Ruokahaaste vko 43

  • Viestiketjun aloittaja "Birjo"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="karma";30364523]Ei ruokahaasteessa ole enää muita osallistujia - tai äänestäjiä - kuin Lizbet (ja Lizbetin ollessa bannissa hänen harmaa nikkinsä Birjo). Sellaisia kaloja saa kuin pyytää.[/QUOTE]
blaadi blaa blaaa blaaa.
 
Me, myself and I
[QUOTE="Sonja";30365602]

Kun nytten ilmaantui aihe johon minäkin voin kerrankin osallistua niin laitetaan oikeen kuvan kera :)
Eli paistettua lohta salaatin kera,luulisi täyttävän kotiruoan kriteerit :)[/QUOTE]

Voi apua, tässähän on Lizbetin/Birjon kolmas alter ego :D :D :D Jeesus mitä pelleilyä. Toivottavasti kukaan muu ei enää osallistu näihin haasteisiin. Saa tosiaan leikkiä keskenään tää yks tyyppi.
 
Viiras
[QUOTE="Sonja";30365671]mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?
Tuo on kyllä minun tekemä annos!
Luulisi nämä trollit jo kyllästyvänsä jatkuvaan ilkeilyyn/narisemiseen :([/QUOTE]

Mitä trollia on siinä jos on kyllästynyt Lizbet/Birjon pelleilyyn? Ruokahaaste oli aiemmin kiva juttu ja sitä oli hauska seurata, mutta sitten tämä yksi sekopää pilasi sen. Lopullinen tuho alkoi siitä kun Lizbet suuttui kun hänen jauheliharuokaansa ei hyväksytty kasvisruoka aiheeseen. Tuosta lähtien Lizbet on systemaattisesti ajanut alas tätä haastetta. Typerää ja lapsellista. Kaikki kivakin täällä palstalla pilataan.
 
Me, myself and I
[QUOTE="Sonja";30365671]mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?
Tuo on kyllä minun tekemä annos!
Luulisi nämä trollit jo kyllästyvänsä jatkuvaan ilkeilyyn/narisemiseen :([/QUOTE]

Juu, en yhtään epäilekään etteikö annos olisi sun tekemä. Sua ei oikeasti kaivata täällä, lopeta jo. Toi on jo tosi noloa. Etenkin kun et tuon parempaan esitykseen pysty. Liian läpinäkyvää.
 
Me, myself and I
Mitä trollia on siinä jos on kyllästynyt Lizbet/Birjon pelleilyyn? Ruokahaaste oli aiemmin kiva juttu ja sitä oli hauska seurata, mutta sitten tämä yksi sekopää pilasi sen. Lopullinen tuho alkoi siitä kun Lizbet suuttui kun hänen jauheliharuokaansa ei hyväksytty kasvisruoka aiheeseen. Tuosta lähtien Lizbet on systemaattisesti ajanut alas tätä haastetta. Typerää ja lapsellista. Kaikki kivakin täällä palstalla pilataan.
Toi Sonja on ihan selvästi Lizbet/Birjo, ei tarvitse olla mikään mestarietsivä sen tajutakseen. Ja Lizbetin sekoilut alkoi ruokahaasteessa jo viime vuonna. Meno on toki vain pahentunut. Muuten oon samaa mieltä sun kanssa.
 
9MM
mutta tässähän nää ladyt laittaaa niti ruoka kuvii? ja toiset sanoo että mitä paskaa.. kyllähän se on ruokakuvia kolme? ja eiks tähän pitäny läiskii omii ruokii? millä tavalla esim tää haaste on pilalla? siis estetiikan takia vai minkä? se että jos jollain huono päivä ja suutahtaa ja suusta tulee sammakoita kaikille tulee niin eihän sen pitäisi olla huomisen ongelma? terveissä ihmis suhteissa?

hmm jos saan laitettua kuvaa niin kaippa sitä vois osallistuu tai sit mä jekutan ja meen raflasta ottaan kuva :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lizbet
Viiras
Toi Sonja on ihan selvästi Lizbet/Birjo, ei tarvitse olla mikään mestarietsivä sen tajutakseen. Ja Lizbetin sekoilut alkoi ruokahaasteessa jo viime vuonna. Meno on toki vain pahentunut. Muuten oon samaa mieltä sun kanssa.
Niin taisi olla joku vanhakin juttu kun Lizbet sekoili ja ilmeisesti muut boikotoi sen takia Lizbetin antamaa aihetta. Luin tuosta vain tänä vuonna, mutta en ole sitä alkuperäistä juttua nähnyt.
 
Jabbadappaduu
En laillasi tahallisen ilkeä ja pahantahtoinen kuitenkaan koskaan.
Pidätkö sitä parhaimpana puolenasi?
(Ja millaiset ovatkaan sitä huonommat..?)
:LOL: :LOL: :LOL:

Senhän takia sut just savustettiin tältä palstalta, kun sinä olit niin veemäinen. Ja todellakin ihan tahallasi.

Piditkö sitä parhaimpana puolenasi? (Ja millaiset ovatkaan sitä huonommat?)
 
"Sonja"
Se mitä itse olen tovin tätä seurannut niin kaikki ilmeisesti alkoi siitä kun Lizbet / Birjon annosta ei hyväksytty haasteeseen koska siinä ei ollut tarpeeksi kaalia.Kaalia kyllä oli mutta ilmeisesti harava tästä suuttui ja pyysi modeerausta ja kuva poistettiin.siinä kaikki.
Nyt kaikki sitten on vihaisia jommalle kummalle?
 
[QUOTE="Sonja";30366497]Se mitä itse olen tovin tätä seurannut niin kaikki ilmeisesti alkoi siitä kun Lizbet / Birjon annosta ei hyväksytty haasteeseen koska siinä ei ollut tarpeeksi kaalia.Kaalia kyllä oli mutta ilmeisesti harava tästä suuttui ja pyysi modeerausta ja kuva poistettiin.siinä kaikki.
Nyt kaikki sitten on vihaisia jommalle kummalle?[/QUOTE]

ei vaan tyyppi keräsi kaikki kaverinsa netistä äänestämään itteensä. tuskin kukaan palstailija sitä sotkua oli äänestäny.
ääniä oli sitten enemmän kun neljässä äänestyksessä yhteensä.
 
Kännypohdintaa..
Kiitos Lizbet/Birjo/Sonja kun oot tarjonnut noita kuvanäytteitä Samsung Calaxy Xcover 2 puhelimella. Niin rumia kuvia aina tulee että tiedän nyt etten halua itselleni kyseistä puhelinta.
 

Yhteistyössä