kaikkea hyödylistä, pieni tiettokone taskukoossa. Ja ei hajoa vaikka tippuu, ja on tukevaa tekoa. Harmi vain ettei samanlaisia saa enää ikinä. Onneksi kestää vielä kauan.
 

Yhteistyössä